Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
[bc123a]
Iz tega clanka pa mi marsikaj ni jasno (okrog tega da je treba voziti z navorom, ne z mocjo).
Tole z navorm in močjo je res pravo mučenje fizike.
Voziš vedno z močjo, ker le z močjo lahko opraviš neko delo. Z navorom pa privijaš vijake. Navor ne opravlja dela. Lahko cel dan tiščiš 100Nm na že privit vijak, pa nisi nič naredil.
Ce hoces manjso porabo, bos vzel manjsi motor - pri tem se bos moral odpovedati poskocnosti (moci), kar pomeni da bo na avtocesti pospesevanje bolj leno, v mestu pa speljevanje in vkljucevanje v promet.
Tako je. Če hočeš manjšo porabo boš vzel manjši motor, če se voziš po mestu in veliko pospešuješ pa predvsem tudi manjši (lažji) avto.

Glede moči pa...
Tudi za vključevanje v promet in speljevanje v križiščih imajo šibkejši avti navadno dovolj moči. Kdo pa tišči plin do konca in do rdečih vrtljajev pri speljevanju?
Večjo moč rabiš na kaki regionalni cesti, da lahko na krajših ravninah prehitiš kakega počasneža, višja moč tudi pri nižjih vrtlajih (opevani "navor") pa pride prav, ko greš v hribe smučat ali pa ko se pelješ čez Vršič, da ti ni treba na vsakem ovinku prestavljati.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen