Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-130092 sporočil: 524
Če bi Koper sprejel tudi največje kontejnerske ladje, ki bodo šle sedaj že čez 20.000 TEU, bi zlahka zbil tudi teh 100 $ in šel še precej nižje.

Po precej zastarelih podatkih (za pomorsko kontejnersko logistiko) iz leta 2013, je Maersk navajal, da pri 18.000 TEU (v tistem času največje kontejnerske ladja) cena prevoza na 20 feetni kontejner iz Šanghaja v Rotterdam znaša 294 $, pri 13.100 TEU pa cena prevoza 20 feetnega kontejnerja znaša 418 $, kar znese 121 $ prihranka (ekonomije obsega).

Pri tem je potrebno vedeti, da je lani v Kopru pristala največja ladja Gerda Maersk, ki lahko prenese zgolj 10.150 TEU. Skratka skoraj še enkrat manjša, kolikor bodo pristajale v Severnoevropskih pristaniščih v zelo bližnji prihodnoti.

Težava v Kopru je seveda premajhna globina morja, morda tudi dolžina pomola (Gerda Maersk ima 366 metrov, največje kontejnerske ladje pa 400 metrov dolžine), še največja pa pomanjkanje ustrezne opreme (žerjav), ki bi omogočala ustrezno razkladanje tako velike ladje, ki ima zelo veliko širino. K sreči pa zadevo z opremo pospešeno rešujejo, saj kolikor mi znano sta nova žerjava že naročena.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen