Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-171197 sporočil: 814
Zadnja sprememba: anon-171197 12.11.2017 06:27
Za evropske države je znano, da delujejo proticiklično. Se pravi, da v času visoke konjunkture zmanjšujejo gradbene projekte in jih spodbudijo v letih tako imenovanih suhih krav. Slovenija ni Nemčija ali Avstrija, ki sta imeli avtocestno infrastrukturo že zdavnaj zgrajeno.

No ja, tole ravno ne drzi vode. Se bo moral g. Prof. le malo zapeljati po AUT avtocestah. Na Pyhrnu bodo v roku naslednjih dveh let koncali z gradnjami vse drugih cevi. Prav tako se na veliko dodeluje AC proti Bregenzu iz Insbrucka. Da ne omenimo kompletno novo AC München-Stuttgart itd. vsi ti projekti tecejo ze zadnjih 10 let in nimajo z razpletom krize veliko opravka. Se vec, najvecja obnovitveno dela na AUT AC-jih so se lotili ravno v casu konjihture, torej lani poleti so startali z najvecjimi deli.
Kar se tice MB, vecje ciganije kot je to mesto, ne najdes v krogu vsaj 150km. Prava sramota, se oravicujem, ampak to je realnost. Ko se pripeljes v MB je ravno tako, kot bi se pripeljal v Srebrenico, vendar leta 98 po vojni. Infrastruktura, ceste-to sploh niso ceste, ampak socialisicni kolovozi, zgradbe po MB pa taksne, da niso vredne niti pljunka. Ampak v MB se ukvarjajo z gradnjo stadijona. Res v MB je ostal globok socialisticni smrad, ki dusi se tisto nekaj malega, kar bi pomenilo razvoj na bolje.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen