Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
No, dajmo še nasloviti slona v sobi. Največji in najpomembnejši igralec na trgu zunanjega oglaševanja je Europlakat in Marko Kolbl. In on je tako močan, da lahko vpliva na zakonodajo. Poznam zadevo iz prve roke. Euplakat se je skupaj z MOL in LUZ-om vozil po Ljubljani in določeval kje so lokacije kjer se lahko postavlja panoje Seveda so bili vsi panoji Europlakata v conah kjer se lahko postavlja, večina plakatov konkurence pa kjer se ne sme. Kje je že prav smešno. Stoji recimo 6 panojevv vrsti - 4 od Eruplakata in 2 od konkurence. Prvi so v coni kjer se lahko postavlja, drugi v coni kjer se ne sme postavljati panojev. Fora pa je, da je bilo tako stanje spreden je Ljubljana sprejela prostorski načrt. Tako da je res hecno kako očitno so se tega lotili. In nihče ni dvignil glasu.

Gre pač za eliminacijo konkurence.

Jaz se strinjam, da so se ti plakati čisto preveč razmnožili. Ampak, da se pa potem to rešuje tako, da se male ukine, velike pa pusti pri miru, mi pa ni logično, niti pravično, še manj pa pametno. Ker rešilo se ni ničesar, samo en monopol ali duopol se je ustvaril.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen