Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Suzukijev pogled na moderne križance
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 3.976
[Avto]
Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618147] 23.09.16 14:56 · odgovor na: (# 2618069)
[#2618147] 23.09.16 14:56 · odgovor na: (# 2618069)
Zadnja sprememba: anon-20668 23.09.2016 14:58
[cenestupar]Tukaj bi bilo spet treba vedeti veliko več kot le pavšalne ugotovitve. Najprej spet to, kaj vse so klasificirali kot SUV.
Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja.
Sicer je pa tako: SUV imajo nekatere slabosti, kot slabša vodljivost, težje ustavljanje in seveda prej ga lahko prevrneš. Slednje pa je kritično predvsem v kombinaciji z nepripenjanjem pasu(*) + ameriški stil vožnje z vedno spuščeno šipo - v tem primeru se prevračanje konča tako, da te vrže ven iz avta in se težko poškoduješ ali ubiješ, s pripetim pasom se morda še poškodoval ne bi.
Poleg tega je v Ameriki na cesti precej več pravih velikih SUVov in njihovih bratov fullsize pickupov in se statistično nekoliko izenači v primeru trka dveh vozil. V Evropi si pa s pravim SUVom ponavadi z naskokom največji in najtežji na cesti (razen v primerjavi z velikimi šleperji seveda).
*Ne poznam točnih podatkov, ampak se mi zdi da se Američani precej pogosteje vozijo nepripeti. Ponekod pripenjanje sploh ni zakonsko obvezno, ali pa te policaj zgolj zaradi ne-pripetosti sploh ne sme ustaviti, razen če ne narediš zraven kakega drugega prekrška (temu rečejo "secondary enforcement").
So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo.Ja, če moraš imeti glanc novega. Če si zadovoljen s starejšim rabljenim, čisto spodobnega dobiš že za štirimestno cifro :)
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(