Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avtocestno pišmeuharstvo
Strani: 1
sporočil: 14.712
2011 ko bo ta stari del morda le obnovljen, bo pa zaradi obnove že
zaprt novi del;)
sporočil: 1.355
Malo prepozno za take debate; južni del stare ceste, se pravi, v
smeri LJ, cesto ŽE obnavljajo. Torej, kako naj se po njej vozimo?
sporočil: 1
Se strinjam. Naši gradbinci očitno delajo tako da jim posla ne bo
nikoli zmankalo. Ko končno cesto naredijo do konca, jo lahko na
začetku že začnejo popravljati in tako naprej. Lp
sporočil: 200
Zelo "plodovit" ta Žerjav ali ne! Poleg tega je zjebal vse
voznike,
- da imamo sedaj zaradi dvojnih vzdrževalnih del kaos na avtocestah,
-vrgel stran ogromno denarja za vinjete, nadzornike vinjet, njihovo opremo, vozila, kaznovalne lističe,
- kljub obljubam pustil cestninske objekte na sredi avtocest, z vinjetami še dodatno "prislužil" minus v blagajno DARSA, - "odložil" obljubljeno satelitsko cestninjenje za dve leti,
- naredil iz sebe skoraj tako velike klovna kot je Erjavec. S tem, da je Erjavec klovna igral kot šef stranke,
- Žerjav pa je bil samo Janšev burkež.
In vse to v nekaj mesecih mandata - res sposoben izvrševalec bedastih zamisli Kalimera in njegove klike.
- da imamo sedaj zaradi dvojnih vzdrževalnih del kaos na avtocestah,
-vrgel stran ogromno denarja za vinjete, nadzornike vinjet, njihovo opremo, vozila, kaznovalne lističe,
- kljub obljubam pustil cestninske objekte na sredi avtocest, z vinjetami še dodatno "prislužil" minus v blagajno DARSA, - "odložil" obljubljeno satelitsko cestninjenje za dve leti,
- naredil iz sebe skoraj tako velike klovna kot je Erjavec. S tem, da je Erjavec klovna igral kot šef stranke,
- Žerjav pa je bil samo Janšev burkež.
In vse to v nekaj mesecih mandata - res sposoben izvrševalec bedastih zamisli Kalimera in njegove klike.
sporočil: 389
ja in tudi novi predor Peračica še stoji in nobena fasada se ni
podrla. Ni vse tako črno kot se želi prikazati, hehe. Ampak ta je
pa tud bosa - ni želel odpreti pred volitvami zaradi samooromocije.
Butec, kdaj pa bo? Ponoči ob 2, ko ga nobeden ne vidi, ni čudno da
je zgubil. Mater cela Slovenija mrzlično čaka nove kilometre, ta pa
najde tak izgovor. Pa da crkneš, saj ne veš al je on bolj blesav al
smo mi, ki nam pada omet na glavo.
sporočil: 14.712
Sveca je napisal(a):Predora pred volitvami ni hotel odpreti, ker bi spet lahko padel dol kakšen omet in bi bili popolnoma poraženi, zato po moje raje ni tvegal.
ja in tudi novi predor Peračica še stoji in nobena fasada se ni podrla. Ni vse tako črno kot se želi prikazati, hehe. Ampak ta je pa tud bosa - ni želel odpreti pred volitvami zaradi samooromocije. Butec, kdaj pa bo?
sporočil: 371
Morebiti bo kdaj komu svanulo, da je edini namen betonerske norosti
enormno in za večne čase zadolžiti oz. gospodarsko onesposobiti RS,
hkrati pa prek slovenskega ozemlja kanalizirati ves umazan, drag in
uničujoč transport. Višek perverzije je, da se odgovorni hvalijo na
ta račun a so pozitivni kazalci izključno rezultat pošastnega
zadolževanja za gradnjo cest.
sporočil: 758
A je kdo videl cestarje na delu spomladi???
Opažam, da se zbudijo šele poleti.
Potem se pa celo zimo praskajo po jajcih, ker je snega samo za vzorec
Opažam, da se zbudijo šele poleti.
Potem se pa celo zimo praskajo po jajcih, ker je snega samo za vzorec
sporočil: 732
Do kdaj pa bomo davkoplačevalci- in tudi volilci - še tako naivni?
Pri gradnji avtocest sploh ni cilj, da bo Slovenija dobila
kvalitetne avtocestne povezave, temveč DOLGOLETNO ZAGOTOVLJENO
FINANCIRANJE SLOVENSKIH CESTNIH PODJETIJ IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA -
IN TO BREZ NADZORA ALI BOLJŠE: S POLITIČNIM (DRŽAVNIM) SOGLASJEM.
Da gre v resnici samo za to, je doslej več kot zadosti očitnih
dokazov: na primer - izgradnja cestnega predora z nekvalitetno
(nepravilno izbrano) cestno prevleko, zato JE BILO TAKOJ PO ODPRTJU
ODSEKA TREBA BRUSITI CESTIŠČE; drug primer - po odprtju novega
tunela, SE IZKAŽE OČITNA NAPAKA: NEPRAVILNO ZGRAJEN TUNELSKI STROP,
KAR BO ZAGOTOVILO NOVA DELA, POPRAVILA, IN S TEM NOVE ZASLUŽKE.
Itd. Doslej še niti enega avtocestnega objekta nimamo, ki ne bi bil
izdelan tako ali drugače DEFEKTNO, POMANJKLJIVO, NEKVALITETNO. In
doslej še prav nihče iz "cestarske mafije" - z DARSOM na čelu- ni
bil poklican na odgovornost s strani pristojnih državnih organov.
To pomeni, da že dlje kot desetletje traja ta DRŽAVNI KRIMINAL in
da bo trajal še naprej, KER GRE ZA ZAČARAN KROG, KI JE FINANČNO
ZELO DONOSEN IN TAKO REKOČ BOŽJI DAR, SAJ GA POLNI DRŽAVA IZ
PRORAČUNA. Do kdaj pa bomo davkoplačevalci - in volilci - še tako
naivni, da bomo še naprej nosili na plečih BREME TEGA DRŽAVNEGA
KRIMINALA? Po mojem je tudi ta državljanska naivnost ter
nezavednost manipulativno vgrajena v načrt slovenskega avtocestnega
omrežja.
Strani: 1