Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 16.04.2015 16:12
[milos9]
O razponu najema smo torej že pisali,
To najbrž lahko za trdite za vsak podatek iz tabele. Mene je zmotilo, da v njej ni razpona, saj naj bi služila za direktno primerjavo med konkurenco. Tako tabela ravno na relaciji Zoe - e-Up izpade kot primerjava jabolk in hrušk. Pa bi bilo pri primerjanju zelo zanimivo vedeti, koliko garancije daje VW za baterijo in koliko let pomoči na cesti, ker to je sestavni del najemnine pri Renaultu. Sploh, ker je strah v zvezi z baterijo in njeno trajnostjo po mojem drugi največji problem e-avtov, takoj za dosegom.

Marko Škriba naj bi dal zanimivo izjavo o cenah popravil. Kdor ve, da so cene nadomestnih delov tržna kategorija, bi njegovo izjavo o cenejših popravilih serijskih modelov poskusil preveriti. Je govoril na pamet ali je prej poznal cene delov za npr. Zoe? Kaj na to potem pravijo pri Renaultu? Koliko stanejo odbijač, luč, blatnik, vrata, pokrov motorja itn. za Zoe/Clio in koliko za e-Up/Polo? Je možno, da bi se Renault igral z ognjem tako, da bi zgodnje kupce e-vozil nemarno odiral pri nadomestnih delih? Ali je Škriba pač našel nekakšen argument, ki obstane samo v brezvetrju?

Tako da, vidite, kar berem vaše članke, pa moja radovednost ni potešena, za povrh imam pa še razna čudna mnenja. :-)

LP, pobalin

P.S.: V članku o iskanju polnilnic Kačič ni omenil dveh zapuščenih in polnilnih stebričkov v peš coni na začetku Trubarjeve ob Centromerkurju. Na začetku je tam včasih stal vsaj kakšen Kavalir, zdaj pa je že dolgo tam samo praznina in ofucan izgled.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen