47 min
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
47 min
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
3 ure
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
3 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
3 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
3 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
3 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
8 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
10 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
14 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
16 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
16 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
16 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
17 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
18 ur
What TikTok Got Wrong About America
18 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
18 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
Ta poteza, da začneš malo medernizirati proces dela je pozitiven in pravilen. Če gledamo, da na eno vlakovno kompozicijo gre cca 50 kontejenrjev in če imaš 5 vlakov lahko zelo na hitro razložiš 250 kontejnerjev. Tukaj pa bo nastal drugi problem in ta je izguba časa z prekladanjem kontejnerjev, ki ne bodo šli takoj na vlakovno kompozicijo. Tukaj je ena izmed rešitev, da se uporabijo samo vlakovne kompozicije in se kontejner odloži na vagon neposredno iz ladje ter se pošlje do recimo v MOSTE v Ljubljano in tam dodatno soltirajo vlakovne kompozicije za sever in vzhod. Če se to uspe narediti so zmagali tudi v povečanju pretovora. Žal pa vidim ozke interese posameznikov, k inebi dobili provizij za svoj žep in bodo nagajali. Vedeti moramo, da so zemeljske kapacitete prostora v Luki Koper omejene in ta poteza z nabavo novih dvigal je korak v pravo smer pri reševanju tega problema.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen