Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek BMW zanikal manipulacije pri meritvah dušikovih oksidov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-382620 sporočil: 7
čas vnosa: 24.09.15 13:20
[Endimion]
Ti pa si slika.
Sicer jaz s temi izpusti nimam tolko težav (Industrija predstavlja 40% vseh izpustov, pa ni nekih škandalov)
In ja lahko razumem interes amerov da imajo pr seb prodanih več svojih avtomobilov, kot pa uvoženih nemških.
In ja testi tako EPE kot EU so kilavi.
Ampak ko jaz preberem na reklamnem piltku da avtomobil smeti toliko in toliko, pričakujem da serje toliko in toliko. Kupca ne zanima kako so te številke dosežene.
In potem zveš da tvoj avto sreje 15x več. če pa bi sral toliko kot piše, bi pa pokuril več?
Pogled na te izpuste z določene distance pokaže dve dejstvi:

1. Povprečnega prepotentnega voznika BMW-ja boli kurac, koliko smeti oziroma serje njegov bleščeči konjiček strupenih izpušnih plinov.

2. Če se pogleda celotni življenski cikel avtomobila od proizvodnje sestavnih delov do reciklaže avtomobila, je slika taka:
- 90% CO2 in ostalega onesnaževanja se že pridela pri proizvodnji sestavnih delov avtomobila
- še par procentov se pridela pri reciklaži avtomobila, razen če ga zapeljemo v graben

Torej, avto pri vožniji po cesti pridela manj kot 10% CO2 in ostalega onesnaženja v svojem življenskem ciklu.

Glavni vir onesnaženja je v industriji in njeni hiperproukciji novih modelov, ki naj bi izpolnjevali zmerom ostrejše okoljevarstvene standarde.

Dejanko smo pred paradoksom ali pa ekološkim nategom, ko s hiperprodukcijo zmerom bolj čistih avtomobilov zmerom bolj onesnažujemo okolje.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen