Zadnja sprememba: 1357 16.08.2017 15:57
Kle v tem tekstu in komentarjih ste pomešali vse živo samo da bi
skrili pravo bistvo ki se skriva v dveh besedah: sezona-nesezona.
Toliko časa dokler bo turizem deloval po tej osnovni (
sezona-nesezona) bo tako kot je, ogromno inprovizacije, v končnem
zbiru povprečne storitve za goste in relativno nizek denarni izplen
za turistično gospodarstvo. Da bi se pa ta stvar spremenila je
potrebno pa začeti tako kot pri učenju abecede ali poštevanke, od
začetka. Prva stvar ki se mora pod nujno spremeniti v slovenskem
turizmu je dejstvo da ni sezone ali nesezone temveč se sezona začne
1. januarja in konča 31. decembra. Ta sprememba v mislenem sklopu
tistih ki se ukvarjajo s turizmom bo generirala vse ostale
spremembe, ki jih je brez te osnovne spremembe nemogoče izvesti. In
prvi korak je ureditev meritornosti učinkov in učinkovitosti
dejavnosti. Dober primer za to je dala že avtorica teksta ko je
nočitve razdelila po lokaciji nočitve kar je pohvalno( samo bi
razdelil samo še skupino hotelskih nočitev na strukturo po
zvezdicah hotelov). Ker samo številka o nočitvah ne pove skoraj
ničesar ali pa zelo malo ker ena nočitev v hotelu s 5 zveztdicami
stane toliko kot en teden, ali še več, bivanja v kampu razlika je
pa v tem da ta hotel prispeva 1 nočitev kamp pa 7 ali več, finačni
isplen je pa isti. Na tej točki bi se morala vključiti tudi država
preko ministrasta za gospodarstvo da se za neko srednjeročno
obdobje ( sedaj ko so davčne blagajne je to stvar izvesti relativno
enostavno) sploh odločimo v katero smer sploh hoočemo iti, ali v
destinaciski ali resort turizem. Kaj je v tem obdobju bolj donosno
lahko najbolj točno pove država ker ima vse finačno fiskalne in
računovodske podatke vseh dejavnikov, ki tako ali drugače delajo in
delujejo v turističnem sektorju. In šele ko bosta ta dva ukrepa
narejena se gre lahko na oprativne ukrepe v posameznih turističnih
središčih da stvar ne bi bila kontraproduktivna.