Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[]
Vse je potreboval, le Awd sistem verjetno ne (nikoli). Sicer je lepo, če ga avto ima, ampak če se ne pelješ večkrat po terenu, ga ne potrebuješ (še dodatno težo dela). Še v sneg se lahko z 2WD in enimi navadnimi sokni zlahka podaš, tudi v kar strm in poledenel klanec.

Sam imam SUV, vendar se vseskozi sprašujem, v čem je njegova prava uporabna prednost. Lega je slabša od karavana, pije skoraj 1 liter več kot karavan, pospeški so slabši... karavan ima ravno toliko ali več prostora, je povprečno cenejši... Hmm, v čem je point SUVa. Visoko sedenje? Še sam sem padel na to foro in me kar vleče tja v neke emocije.... :)
Suv je za bedake in konje :-)

To se sliši žaljivo, ampak ni. Visok sedežni položaj in predvsem visok položaj gledanja je izjemno prijeten in noro zmanjsuje stres vsem, ki grejo na cesto ker pač morajo (konjem torej). Mojemu fotru ga priporočam, ker točno to rabi (medtem ko se obremenjuje s porabo pri prevoženih 6000 km letno :-))

Včasih so si potrosniki želeli terenca, ampak stvar je prinašala ogromne stroške, pa grda je bila. Zdaj dobijo lepega crosoverja, ki ima malenkost visje stroske od karavana - ki si jih lahko privoščijo. Nihče ne rabi 4x4, kot tudi ne voznih lastnosti bmw 3. Rabijo visok pogled in nizke stroske. In če stvar ne zgleda kot sharan ali espace, pač pa malo bolj športno - je že super.

Če si voznik ki rad vozi, pa je obratno. Bolj ki je rit blizu asfaltu, bolj uživaš. In te nič ne boli da ne vidiš čez avto pred seboj, ker greš pogledat mimo njega :-)

Morda si na pol poti - poglej audi a6 awd, pa volvo xc70, pa subaru outback, pa tudi skodo octavio 4x4. Dvignjeni karavani, ki grejo povsod. Peljejo se boljš od visjih SUVov, zerejo pa vseeno skoraj isto.

Al pa mal vec delaj in dva kupi, da pomagas gospodarstvu :P

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen