Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Končno hibridni avto, ki ima smisel
Strani: 1 2
sporočil: 684
Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na
elektriko. V praksi pa presega 5l!
sporočil: 2.568
20km na štrom. prepričan sem da proizvajalci zmorejo bolje, pa
očitno še ni prišel pravi čas.
sporočil: 109
Koliko pa stane polnjenje- glede na Sl cene elektrike ?? Koliko je
to, po vrednosti, litrov bencina na 100 KM. Kako je s polnenjem v
javnih garažah, na parkingih v stanovenjskih blokih? Bojim se, da
bo to davek na neumne in naivne!!
sporočil: 2
halooo... brezveze, toyota prius ma ze precej zastarelo tehnologijo
- ze nekaj casa nazaj je CEO sporocil, da ne vidijo prihodnosti v
elektricnih avtomobilih... in zato so premalo vlagali v razvoj EV
in se fokusirajo na bencinske hibride - ampak v tem ni prihodnosti.
cakajo, kaj bosta Nissan in GM stestirala na trgu.
pravi "hibridni avto, ki ima smisel" je GM-ov Volt, ki sploh ni vec hibrid, ampak dejanski elektricni avto naslednje generacije. pride na trg konec leta (vsaj v ZDA) in ima doseg 60km 100% na strom, ko ti pa to zmanjka pa starta en mali motorcek, ki iz bencina proizvaja strom za dodatnih 480km. o tem lahko toyota le sanja...
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
pravi "hibridni avto, ki ima smisel" je GM-ov Volt, ki sploh ni vec hibrid, ampak dejanski elektricni avto naslednje generacije. pride na trg konec leta (vsaj v ZDA) in ima doseg 60km 100% na strom, ko ti pa to zmanjka pa starta en mali motorcek, ki iz bencina proizvaja strom za dodatnih 480km. o tem lahko toyota le sanja...
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
sporočil: 365
torej je slabše kot manjši BMW, da ne govorimo koliko strupenih
zadev proizvedejo ko delajo motorje in baterije.
sporočil: 1.205
Glavna težava plug-in električnih ali hibridnih avtomobilov je, da
"tankanje" elektrike traja zelo dolgo, njamanj uro in pol če ne
celo noč. Bencin ali dizel pa natočiš v 5 minutah (s časom, ki ga
rabiš še za plačilo). Bistveno bo, da bodo "iznašli" baterije, ki
jih bo možno hitro napolniti.
Do tedaj pa bo rešitev hibrid in ne 100% električni avto.
Do tedaj pa bo rešitev hibrid in ne 100% električni avto.
sporočil: 4.098
[Shenkey]koliko?
da ne govorimo koliko strupenih zadev proizvedejo ko delajo motorje in baterije.
sporočil: 6.934
[motown]Ne bi se strinjal s teboj.
halooo... brezveze, toyota prius ma ze precej zastarelo tehnologijo - ze nekaj casa nazaj je CEO sporocil, da ne vidijo prihodnosti v elektricnih avtomobilih... in zato so premalo vlagali v razvoj EV in se fokusirajo na bencinske hibride - ampak v tem ni prihodnosti. cakajo, kaj bosta Nissan in GM stestirala na trgu.
pravi "hibridni avto, ki ima smisel" je GM-ov Volt, ki sploh ni vec hibrid, ampak dejanski elektricni avto naslednje generacije. pride na trg konec leta (vsaj v ZDA) in ima doseg 60km 100% na strom, ko ti pa to zmanjka pa starta en mali motorcek, ki iz bencina proizvaja strom za dodatnih 480km. o tem lahko toyota le sanja...
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
1. Prius delajo že 15 let. Drugi ne.
2. Prius je najbolj prodajan od vseh alternativnih pogonskih sistemov v zgodovini.
3. Prius ima najbolj zahtevno in sodobno tehnologijo ki jo danes premorejo za serijsko vgradnjo. 4. To je verjetno edini pravi, sigurno pa najboljprodajani, hibrid.
4. GM Volt je zelo dobra ideja, a kaj, ko ga ne moreš kupiti. V razvojnih plenicah je še.
5. Nedvomno je Toyota najbolj izkušena za izdelavo pravega električnega plug in avtomobila.
6. Ko bodo dosegli radius 80 km na eno polnjenje, bo čisto vseeno, koliko časa polnimo akumulatorje. Skoraj 90% svojih voženj bomo pokrili z elektriko.
LP
sporočil: 6.934
[Leffe]Ko bo radius vožnje na elektriko dosegel cca 80 km, bo to manj pomembno. To je povprečna razdalja, ki jo naredimo dnevno z avtom.
Glavna težava plug-in električnih ali hibridnih avtomobilov je, da "tankanje" elektrike traja zelo dolgo, njamanj uro in pol če ne celo noč. Bencin ali dizel pa natočiš v 5 minutah (s časom, ki ga rabiš še za plačilo). Bistveno bo, da bodo "iznašli" baterije, ki jih bo možno hitro napolniti.
Do tedaj pa bo rešitev hibrid in ne 100% električni avto.
Potem ga pustiš na 220 V čez noč.
Malo nerodno za tiste, ki živijo v blokih.
sporočil: 1.116
[0220Bo1]Kolega ima starega Priusa, povprecje porabe ima pod 5 litrov na 100 km.
Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na elektriko. V praksi pa presega 5l!
sporočil: 1.116
[klemenstp]Zmorejo, ce jim das dovolj denarja. To je pac kompromis med ceno in performansami.
20km na štrom. prepričan sem da proizvajalci zmorejo bolje, pa očitno še ni prišel pravi čas.
sporočil: 1.116
Zadnja sprememba: anon-235744 02.09.2010 01:13
[motown]Motis se. Avti na strom se zaradi cene baterij ne bodo prijeli se 10 let. Za vsakega prodanega Volta bo prodanih 100 navadnih Priusev.
halooo... brezveze, toyota prius ma ze precej zastarelo tehnologijo - ze nekaj casa nazaj je CEO sporocil, da ne vidijo prihodnosti v elektricnih avtomobilih... in zato so premalo vlagali v razvoj EV in se fokusirajo na bencinske hibride - ampak v tem ni prihodnosti. cakajo, kaj bosta Nissan in GM stestirala na trgu.
pravi "hibridni avto, ki ima smisel" je GM-ov Volt, ki sploh ni vec hibrid, ampak dejanski elektricni avto naslednje generacije. pride na trg konec leta (vsaj v ZDA) in ima doseg 60km 100% na strom, ko ti pa to zmanjka pa starta en mali motorcek, ki iz bencina proizvaja strom za dodatnih 480km. o tem lahko toyota le sanja...
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
sporočil: 1.116
Zadnja sprememba: anon-235744 02.09.2010 01:00
[tmatej]To ti pa ne bodo znali argumentirano povedat. :)
> [Shenkey]
> da ne govorimo koliko strupenih zadev proizvedejo ko delajo motorje in baterije.
koliko?
sporočil: 365
Če samo pomisliš da je poraba neodiuma za en prius okoli 1 kg na
avto, ob tem veš da 97% neodiuma pride z kitajske, ki hitro uvaja
kvote na prodajo v tujino, ter da je v rudi poleg neodiuma veliko
thorija, ki je radioaktiven, ter da imajo v USA velike zaloge
vendar jih z razlogom ne kopljejo :)
sporočil: 1.710
[DrStrangelove]Jaz sem imel pri Meganu II 1.5d tako porabo že 2004. Na relaciji sem ga spravil tudi pod 4 litre. Pred 17 leti pa sem imel Opel Corsa dizel, ki je tudi trošil med 4.5 do 6, zgornja številka je bila, če sem cel tank skuril s polnim gasom na avtocesti.
> [0220Bo1]
> Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na elektriko. V praksi pa presega 5l!
Kolega ima starega Priusa, povprecje porabe ima pod 5 litrov na 100 km.
Tako da tile hibridi so prodajanje toplega zraka glede porabe.
sporočil: 5.314
[motown]Prodaja Volta po 41.000 USD s cca 7000 davčne spodbude se je že začela v določenih državah ZDA. Zaenkrat kaže, da bodo ZDA pokupile vseh 50.000 kosov, ki jih bodo proizvedli na leto. GM je dealerjem strogo prepovedal višati ceno nad 41 kUSD, če bi bilo kupcev preveč, kar verjetno bo.
halooo... brezveze, toyota prius ma ze precej zastarelo tehnologijo - ze nekaj casa nazaj je CEO sporocil, da ne vidijo prihodnosti v elektricnih avtomobilih... in zato so premalo vlagali v razvoj EV in se fokusirajo na bencinske hibride - ampak v tem ni prihodnosti. cakajo, kaj bosta Nissan in GM stestirala na trgu.
pravi "hibridni avto, ki ima smisel" je GM-ov Volt, ki sploh ni vec hibrid, ampak dejanski elektricni avto naslednje generacije. pride na trg konec leta (vsaj v ZDA) in ima doseg 60km 100% na strom, ko ti pa to zmanjka pa starta en mali motorcek, ki iz bencina proizvaja strom za dodatnih 480km. o tem lahko toyota le sanja...
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
sporočil: 18
Spet buče iz Toyote, ki je svetlobna leta za pravim električnim
avtomobilom. Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje
zaradi baterije, koliko bo vseeno potrebno vzeti energije, ki jo
proizvaja termoelektrarna Šoštanj? In nato dobiš 18 kilometrov
impresivno! V TOP GEAR-u so na starejši različici dokazali, da je
to BULL SHIT, kjer je dizel pokuril pol manj kot Priuska...
sporočil: 5.314
[0512Porsc]Ja, tudi sam se sprašujem v čem je smisel Priusa, če lahko na trgu kupiš navaden avto, ki toliko porabi. Mogoče v ZDA, kjer so ga kupovali ljudje, katerih avto je prej bistveno več pokuril, pri nas pa zagotovo ne.
Spet buče iz Toyote, ki je svetlobna leta za pravim električnim avtomobilom. Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje zaradi baterije, koliko bo vseeno potrebno vzeti energije, ki jo proizvaja termoelektrarna Šoštanj? In nato dobiš 18 kilometrov impresivno! V TOP GEAR-u so na starejši različici dokazali, da je to BULL SHIT, kjer je dizel pokuril pol manj kot Priuska...
sporočil: 4.098
[Shenkey]Neodium??
Če samo pomisliš da je poraba neodiuma za en prius okoli 1 kg na avto, ob tem veš da 97% neodiuma pride z kitajske, ki hitro uvaja kvote na prodajo v tujino, ter da je v rudi poleg neodiuma veliko thorija, ki je radioaktiven, ter da imajo v USA velike zaloge vendar jih z razlogom ne kopljejo :)
Pa kaj mislis, da v e. avtomobile vgrajujejo tehnologijo golf vozickov? Kar se tega tice je Tesla naredil red ze pred 100 leti. Niso si brezveze izbrali imena "Tesla Motors".
sporočil: 4.098
[yuslocan]
Ko bo radius vožnje na elektriko dosegel cca 80 km, bo to manj pomembno. To je povprečna razdalja, ki jo naredimo dnevno z avtom.Za Slovenijo je bilo izracunano povprecje 41km.
sporočil: 4.098
[gogi1]V ZDA (predvsem Kalifornija) je to stvar prestiza, kjer po plower-power state of mind ni vec frajer tisti, ki vozi Hummerja.
Ja, tudi sam se sprašujem v čem je smisel Priusa, če lahko na trgu kupiš navaden avto, ki toliko porabi. Mogoče v ZDA, kjer so ga kupovali ljudje, katerih avto je prej bistveno več pokuril, pri nas pa zagotovo ne.
Najbolje pa so se lastniki Priusov pocutili ob rush hours, ko so vsi okoli njih smradili v stojecih kolonah.
Ne pozabi, da je ameriska verzija na e-pogon delovala le do hitrosti 5 milj/uro.
sporočil: 1.675
Izpusti pa so dejansko nični?
Hm... kakšni pa so izpusti za proizvodnjo Lixx baterij? In še pomembneje, kaj z baterijami, ko se iztrošijo?
Hm... kakšni pa so izpusti za proizvodnjo Lixx baterij? In še pomembneje, kaj z baterijami, ko se iztrošijo?
sporočil: 6.934
[DrStrangelove]Pravilna ocena porabe bi bila:
> [0220Bo1]
> Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na elektriko. V praksi pa presega 5l!
Kolega ima starega Priusa, povprecje porabe ima pod 5 litrov na 100 km.
1,3 litra in, recimo, 10 KWh elektrike za 50 km.
Elektrika je tudi "gorivo" čeprav trenutno poceni.
sporočil: 4.098
[owhe]To so blodnje.
Izpusti pa so dejansko nični?
Hm... kakšni pa so izpusti za proizvodnjo Lixx baterij?
In še pomembneje, kaj z baterijami, ko se iztrošijo?Kamor hoces. So popolnoma razgradljive in nic toksicne.
Lahko pa si jih tudi spravis v klet zraven krompirja, kjer ti lahko se dolga leta sluzijo kot shranjevalnik energije, ker bojo po 10 letih delovanja v vozilu se vedno na kakih 70-80% svoje nominalne kapacitete.
sporočil: 6.934
[gogi1]zelo so daleč od električnega avtomobila, ampak so mu najbližje od vse konkurence.
> [0512Porsc]
> Spet buče iz Toyote, ki je svetlobna leta za pravim električnim avtomobilom.
Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje zaradi baterije, koliko bo vseeno potrebno vzeti energije, ki jo proizvaja termoelektrarna Šoštanj?
To drži, ampak v elektriki bomo imeli vse večji delež sončne električne energije, ki je čista.
In nato dobiš 18 kilometrov impresivno! V TOP GEAR-u so na starejši različici dokazali, da je to BULL SHIT, kjer je dizel pokuril pol manj kot Priuska...
To je res malo! Ampak začneš z malo in počasi bodo dvignili na 80 km. Takrat bo zadoščalo za dnevne vožnje, ki jih ni več kot toliko.
Ja, tudi sam se sprašujem v čem je smisel Priusa, če lahko na trgu kupiš navaden avto, ki toliko porabi. Mogoče v ZDA, kjer so ga kupovali ljudje, katerih avto je prej bistveno več pokuril, pri nas pa zagotovo ne.Prius manj porabi zaradi tehničnih rešitev, ki so tako nastavljene, da spodbujajo majhno rabo. Praviš, drugi tudi porabijo manj čeprav niso hibridni. Tudi res. Ampak, ko se usedeš v takšen avto ne voziš varčno, ampak tako kot je avto zmožen.
Bistvo je naslednje: skoraj vsi imajo majhno porabo v tehničnih specifikacijah, ampak zelo malo ljudi to porabo doseže ob normalni uporabi vozila. Prekoračitve so tudi do 30 % ob normalni vožnji.
Pri Priusu se nizka poraba doseže veliko veliko prej in večkrat.
Skoraj vsi tisti, ki imajo starega Priusa, imajo vedno porabo med 4,8 in 5,2/100 km.
S tem se ne more pohvaliti konkurenca, seveda, ob upoštevanju velikosti in teže vozila.
sporočil: 6.934
Zadnja sprememba: anon-124452 02.09.2010 10:09
[gogi1]Zelo so daleč od pravega električnega avtomobila, ampak so mu najbližje od vse konkurence.
> [0512Porsc]
> Spet buče iz Toyote, ki je svetlobna leta za pravim električnim avtomobilom.
Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje zaradi baterije, koliko bo vseenoTo drži, ampak v elektriki bomo imeli vse večji delež sončne električne energije, ki je čista.
potrebno vzeti energije, ki jo proizvaja termoelektrarna Šoštanj?
In nato dobiš 18 kilometrov impresivno! V TOP GEAR-u so na starejši različici dokazali, da je to BULL SHIT, kjer je dizel pokuril pol manj kot Priuska...To je res malo! Ampak začneš z malo in počasi bodo dvignili na 80 km. Takrat bo zadoščalo za dnevne vožnje, ki jih ni več kot toliko.
Ja, tudi sam se sprašujem v čem je smisel Priusa, če lahko na trgu kupiš navaden avto, ki toliko porabi. Mogoče v ZDA, kjer so ga kupovali ljudje, katerih avto je prej bistveno več pokuril, pri nas pa zagotovo ne.Prius manj porabi zaradi tehničnih rešitev, ki so tako nastavljene, da spodbujajo majhno rabo. Praviš, drugi tudi porabijo manj čeprav niso hibridni. Tudi res. Ampak, ko se usedeš v takšen avto ne voziš varčno, ampak tako kot je avto zmožen.
Bistvo je naslednje: skoraj vsi imajo majhno porabo v tehničnih specifikacijah, ampak zelo malo ljudi to porabo doseže ob normalni uporabi nehibridnega vozila. Prekoračitve so tudi do 30 % ob normalni vožnji.
Pri Priusu se nizka poraba doseže veliko veliko prej in večkrat.
Skoraj vsi tisti, ki imajo starega Priusa, imajo porabo med 4,8 in 5,2/100 km.
S tem se ne more pohvaliti konkurenca, seveda, ob upoštevanju velikosti in teže vozila.
sporočil: 14.456
"...električni kabel polnilne enote pa je dovolj dolg, da boste z
njim lahko dosegli tudi nekoliko bolj oddaljene vtičnice."
Včasih se je za dolžino uporabljalo merske enote (npr. meter), naveza Toyota in Finance pa uvaja bolj poetične metode. Je prostornina motorja ravno pravšnja, da lahko zapremo pokrov nad njim, moč motorja pa zadostuje za pospeševanje? Prostornina prtljažnika omogoča prevoz več kot najmanjšo torbo...
Včasih se je za dolžino uporabljalo merske enote (npr. meter), naveza Toyota in Finance pa uvaja bolj poetične metode. Je prostornina motorja ravno pravšnja, da lahko zapremo pokrov nad njim, moč motorja pa zadostuje za pospeševanje? Prostornina prtljažnika omogoča prevoz več kot najmanjšo torbo...
sporočil: 4.098
[0512Porsc]Jaz sem nekaj takega racunal. Rezultat je bil, da z litrom benzina prevozis skoraj enkrat vec kilometrov, ce ga najprej v Sostanju spremenis v elektriko, kot pa da ga pokuris direkt v voziliu.
Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje zaradi baterije, koliko bo vseeno potrebno vzeti energije, ki jo proizvaja termoelektrarna Šoštanj?
sporočil: 4.098
Zadnja sprememba: anon-54454 02.09.2010 11:12
[s9t]Prodajanje toplega zraka je sploh omenjati podatek porabe pri hibridih. Nima nobene referencne vrednosti.
> [DrStrangelove]
> > [0220Bo1]
> > Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na elektriko. V praksi pa presega 5l!
>
> Kolega ima starega Priusa, povprecje porabe ima pod 5 litrov na 100 km.
Jaz sem imel pri Meganu II 1.5d tako porabo že 2004. Na relaciji sem ga spravil tudi pod 4 litre. Pred 17 leti pa sem imel Opel Corsa dizel, ki je tudi trošil med 4.5 do 6, zgornja številka je bila, če sem cel tank skuril s polnim gasom na avtocesti.
Tako da tile hibridi so prodajanje toplega zraka glede porabe.
To je nekako tako, kot ce bi meril over-all porabo pri jadrnicah (ki obcasno tudi grejo na moror) in to primerjal z moronimi colni.
Primer: ce vozilo uporablja tvoja zena zgolj za sluzbo/trgovino/vrtec in s tem dnevno naredi max 15km, je njena poraba, ce ji vozilo omogoca 30km e-avtonomije, 0 litra na 100 prevozenih km.
Strani: 1 2