Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-297342 sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 07.10.2015 12:04
V aferi dieselgate vidim več odprtih problemov, kot pa se napoveduje rešitev...

Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo? Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?

Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV, kar pomeni, da se bo moral prej ali slej FURS po službeni dolžnosti aktivno vključit v debato z generalnim uvoznikom. Spomnim se, kako so še ne toliko nazaj lovili lastnike, ki so svoja vozila predelali na plin izven Slovenije in za predelavo "pozabili" plačat davek doma v Sloveniji. Šlo je za nekaj sto eurov... Kaj bo pa zdaj naredil FURS, ko je bila utaja DMV milijonska?

V pretekli letih se je preko sistema javnega naročanja za državo, državne organe, javne zavode, občine, ipd. kupilo veliko število vozil s TDI motorji, za katere se je zdaj izkazalo, da niso izpolnjevala razpisanih pogojev. Bodo zdaj javna naročila razveljavljena in postopki ponovljeni? Vem, da lahko postopke sprožijo konkurenti, ki niso bili izbrani, ampak mene zanima, ali se bo zahteval tudi davkoplačevalski denar nazaj?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen