Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.947
[Glavni forum] Tema: Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?
[#2603372] 23.06.16 19:37 · odgovor na: (#2603358)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 23.06.2016 19:38
[Inside]
> [najobj]
> > [Korazijan]
> > Ne vem točno, kaj mislite. Krka je cca 6x večja po prihodkih.
> > Odpiranje koncesijske pogodbe pa je omenjeno v tekstu. To je stara zgodba. V Luki KOper trdijo, da koncesijska pogodba zajema celotno območje, tudi tretji pomol. Na ministrstvu trdijo, da lahko oddajo koncesijo za tretji pomol nekomu drugemu. To v praksi pomeni, da bi se o tej temi lahko preklali na sodišču nekaj let. O tem smo že precej pisali ( www.finance.si/88145...drugi-tir) Luka Koper nima 300 mio eur za gradnjo tretjega pomola, hkrati pa ni pripravljena tega območja nekomu prepustiti. Vprašanje je tudi, ali je mogoče fizično ločiti tretji pomol in urediti dostop za novega koncesionarja - še prej pa razdeliti pristanišče na pristaniško upravo in terminaliste - to je vprašanje za pravne specialiste. Koliko je politično izvedljiva kakršna koli sprememba na Primorskem - je razvidno iz zadnjih dogodkov v Luki.
> ... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, ste Financarji za širitev obsega poslovanja v Kopru (= ne Luke Koper), niste pa za drugi tir do Kopra, ker se ne splača ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: nisem si zapomnil kdaj, ampak tudi brez novega koncesionarja bo Luka Koper v kratkem času trčila v omejitve enega tira ...
Temu pravijo uni tam dol da hočejo ovce in novce. Normalno ce se je drzava odločila da nima denarja za drugi tir in sla v javno zasebno partnerstvo, da ta zasebni del hoče neko korist od tega drugače ne gre v biznis. Ker pa od tirov po izračunih se 100let ni koristi bo treba DAT del luke, ali je to tretji pomol, uporabnina na tiru, whatever.
Zato pa Avstrijci sami delajo predore, postaje in proge tudi ce se kao 1000let ne splača, ker so neodvisni in to imajo, ker so se tako odločili.
Mi se nismo odločili niti kdo naj nam komandira sindikalisti, lobiji z ulico in upokojenci ali izvoljena vlada.
... eh, pa saj jaz nisem pisal o ljudeh iz Luke Koper, ampak sem pisal o matematikih na Financah, ki bi z novim koncesionarjem širili poslovanje Luke, ne bi pa imeli drugega tira, ker se po njihovih izračunih ne splača ... khmm, pa čeprav bo en tir celo za Luko brez(!) novega koncesionarja kmalu premalo ...

P.S.: uni tam dol bi za Financarje rekli glih kontra, in sicer da nočejo ni ovce ni novce ...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen