Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
> [premza]
> >Torej fizika pravi da je energetsko bolj smotrno voziti v območju motornih vrtljajev (oziroma nekoliko pod njim), kjer dosega motor maksimalni navor in je istočasna poraba goriva na proizvedeno moč minimalna. To je dovolj za laike, ki lahko le izbirajo motorne vrtljaje s prestavami in količino gasa v razumnih mejah. V bistvu se pa vsa stvar zakomplicira še s pritiskom (sorazemrno kako tišimo gas), vendar je ta efekt na porabo že manjši od pravilne izbire vrtljajev. In hibridi lahko delujejo v stanju polnjenja baterije, vedno v optimalnem režimo glede na porabo, za to pač lahko skrbi računalnik. To je vsa poanta.
>
> Bog pomagaj.

Tebi več ne more, je obupal.
Marjan, zakaj pa je potem najmanjša poraba, če voziš z najmanjšimi možnimi vrtljaji, ki jih motor še zmore? Recimo pri bencinskem motorju okoli 2000 vrt/min, čeprav je največji navor npr. pri 4000 vrt/min in pri dizlu 1500 vrt/min, čeprav je največji navor pri npr. 2000 vrt/min?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(