Zadnja sprememba: anon-182066 21.09.2017 14:37
Tale kolumna ne pove o 2. tiru skoraj ničesar. Avtor kolumne
izumlja toplo vodo. Kar pa trdijo in pišejo tisti, ki nasprotujejo
izgradnji 2. tira je pa patetično. Propustnost proge se tudi z
izgradnjo samo enega tira in izogibališč poveča za par mijonov ton
na leto. Proga ima pač, čisto po kmečki logiki, povečano
propustnost za faktor skrajšanja dolžine proge in faktor povečanja
povprečne hitrosti vlakov po izgradnji. Jasno ko beli dan. In to
zadostuje za toliko in toliko let povečevanja pretovora v Luki
Koper. Ko ta proga ne bo več zadostovala za povečan promet, se bo
dogradil tudi 2. tir do konca in se bodo kapacitete proge povečale
na končno predvideno kapaciteto. Dokler pa te potrebe ni, nima
smisla že na začetku startati z obema tiroma, ker stane tudi
vzdrževanje prog, če tega še vi niste slišali. 2. tir se mora
zgraditi. Prave alternatve ni. So, vendar so zelo škodljive tako za
Luko Koper kot tudi za Slovenske železnice in končno tudi za
davkoplačevalske denarnice.