Ni se začelo ko je država hotela zamenjati tri nadzornike !!!
Začelo se je , še preden je Gašperšič postal minister, z njegovo
ugotovitvijo, da Slovenija ( Luka če ravno hočete!) ne potrebuje
drugega tira. Od takrat meče polena pod noge Luki. Vse zamube na
evropske razpise, nepopolna poslana dokumentacija, vedno nove
študije o upravičenosti 2.tira, vnašanje in ustanavlanje vmesnih
podjetij in nenazadnje dvigovanje cene so rezultati njegovega dela.
Torej kljub Cerarjevemu besedičenju o vspešnem vodstvu Luke in kako
se dela za strateški drugi tir, je jasno, da kar se dela se dela
proti njemu oz proti Luki. Ravno tako stoji izvedba novega vhoda v
Luko za kamijone zaradi nestrinjanja države. Dati voditi projekt
človeku (ministru) , ki vanj NE VERJAME, je isto kot projekt
obsoditi na neuspeh. Verjamem, da je sodu izbilo dno "prozorno"
sprenevedanje vlade ob dokazih, da se nekaj plete v škodo Luke in
njen (Cerarjev) vzvišen odnos do državljanov (no ja, to imajo vse
naše vlade). Scenarij je itak vedno enak: oslabiti
podjetje,ugotoviti , da nujno potrebuje strateškega partnerja in ga
prodati. In samo Luka je še zanimiva. Problem predstavlja Matič
(ker se ne ukloni) in to, da Luka posluje uspešno. Očitno ,ker ne
morejo diktirati direktno Luki, jo skušajo oslabiti s tem, da ji
onemogočajo-omejujejo logistične poti, očrniti vodstvo in vnesti
nejevoljo do Luke med prebivalce Kopra oz. državljane Slovenije. Po
odzivih v Financah in PopTV jim to sedaj uspeva.