Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Foto: Znani Slovenci na predavanju Billa Clintona
sporočil: 1.106
XODAT je napisal(a):
Ej pa kdo je to Tatjana Tutan? Sem že slišal se mi zdi. No bom pogledal na webu, mogoče pa kaj najdem.
No že vidim. Spet neka manekenka. Dvomim da tista rdeča zadaj, verjetno je tale spredaj.
Ampak še vedno mi ni jasno, kaj dela med znanimi slovenci, a je res tako znana?
Kje pa sta Zoki pa Kangla?
Tudi LaToya manjka :o), zdaj je znana kmetica, kaj pa Bavčar, Šrot - onadva sta nateg..la še več slovencev kot LaToya. :o)
sporočil: 147
Janez Pergar,clovek ,ki je zafural podjetje KOMPAS ga za lepo
odskodnino spravil v miljonske dolgove. To so slovenski menedzerji
,ki jih nasi mediji opevajo. VZOR VSEM PO NACELU JAZ ZASE TI ZAME
!!!
sporočil: 1.715
Bil tam in se dobro zabaval ob pogledu na to JARO GOSPODO. Tokrat
sem se demonstrativno udeležil v Guličevskem stilu(smrdljive
štumfe,cokle in ena 20let stara majca).Glavni namen udeležbe pa je
seveda bil mal se norca delat iz leasing kvazi managerjev in
njihovih sponzorirank.Tam sem srečal še enenga podobno mislečega
modela, ki se mi je z veseljem pridružil pri cinikus simpatikus
nagovarjanju sponzorirank.Tko dobro se že dolgo nismo zabavali!!
Hvala Billči!! To, da niso štekal kaj jim je govoru je pa nakazalo
kar nekaj njegovih gegov. :)
sporočil: 755
Gustl je napisal(a):Obojesmerna komunikacija je malce "enosmerna".
Jada, jada, cmer, cmer. Predvsem je vedno manj navadnih ljudi in vedno več paranoikov, ki so jim vedno drugi krivi za vse vrste neuspehov.
Precej ljudi se usaja kar počez, od tega vsekakor nič ne bo razen samega usajanja, ampak poročanje medijev pa je tudi brez vsebine.
A bi kdo napisal kritično analizo Clintonovega govora, naredil analizo kaj je ta človel v življenju počel in naredil, da sedaj trosi neumnosti naokrog, to malce pogrešam. Novic o la Toyi, Pahorju, Obami,..., je preveč, vsebinskih zadev o katerih bi kdo kaj razmislil pa velikooo premalo.
Recimo, sedaj je tukaj cepljenje proti "novi" gripi. A bi kdo malce več pisal o vem kar se je dogajalo na WHO, FDA... glede tega sranja...? Vem da je problematično in bo marsikoga zbodlo, ampak mediji naj bi pisali tudi o problematičnih zadevah kajne?!
No, mediji so danes definitivno glavni ustvarjalci "resnice", vzdušja in še marsičesa, v resnici smo že precej v situaciji "Matrice" (film). Mediji servirajo umetno pomembne ljudi (politiki, manekenke, pop zvezdniki, igralci, fuzbalerji, ..), namenoma ustvarjeni zvezdniki ki to niso, vrtijo razne kmetije, šove, limonade, telenovele in podobna jajca ki so intelektualno totalen podn, servirajo reklame o kozmetiki in dragih zavedah in s tem ustvarjajo umetne in precej izrojene potrebe (vse kar šteje je da si lep in bogat in pomemben).... skratka, ena velika žalost, totalna manipulacija in zelo malo res kvalitetnih vsebin.
Ja očitno smo ljudje taki, da vse to deluje. Ne vem no, pride mi na misel tisti grafit "Jaz sem malo žalosten".
Aja, da ne bo samo jad, jad,.. , nimam veliko idej kaj narediti da bi se kaj spremenilo. :(
sporočil: 13.648
Zadnja sprememba: Gustl 02.11.2009 10:38
pavel1 je napisal(a):Poleg medijev, ki smo baje vsi po spisku zlobni, nesposobni, manipulativni, podkuplivi (__________ dodaj po želji), je razlogo za takšno stanje še kar nekaj, med njimi je zelo pomemben tudi zelo preprost:
No, mediji so danes definitivno glavni ustvarjalci "resnice", vzdušja in še marsičesa, v resnici smo že precej v situaciji "Matrice" (film). Mediji servirajo umetno pomembne ljudi (politiki, manekenke, pop zvezdniki, igralci, fuzbalerji, ..), namenoma ustvarjeni zvezdniki ki to niso, vrtijo razne kmetije, šove, limonade, telenovele in podobna jajca ki so intelektualno totalen podn, servirajo reklame o kozmetiki in dragih zavedah in s tem ustvarjajo umetne in precej izrojene potrebe (vse kar šteje je da si lep in bogat in pomemben).... skratka, ena velika žalost, totalna manipulacija in zelo malo res kvalitetnih vsebin.
Povpraševanje / ponudba
Pri čemer se povpraševanje ne meri skozi "zanima me resna in poglobljena vsebina", ampak tudi "zanjo sem pripravljen plačat".
Potem mora biti masa takšnih dovolj velika, da se doseže točko preloma, problem pa dela še dejstvo, da bo cena vsebine večja kot smo bili navajeni v zadnjih desetih, dvajsetih, tridesetih letih, saj so se spremenile razmerje na oglaševalskem trgu, ki je doselj skrbel za relativno ugoden nakup" resnih vsebin" za končnega potrošnika.
Se povsem strinjam, da mediji prav tako sami prispevamo k temu, da je vedno manj povpraševanja po takšnih vsebinah, zato pa tudi je medijska industrija povsod po svetu v precejšnji krizi, ki ni vezana le na trenutno splošno krizo. Napake so bile narejene že deset, 15 let nazaj. In ne znamo enostavno in hitro iz njih.
Sem pa prepričan, da se bo v bodoče kaj izcimilo iz tega. Kaj takega, kar nam sedaj ne pade na pamet.
sporočil: 755
Gustl je napisal(a):Ja ponudba/povpraševanje je podobno kot zgodba jajce in kokoš. Velika ponudba v eno smer ustvarja tudi več povpraševanja (no, ne samo ponudba, ampak medijska kampanja, ki ustvarja povpraševanje - tipičen primer se mi zdi industrija koezmetike, lepote, izgleda... s tem toliko futrajo cel svet, da se na veliko ustvarja povpraševanje, ki ga sicer ne bi bilo niti približno toliko). Sicer pa vemo kaj je cilj marketinga - umetno ustvarjanje novih potreb, ustvarjanje odvisnosti od tega, ustvarjanja občutka zadovoljstva in sreče od nečesa... če to ni manipulacija, potem...
Poleg medijev, ki smo baje vsi po spisku zlobni, nesposobni, manipulativni, podkuplivi (__________ dodaj po želji), je razlogo za takšno stanje še kar nekaj, med njimi je zelo pomemben tudi zelo preprost:
Povpraševanje / ponudba
Pri čemer se povpraševanje ne meri skozi "zanima me resna in poglobljena vsebina", ampak tudi "zanjo sem pripravljen plačat".
Potem mora biti masa takšnih dovolj velika, da se doseže točko preloma, problem pa dela še dejstvo, da bo cena vsebine večja kot smo bili navajeni v zadnjih desetih, dvajsetih, tridesetih letih, saj so se spremenile razmerje na oglaševalskem trgu, ki je doselj skrbel za relativno ugoden nakup" resnih vsebin" za končnega potrošnika.
Se povsem strinjam, da mediji prav tako sami prispevamo k temu, da je vedno manj povpraševanja po takšnih vsebinah, zato pa tudi je medijska industrija povsod po svetu v precejšnji krizi, ki ni vezana le na trenutno splošno krizo. Napake so bile narejene že deset, 15 let nazaj. In ne znamo enostavno in hitro iz njih.
Sem pa prepričan, da se bo v bodoče kaj izcimilo iz tega. Kaj takega, kar nam sedaj ne pade na pamet.
No, res je, da se vsak odloči zase ne glede na medije, ampak ob vsem tem bombardiranju se veliko stvari počasi prime.
Sam nisem prepričan, da se bo kaj spremenilo.
(aja, o zlobnosti in nesposobnosti nisem pisal..)
sporočil: 13.648
pavel1 je napisal(a):
(aja, o zlobnosti in nesposobnosti nisem pisal..)
Nisem odgovarjal samo tebi :)
sporočil: 755
Evo Gustl, kakšen vaš novinar naj recimo malce potipa od kje denar
za revijo Samaritan.... zlo čudna zgodba, če se lepo izrazim.
www.finance.si/blog/10/422
www.finance.si/blog/10/422
sporočil: 28.039
pavel1 je napisal(a):
Ja ponudba/povpraševanje je podobno kot zgodba jajce in kokoš. Velika ponudba v eno smer ustvarja tudi več povpraševanja (no, ne samo ponudba, ampak medijska kampanja, ki ustvarja povpraševanje - tipičen primer se mi zdi industrija koezmetike, lepote, izgleda... s tem toliko futrajo cel svet, da se na veliko ustvarja povpraševanje, ki ga sicer ne bi bilo niti približno toliko). Sicer pa vemo kaj je cilj marketinga - umetno ustvarjanje novih potreb, ustvarjanje odvisnosti od tega, ustvarjanja občutka zadovoljstva in sreče od nečesa... če to ni manipulacija, potem...
ce gremo zdaj se v drugo smer zgodbe o kokosi in jajcu...
moj zelo mocan prakticni vtis je, da ko skusas cloveku razloziti nekaj drugega, kot pa mu na nekem podrocju razlaga marketing, bo v ogromni vecini primerov zacuden, nedojemljiv ali celo jezen nate. kajti ne zanima ga, kaj objektivno drzi, temvec ga zanimajo lepe zgodbice.
ne glede na to, da se po moznosti zraven pridusa, kako da on pa razmslja s svojo glavo, kar je vsaj po mojih vtisih tipicno se zlasti velik kontraindikator.
zgolj na nivoju lepo pakiranih zgodbic obstaja tudi lep kos tistega, kar se ponuja kot nekaksna alternativa mainstreamu; kar vidis recimo po masi frajerjev, ki so dali skoz snel kurs youtuba in postali modni "kritiiki sistema", nimajo pa tri ciste o pojmih in zgodovini in vsaka nova generacija na novo odkriva toplo vodo.
tako da lahko reces, da je danasnji nacin zivljenja oziroma misljenja on average v celoti zaobjet v marketing. ampak to ni posilstvo. to je simbioza. ponudnik in odjemalec si maksimalno zasluzita eden drugega. ja, taka bolj bedna simbioza in tudi po moje je tvoj grafit povsem na mestu, ampak sva oba dovolj stara, da je treba dati tudi nek diskontni faktor za "ko smo mi bli mladi, ja ja" etc :)
sporočil: 4.799
x3dx je napisal(a):
Slabo mi je od teh slik. Grem bruhat...
Kdo pa je tisti pleško poleg gospodične Kresalke ?
Samo vprašam.
sporočil: 18.121
RTM je napisal(a):
Kdo pa je tisti pleško poleg gospodične Kresalke ?
Samo vprašam.
Ti to resno?
(Miro Senica.)
sporočil: 18.121
NICKNAME je napisal(a):
In kdo je prevajal Kučanu in Jankoviču ?
Sta dobila scenosled že 14 dni v naprej, v odobritev in cenzuro :-))))
sporočil: 14.712
Zadnja sprememba: anon-1670 02.11.2009 12:14
babi2 je napisal(a):Jaz sem zadevo lepo spremljal doma na kavču-pa še lep prevod v živo je bil.
Koliko od teh si je samo plačalo predavanje in koliko je šlo iz proračuna oz. posredno iz firm, ki so v večinski državni lasti? Jaz bi tudi šla, pa moja pokojnina ni bila dovolj za karto....
Mi je šlo pa na kur.., da bo tip, ki se privleče s svojim avionom nakladal o podnebnih spremembah-potem naj se pač vozi z rednimi linijami.
Pa na geografijo se slabo spozna, ker čez 50 let se žal ne bo niti toliko segrelo, da bi bile pod vodo samo sečovelske soline.
sporočil: 14.712
XODAT je napisal(a):Bivša miss univerze je pa ja znana Slovenka;)
Ej pa kdo je to Tatjana Tutan?
sporočil: 14.712
pavel1 je napisal(a):Samo o novi gripi ne-me od teh novic o novi prašičji gripi že bolj boli glava kot me bo pa od gripe same, ko(če) jo dobim.
Novic o la Toyi, Pahorju, Obami,..., je preveč, vsebinskih zadev o katerih bi kdo kaj razmislil pa velikooo premalo.
Recimo, sedaj je tukaj cepljenje proti "novi" gripi. A bi kdo malce več pisal o vem kar se je dogajalo na WHO, FDA... glede tega sranja...?
sporočil: 14.712
RTM je napisal(a):
Kdo pa je tisti pleško poleg gospodične Kresalke ?
Samo vprašam.
Verjetno en k ma dost keša-ostalo luštnih punc danes itak ne zanima.
sporočil: 362
glede na to, da je med udeleženci tudi nekaj lepo oblečenih
krimninalcev se nam obetajo lepši časi...
sporočil: 755
crt je napisal(a):Ja, žal imaš prav.
tako da lahko reces, da je danasnji nacin zivljenja oziroma misljenja on average v celoti zaobjet v marketing. ampak to ni posilstvo. to je simbioza. ponudnik in odjemalec si maksimalno zasluzita eden drugega. ja, taka bolj bedna simbioza in tudi po moje je tvoj grafit povsem na mestu, ampak sva oba dovolj stara, da je treba dati tudi nek diskontni faktor za "ko smo mi bli mladi, ja ja" etc :)
Nisem pa imel v mislih nič "ko smo bili mladi" - takrat je bilo še slabše, nisem dal vse kar je bilo včasih na oltar.
Sem pa nad sliko sveta vse bolj "žalosten", saj prosperira samo še samopromocija in marketing (tako osebni kot masovni). Vsebina je vse manj važna, embalaža in prvi vtis je zakon.
Mogoče pa sem jaz vse bolj čuden.
Moji hčerki sem dal pred par dnevi brat "Krasni novi svet"....
sporočil: 1.374
Gustl je napisal(a):To velja več ali manj za celoten forum!! Torej ne "štekaš" skoraj ničesar! L.p.
Morda pa ni bilo smešno?
Neverjetno, koliko nekega pizdakanja. Prišel je upokojenec Clinton, nekateri so ga šli poslušat, so fucking what? Pa če nekdo ne zna angleško? So fucking what? Ne štekam tega pizdakanja .
sporočil: 1.374
CHAVEZ je napisal(a):Da bi prikril pravo "vsebino"???
Bil tam in se dobro zabaval ob pogledu na to JARO GOSPODO. Tokrat sem se demonstrativno udeležil v Guličevskem stilu(smrdljive štumfe,cokle in ena 20let stara majca ).Glavni namen udeležbe pa je seveda bil mal se norca delat iz leasing kvazi managerjev in njihovih sponzorirank.Tam sem srečal še enenga podobno mislečega modela, ki se mi je z veseljem pridružil pri cinikus simpatikus nagovarjanju sponzorirank.Tko dobro se že dolgo nismo zabavali!! Hvala Billči!! To, da niso štekal kaj jim je govoru je pa nakazalo kar nekaj njegovih gegov. :)
sporočil: 4.257
Pravi sejem ničevosti.
Na sliki ni enega podjetnika ali podjetnice, ki bi z lastnim delom ustvaril premoženje. Samo predstavniki državnih in paradržavnih podjetij, z monopolnim položajem.
Akrapovič in podobni podjetniki nimajo časa za razkazovanje med slovensko "smetano".
Na sliki ni enega podjetnika ali podjetnice, ki bi z lastnim delom ustvaril premoženje. Samo predstavniki državnih in paradržavnih podjetij, z monopolnim položajem.
Akrapovič in podobni podjetniki nimajo časa za razkazovanje med slovensko "smetano".
sporočil: 13.648
pavel1 je napisal(a):
Ja, žal imaš prav.
Nisem pa imel v mislih nič "ko smo bili mladi" - takrat je bilo še slabše, nisem dal vse kar je bilo včasih na oltar.
Sem pa nad sliko sveta vse bolj "žalosten", saj prosperira samo še samopromocija in marketing (tako osebni kot masovni). Vsebina je vse manj važna, embalaža in prvi vtis je zakon.
Mogoče pa sem jaz vse bolj čuden.
Moji hčerki sem dal pred par dnevi brat "Krasni novi svet"....
Jaz ne bi bil tako črnogled. To, da je vedno bolj pomembna embalaža, je razumljiva posledica povečane izbire, ki je nastopila s tehnološkim razvojem. Na voljo imamo neprimerljivo večje število produktov, storitev, medijev... kot smo jih imeli 20 let nazaj. Pa ne velja samo za nas ex soc države, kjer smo 20 let nazaj drli v KGM, da smo kupili Ramo in Huba Buba v lepi embalaži. Pri nas je ta efekt le morda nekoliko močnejši, sicer pa velja bolj ali manj kar za ves svet.
In ker je izbire/ponudbe vedno več, je potrebno nekako zanimirati potrošnika. Tu nastopi marketing, ki se dere "pick me", "pick me". Ker mora biti vedno bolj agresiven, se vedno bolj dere in to na koncu že v najbolj primitivnih oblikah, ampak primitivno tu ni nujno kot neka slabšalnica, ampak bolj kot "prvinsko". Torej igra na prvinska čustva (zato toliko gole kože).
Vendar. Tako kot je tehnologija (masovna produkcija, logistika, finančna globalizacija, internet,...) omogočila vso to izbiro, jo bo v bodoče verjetno tudi "uredila". In sicer s pomočjo takšnih in drugačnih socialnih mrež.
Pravzaprav se na nekaterih področjih že dlje časa ureja. Recimo Amazon - odkar je Amazon, jaz še nisem naročil slabe knjige. Vzamem si čas, da preberem mnenja bralcev in potem kupim na podlagi teh mnenj. Deluje. Tehniko se že dolgo časa kupuje na podoben način, prebereš mnenja in kupiš morda Bekov stroj, ki ima sicer manj zveneče ime, ti je pa znanec (pa čeprav samo Facebook znanec) povedal, da je zadeva dobra.
Od nekdaj je bil najboljši marketing od ust do ust, vendar ni bil dovolj tehnološko podprt. Če nisi imel v svojem krogu nikogar, ki se spozna na fotografijo, si težo izbral inforamcije o nekem fotoaparatu. Posledično si bi l bolj dovzeten za oglas za XY aparat, ki si ga zasledil. Sedaj lahko hitro najdeš mrežo "prijateljev", ki ti bodo pomagali pri nakupu.
In podobno se že dogaja tudi z mediji. Izbira je večja kot kdajkoli, Slovenčki se pa obremenjujemo, ker na POP TV molzejo krave. Kdor želi, lahko že sedaj poišče ogromno boljših vsebin. Že z daljincem. Kaj šele na spletu.
Direktni obisk gledano relativno na celoten obisk spletnim stranem pada. TVečji delež pa dobivajo iskalniki, agregati in podobno. To pomeni, da uporabniki ne konzumirajo več vsega in na način, ki jim ga uredniki serviramo. Ampak iščejo svoje načine, kako priti do vsebine, ki jih zanima. Pri nas se to sicer še ni tako prijelo, kot denimo v USA, bo pa zagotovo tu enako.
Ne boš več imel denimo svojega najljubšega medija, ampak boš imel najljubšega Twitteraša, ki bo dajal dobre predloge. Klikal boš na linke, ki jih bodo objavljali tvoji somišljeniki v FB grupi. Digg in podobni se bodo prijeli tudi pri nas. Torej imel boš (veliko že imaš) svoje načine, da prideš do vsebine, ki te glede na to, kdo jo je priporočal, zelo verjetno zanima.
To ne pomeni, da naslovnice velikih medijev (ali TV oddaje) ne bodo enako pompozne, rumene, neumne. Najbrž bodo še dolgo. To pomeni le, da če nočeš, ti ni treba brat in boš prek svojega komjunitija še vedno obveščen, kaj se dogaja.
To, da se pri nas še vedno ni prijelo marsikaj od tega, kar gor govorim, je najbrž tudi posledica tega, da imamo pri nas še vedno precej manjši tempo dela kot denimo v USA. In nimajo vsi takšne potrebe po filtraciji. Zakaj pa bi jo imel?
Če imaš sedaj čas za gledat Kmetijo, prebrat na 5. portalih vse o Kmetiji, napisat v 5. forumih, da so gledalci Kmetije težki moroni, potem res ni potrebe po filtraciji. Kam boš pa s časom, če ga začneš učinkovito kurit?
Sploh ob sredah, ko je treba biti do 17h v pisarni :)
sporočil: 13.648
0611ISKRA je napisal(a):
To velja več ali manj za celoten forum!! Torej ne "štekaš" skoraj ničesar! L.p.
Vedno manj, tako da pač vzamem od tega, kar lahko in se poizkušam čim manj razburjati. Kolikor pač gre:)
sporočil: 4.799
Maj je napisal(a):Univerza v Kumrovcu ?
Bivša miss univerze je pa ja znana Slovenka;)
sporočil: 4.799
Gustl je napisal(a):“Meni ni problem vsako jutro priti v službo, gre mi pa na kurac, da moram potem osem ur čakati, da grem lahko domov.”
..... ..... .....
Sploh ob sredah, ko je treba biti do 17h v pisarni :)
sporočil: 4.807
Odlično, lepo da so se znani Slovenci tako odzvali in mu
prisluhnili...lahko so se tudi kaj novega naučili, četudi iz
Clintonovih napak...sedaj bo pri nas le bolje, saj so tja mnogi
hiteli poslušat in se ne kot pavi kazat...
sporočil: 14.712
Zadnja sprememba: anon-1670 02.11.2009 14:48
RTM je napisal(a):
Univerza v Kumrovcu ?
Po moje je še majčkeno premlada za kumrovško univerzo.
P.S.:
Pa zakaj bi sploh imel kaj proti njej saj je čisto luškana mamica?
Če je ne moreš podret, to še ne pomeni, da jo je treba skritizirat.