Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

jezst sporočil: 4.758
[ctx]
Gospodjenov avto je nov avto pa četudi Dacia.
Motorji so resda starejše Renaultove dieselske generacije a zanesljivi.
Kajti z novejšimi motorji pa velja ,če bi rad jezo kupi dieselskega Renaulta.
Glede passatov pa tole večina jih ima vsaj 180.ooo ,manj kilometerski izginejo že preden pridejo ,do dvorišča hendlerja.Pri passatih crkuje namreč skoraj malo dane vse od turbin,injektorjev,zelo rad je zračen preden most,pri 2.otdi pri nekaterih zelo rado razbije motot,zelo rado pretegne verigo,pokajo dvomasni vztrajniki,nagaja menjalnik(robotski),če k temu še prištejemo še redno vzdrževanje,olje,jermeni,diski,ploščice,filtri, katalizatorji,fap filtri tj. velik servis ko smo avtomovbil kupili lahko hitro v letu ,da dveh na avto znosimo še 5-15000 eur ob morebitnih večjih napakah isto velja za Audi le da so deli še dražji.Skratka treba je vedeti ,da se nekje od 130.ooo začnejo prve napake,vzdržavalna dela pa nekje od 80.000 naprej z naraščanjem kilometrov je zadeva vse hujša.Seveda pa je treba vedeti ,da tudi starost ne glede na število km. prinese tudi prve defekte in da je za avto huje kot da ga vozimo le še to da veliko stoji saj to zahteva pogosto menjavanje izušnih loncev in ostale krame "odspodaj" kar zna biti znaten strošek.
Naj ljudi opozorim naj vas "premium" marke ne zavedejo saj so tudi cene,delov in servisov "premium" ofibajte se vozil z oznakami M,S,R,RS,AMG ali tunerjev,kajti stroški lahko pri servisu dobesedno poletijo v nebo.
In še dva nasveta tudi "nemci" niso tisto kar so bili in tovarna (sedsj) predvideva življensko dobo vozila 4-5 let po 3h pa stroški vzdrževanja narasejo tako ,da je bolje kupiti novega-biznis.
Ja, če voziš na uradni servis, kot nekateri idioti. Če voziš h kakemu domačemu maherju, dele pa kupuješ v Taposu ali Eurotonu, pa te vzdrževanje približno tako drago kot pri starem Puntu nor...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen