Zasebnost
1 ura
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
1 ura
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
8 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
9 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
10 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
10 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
11 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
11 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
11 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
12 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
12 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
13 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
13 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
13 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
13 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
14 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
14 ur
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
16 ur
(Finančna konferenca) Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 2

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Francoski dragulj kot z drugega planeta

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Francoski dragulj kot z drugega planeta
[#2583614] 25.02.16 00:06 · odgovor na: chef (#2583584)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 25.02.2016 00:09
[chef]
DS5 sem omenil zgolj v kontekstu (velike) analogne ure ;)
Aja, kaksen "le"? Ne pozabi prvega dela, kjer pise, koga vse jemljejo (zelijo) za konkurenco. Espace ni vec enoprostorec, ampak hoce med drugim biti tudi poslovna "limuzina" in ga je treba tudi kot takega odpeljat. Podvozje je pac naravnano na udobje, 4control obcutno izboljsa voznjo skozi ovinke, v nacinu sport pa bi volan morda vseeno lahko bil bolj direkten. Ni to bmw5 jasno, ampak tega pomoje ne pricakuje noben kupec in mu po tej plati ni kaj ocitati. Bi pa sam ob nakupu gotovo priporocil 4control in multisense, itak pa je vecina prodanih modelov initiale. ;)
drži... analogna ura v DS-u je poprilično carska, pa tudi drugače je notranjost DS5-ke kot happy hour v kupleraju :))... sej tudi Espasova notranjost zgleda hudo šmekersko, vendar ne tako kot v DS-u. ni pa teh dveh avtomobilov za primerjat v bistvu po nobenem kriteriju... pač, dva popolnoma ločena svetova, digitalni in analogni števci gor ali dol.

sam pa ne bi rekel, da "hoče" Espace bit poslovna limuzina in SUV... po svojih lastnostih in obnašanju je še zmerom predvsem enoprostorec, čeprav ne več na tak "ultimativno kombijevsko, a bolj udobno prostoren" način kot smo to pojmovali do sedaj... je s svojim izgledom, ergonomijo in voznimi lastnostmi pač evoluiral do te mere, da lahko zadovolji del potreb in prefernc lastnikov, ki so jim všeč lastnosti limuzin in/ali "mestnih terencev"... ne bi ga pa zaradi tega razglašal za njihovega konkurenta.
se pa za tako velik monovolumen konkretno dobro pelje! in če je pri njemu kaj res za priporočit, je to definitivno 4control! zato bi ga jaz poudarjeno izpostavil... "le" v zgornji formulaciji pa ga nekako "slabšalno minimizira"... ;).

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(