Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Drugi tir skozi ekonomska očala

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Glavni forum] Tema: Drugi tir skozi ekonomska očala
[#2674559] 21.09.17 17:11 · odgovor na: 0513ANITO (#2674509)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
>
Vstopni krivinski radij proge 2 tira v LUKO Koper je 600m, Standard je 800m. Pa še klanec je.
Boste videli kako "fino" bodo speljavale kompozicije iz luke Koper.

Takrat se boste pa poskril.
ANITO, jaz bi se poskril v mišjo luknjo, čepravg sem maček, če bi pisal o stvareh, ki jih ne poznam. Najprej, 2TDK ne pelje v Luko Kp, ampak na tovorno postajo Koper. Kaj misliš, kolikšna je pa hitrost vlaka pri uvozu v končno postajo? Ko si boš odgovoril na to vprašanje, boš hitro uvidel, da je 600m radij (milo rečeno 2x večji kot na odprtih progah v velikem delu JŽI v RS) več kot dovoljšen. Skratka ne piši o stvareh, ki jih ne poznaš. Sicer pa če kaj vem so, na izvlečnem tiru predviden kretnice za vožnjo v odklon s hitrostjo 60-80 km/h. Na sami tovorni postaji pa odklonske vožnje ne dosegajo 50 km/h, saj ni potrebe, pridobi se pa na dolžinah tirov. Torej, le čevlje sodi naj kopitar.
Kakor kaže je 2TDK res samo politični problem in ne strokovni, kakor je danes napisal eden od projektantov v Dnevniku, ki je lepo razložil, zakaj ima proga po mnenju znamenitga člana ne vem kakšne inženirske zbornice ali akademije ovinke. Hudič je, kot sem že napisal, če znameniti inženir g. Varl ni sposoben deliti 433m (se popravljam, sam sem operiral s 435m) z naklonom 17‰. takšna je pač inženirska sttroka v Sloveniji. Še dobro, da mi zaradi ljubega kruhka ni potrebno biti član takšnih obskurnih organizacij s tako inovativnim članstvom.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen