Izbrani forum: Nepremičnine
Izbrana tema: članek Dars: Kot da nam je v veselje, da povzročamo zastoje
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Glavni forum (1)
Strani: 1
Zavedati se moramo, da DARS ni izvajal čistih vzdrževalnih del, ampak investicijska obnovitvena dela, saj je v večini del naročil rekonstrukcijo zgornje obrabne plasti asfalta, ki je bila večinoma porezkana in nadomeščena z novim zgornjim ustrojem. Vprašljivo je ali je bil celoten najstarejši odsek Primorske AC res potreben celovite obnove obrabne plasti, saj naj bi asfaltna vozna površina vzdržala vsaj deset let, kar nekaj teh odsekov pa je že bilo v obnovi pred cca. petimi leti? Večina teh odsekov je imela znake staranja v obliki vzdolžnih razpok in sem ter tja mrežastih razpok, ki običajno kažejo na prevelike osne obremenitve ali pa na napake in poškodbe spodnjih cestnih ustrojev (bitodrobir, cestna postelja). Znano je, da je zdravilo za asfaltne razpoke zalivanje le teh z bitumnom, da se prepreči nadaljnje propadanje zaradi delovanja vode in ledu ter da šele, če ne ustreza drsnost cestišča se pristopi k popolni zamenjavi celotnega obrabnega sloja. Kot vsakodneven uporabnik primorske AC lahko ugotovim, da bi na večini odsekov v obnovi ukrep zalivanja zadoščal za nekaj let in da si je DARS privoščil dokaj razkošen ukrep, ki je pa bil seveda "strokovno povsem utemeljen", tako da uprava DARSa ni preostalo drugega kot da podpiše pogodbe z izvajalci. Nobena skrivnost seveda ni, da se zalivanje razpok izvaja z le delnimi in kratkimi cestnimi zaporami, da je hitro in poceni in da sodi k rednemu vzdrževanju in je strošek vzdrževalca AC - DARSa, obnova zgornjega ustroja na daljših odsekih pa je investicija in jo plača lastnik ceste - država!
Glede zapore in famoznih preusmeritev na C 2+1 in obračanje, pa na preozke polovice AC za štiripasovne obvoze po drugi polovici AC,pa tole: take preusmeritve prometa so upravičene pri temeljitih rekonstrukcijah spodnjih cestnih ustrojev, pri obnovi obrabne plasti pa ne ! Obnavljala sta se le vozni in prehitevalni pas, odstavni pa ne in bi lahko služil kot obvoz za počasne tovornjake, avtomobile in ostala lažja vozila, pa bi se preusmerilo na drugo polovico AC, kjer bi v nasprotni smeri promet še vedno lahko tekel dvosmerno! Ker je promet na tej cesti bistveno porastel (vinjete in rast tovornega tranzita) se na tej AC ni več možno igrati z nesbosobnimi obvozi v stilu C2+1, ampak je potrebno širiti odstavne pasove (širitev bankin za vsaj 1m ), da bo možno čez deset let izvesti rekonstrukcijo te štiripasovnice v šestpasovnico z odstavnimi pasovi. Hough! Marsikaj sem rekel in poskušal sem biti vljuden.
MF-302701 je napisal(a):Ceprav promet na primorski cesti zaradi zastojev tece zelo pocasi, pa vendarle ni tako hudo, da bi avtu lahko rekel "nepremicnina".
Kaj je, ni nobenega komentarja? Ste pa vsi butci, hlapci in ne vem kaj še. Združimo moči,odločimo se da ne bomo kupili naslednjo vinjeto ( vinjeta nič ne pomaga če si na vsakih 10 km oviran )spravimo ljudi v državljansko nepokorščino in bomo videli če se bo DARS tako igral z nami. Pokažimo zobe in ne dovolimo da se tako igrajo z nami, me prav zanima če bi se spravili v tako obnavljanje pred kakšnim letom.
kaj potem delas s to temo v tem forumu?
Strani: 1