Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pcs sporočil: 5.462
[bc123a]
> [matjazfinance]
> > [bc123a]
> > Poleg tega so moderni motorji opremljeni s kopico senzorjev, in je pogruntati ali si na merilni ploscadi mala malca. Nemski komentatorji spekulirajo, da so za to uporabili kar merilec tlaka zraka na vstopu, ki lahko detektira, ali se avto res premika skozi zrak. Torej: visoka hitrost, visoki obrati, pa nobenega pisa -> test.
>
> To bi bila lahko ena varianta, ampak če motor laufajo pod obrati in obremenitvijo, morajo verjetno predenj postaviti delujoč ventilator, da se motor ne pregreje?

Vprasanje ali tisti ventilator res piha s hitrostjo avta, ce je namenjen sami hlajenju. Po moje ne, in je se lazje ugotoviti da si na testu, zrak 30 km/hh, kolesa 100 km/h, volan ravno, veter sploh ne spreminja smeri, ergo tako izjemna situacija da je na cesti nikoli ne bos srecal dovolj pogosto, da bi bilo ponovljivo.
V avtu imaš accelerometer zaradi airbagov in ABS-a, ugotoviti ali se avto premika je tako res trivialno.

Lp,
M

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(