Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.09.2016 16:43
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > ... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
> >
> > Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
>
> Podjetniki vedno iščemo rešitve brez ideologije in ker ocenjujemo, da družba »Dva Tira Druga Kurč.va« ne bo naredila nič, ne bi želeli, da Luka propade in je rešitev le proga do Trsta. Povej boljšo?

Najet kredit, dokler so obrestne mere minimalne in začet gradit 2. tir v skromnejši varianti, brez DDV je to precej pod 1Miljarde €. To je naloga države in nič drugega! In ne upat, da bodo Italijani pomagali Luki Koper. Imajo s svojimi progami velike investicijske izdatke. O tem, kako pa FS zavira, ali pa je zavirala mednarodni promet, ti je pa že razložil Endimon.

V pogovoru z Endimionom sem zapisal:"...če bi bil na Cerarjevem mestu, bi prodal za milijardo državnih obveznic (saj jih je že prodanih za 35 milijard!) in zgradil drugi tir..."

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen