26 min
Kitajski vlaki so prispeli v Luko Koper, po Srbiji bodo vozili 200 na uro
42 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
4 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
5 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
6 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
6 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
7 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
8 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
9 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
9 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
10 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
10 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
10 ur
Utrip iz Gornje Radgone
13 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
13 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
14 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
18 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.826
[alek14]
> [0513ANITO]

> > Pri sodobnih dieslih se pogoji vžiga dosegajo s seštevanjem temperature kompresije zraka in temperature vbrizga.
> > Nafto je (teoretično) mogoče vbrizgati tako silovito (delo tlaka vbrizga), da bi se vžgala brez pomoči kompresije kar tako na odprtem zraku. Za to bi potrebovali brizge z nad 5000 bari tlaka.
> > Vendar pa danes common-raili dosegajo 2300bar tlaka, kar izdatno zniža potrebo po komprimiranju (gretju) zraka za doseganje vžiga. Danes so mogoči diesli dol do kompresije 16:1. Še dobrih 10 let nazaj je bila najnižja kompresija 19,5:1.
>
> Kompresijsko razmerje je treba pomnožiti s tlakom polnejna (turbomotorji).

Samo pod prostim tekom ne. :)
:):)

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen