Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554333] 07.10.15 10:54 · odgovor na: bc123a (#2554287)
Odgovori   +    4
[bc123a]
> [alek14]
> > [spiderman]
> > Vprašanje je, ali lahko lastnik "umazanega" VW diesla zavrne "popravilo" programske opreme?
> > Kajti to bo pomenilo, ali manj moči, ali višjo porabo.
> > Aja, pa NOx-ov bo manj.
>
> Lahko zavrne, če je lastnik. Če pride po spremembi programske opreme do znižanja zmogljivosti (večje porabe) se ugotovi stvarna napaka in lahko zahtevate (ZVPOT):
>
> - da odpravi napako na blagu ali
> - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
> - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
> - vrne plačani znesek.
>
> Tule zgoraj se mi je zaboldalo... :)

Nemski chiptunerji porocajo, da se je po izbruhu afere zelo povecalo zanimanje po njihovih storitvah. Namrec, ko so ljudje ugotovili, da se da samo s stimanjem softverja tako mocno vplivati na razmerje onesnazenja/moci, in ko se je razvedelo, da je ta motor v 11 miljonih avtov, so ljudje dobili idejo, da bi si pac nastimali motorje po zeljah.

Catch, kot porocajo chiptunerji, je v tem, da vecina strank zeli, da jim ukinejo cisto vse okoljske omejitve :) V skladu s tem si kar mislim, da znajo VWjevi dizli v tem segmentu publike se vedno iti za med, dokler bodo chiptunerji uspesno lahko implementirali special mode za tehnicne preglede :)
Problem je pa v tem, da avto, ki ima tovarniških 90 kilovatov po povečanju moči na recimo 140 kilovatov, ta ne bo smel več na cesto, če ga bodo dobili. Tako sprogramiran avto je nevaren ne samo za voznika in potnike v takšnem vozilu, (seveda, če ga tuner ne bo preuredil tudi z ojačitvami in zamenjavo najmanj zavornega sistema, tak na hitro preurejen avto je nevaren tudi za druge udeležence v prometu, da svinjanja zraka sploh ne omenjamo.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen