Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tudi na cestah stojimo zaradi kulturno-političnega boja
Strani: 1
sporočil: 516
Drži, težava s tem je še najbolj politična. Kar ni čudno, ko je
ministrica tam po politični veji, ne zato, ker bi bila sposobna in
zmožna. In od nje potem tako navzdol. Krovne strategije, ki bi se s
tem spopadla in uredila, ni. Je samo kako spotoma iz minute v
minuto zadovoljiti vse razne izvajalce in ostale prisesane na njen
proračun.
sporočil: 111
Leva in desna politika pokleknila pred nevladniki? Edina, kot je
meni znano, ki je pokleknila pred nevladniki je leva opcija, ki nam
od 2008, v času ko je bil končan AC križ, vlada bolj ali manj
neprekinjeno. Ve se, da so se tej idiotizmi z neširjenjem
avtocestne infrastrukture začeli z Pahorjovo vlado in se od takrat
naprej samo stopnjujejo. Z golobovo vlado pa imamo de fakto vlado,
ki je sprega med "LDS" mafio in NVO, ki jim nudijo politično
podporo, katerim edini interes je, da so na oblasti in plenijo
državni denar.
sporočil: 218
Zadnja sprememba: LjubiteljCO2 03.09.2025 10:35
Ponovno preberi tole (škode je 300M€/leto)Kakšna je škoda prometnih zastojev in zakaj so ti dodaten »davek«
www.finance.si/kaksn.../a/9036375
+ komentarje:
forum.finance.si/?sp...ial_type=1
sporočil: 139
Po kateri poti naj gre tovor iz Barcelone v Budimpešto? Slovenija
je tranzitna država. Naravno dejstvo. Pika. Potrebujemo
štiripasovno cesto vzhod - zahod in tropasovno sever - jug. Denar
ni problem. Na odhodkovni strani mečemo skozi okno milijarde za
plače neučinkovitih ljubljanskih birokratov, da NVO-jevcev niti ne
omenjam. Na prihodkovni strani bomo kasirali cestnine. Kdor trdi,
da se ceste ne sme širiti, je navadno tele. Sprejeti je treba
zakon, ki bo takšnim teletom onemogočal sodelovanje v procesih
odločanja. Gradbena stroka (prava stroka) naj pripravi projekte,
potem pokličemo kitajsko gradbeno operativo in bo narejeno. To je
to.
sporočil: 1.071
potrebujemo stiripasoven tunel vzhod zahod. ce bos delal
stiripasovni kriz s centrom v lj, bomo namesto v dveh kolonah
cakali v stirih.
sporočil: 1
Rešujmo situacijo po paretovem pravilu.
Za to potrebujemo dvoje:
1. Prazne škatle za radar na vsakih 500m, da bo hitrost bolj enakomerna.
2. Prepoved za vožnjo tovornjakov v tranzitu med 6-9 in 14-16, itak stojijo, če so takrat na cesti in ne bodo dosti kasneje na cilju. Druga možnost je višja cestnina in vinjete za vse v tem obdobju. Naj več plačajo, če je nujno.
Za to potrebujemo dvoje:
1. Prazne škatle za radar na vsakih 500m, da bo hitrost bolj enakomerna.
2. Prepoved za vožnjo tovornjakov v tranzitu med 6-9 in 14-16, itak stojijo, če so takrat na cesti in ne bodo dosti kasneje na cilju. Druga možnost je višja cestnina in vinjete za vse v tem obdobju. Naj več plačajo, če je nujno.
sporočil: 61
Torej, kot sem zasledil, edini kanček pozitive je avtor zaznal pri
javnem prometu. Vendar se tudi na železnici na veliko popravlja in
posledično vse stoji. V naslednjem desetletju in več bo glavna
cokla Ljubljana. Predlagam torej, da se obnovi Bohinjska proga med
Jesenicami in Sežano do te mere, da bo prenesla 20-40 tovornih
vlakov na dan. S tem se v in iz Ljubljane sprosti od 40-80 prostih
tras (pol iz Gorenjske in pol iz primorskega konca), saj se vlak na
poti v Koper obrača v Ljubljani. Med Kranjem in Logatcem pa naj se
temu primeru ojača primestni promet v konicah. Saj ni neka rešitev,
vendar, ko obnavljaš doma WC, poskrbiš vsaj za nadomestni DIXI. Za
najhujše potrebe...
sporočil: 1.452
Pozabil si dodati in sam dodacjam zaradi poštenosti: nekdanja
tretja ali celo četrta liga LDS, ki v normalnih časih sploh nikoli
ne bi prišla na vrh...
sporočil: 2.882
[velikipok]
Pozabil si dodati in sam dodacjam zaradi poštenosti: nekdanja tretja ali celo četrta liga LDS, ki v normalnih časih sploh nikoli ne bi prišla na vrh...
Vprašanje če res, ali pa je bil včasih tak le občutek in ne dejansko stanje.
sporočil: 2.882
Zadnja sprememba: odvisnik 04.09.2025 22:09
Kaj niso zastoji povsod po svetu nekaj normalnega..pPri nas je pa že 20 minut veliko.
Sam sem bil v študentskih letih na izmenjavi v Nemčiji, v avtu sem se naučil besede "Stau", to je bilo neprenehoma po obvestilih :)
www.firmenauto.de/in...e_vignette
60 ur v zastojih po vozniku na najobremenjenejsih delih.
sporočil: 2
Promet na cestah narašča predvsem zaradi rasti v večini
gospodarskih panog. Rast v turizmu za 10 procentov na leto sicer
prinaša višji dohodek tistim, ki se s turizmom ukvarjajo,
manifestira pa se predvsem v bistveno povečanem prometu na cestah
zaradi več turistov in pa več tovornjakov, ki dostavljajo potrebno
hrano in pijačo po celi Sloveniji. Oglejmo si samo en primer: hotel
na Gorenjskem ne opravlja vseh uslug za turiste sam, ampak jih
naroča drugje: tako jutranjega peciva ne pečejo sami, ampak ga
dobijo iz prestolnice in to vsak dan; umazanega posteljnega perila
ne perejo in likajo sami, ampak to dela izvajalec iz Kopra in ga
periodično prevzema, ga odpelje na obalo, tam opere in zlika in
nato zopet dostavi na Gorenjsko.
Država sicer pobere malo več davka, manifestira pa se na povečanju prometa vsako leto. Drobljenje posla je danes postalo moda, saj je to očitno ceneje in prinese več dobička, prevozi po cestah in železnici, da ne govorimo o nizkocenovnih poletih, pa so praktično zastonj. Vprašanje: zakaj tega država ne regulira z davki? Pridobila bi sredstva za širitev cest in železnic in tako regulirala promet po formuli "višji davki manjši promet".
Naj končam takole: turizem moramo ustrezno regulirati (predvsem z obdavčenjem), sicer nas bo kmalu zadušil. Pa še nekaj: vsaka rast v naravi se enkrat konča, nobena ni neskončna. Zavedajmo se tega in malo zmanjšamo naš pohlep!
Država sicer pobere malo več davka, manifestira pa se na povečanju prometa vsako leto. Drobljenje posla je danes postalo moda, saj je to očitno ceneje in prinese več dobička, prevozi po cestah in železnici, da ne govorimo o nizkocenovnih poletih, pa so praktično zastonj. Vprašanje: zakaj tega država ne regulira z davki? Pridobila bi sredstva za širitev cest in železnic in tako regulirala promet po formuli "višji davki manjši promet".
Naj končam takole: turizem moramo ustrezno regulirati (predvsem z obdavčenjem), sicer nas bo kmalu zadušil. Pa še nekaj: vsaka rast v naravi se enkrat konča, nobena ni neskončna. Zavedajmo se tega in malo zmanjšamo naš pohlep!
sporočil: 1.071
jaz trobim to ze leta, ce hrvati letno povecajo kapacitete za 10%,
se bo cez slovenijo valilo vsako leto 10% vec svabov (genericna
oznaka za vse severno od balkana). rast narocanja smeti (za katere
nam oglasi pravijo, da jih nujno rabimo) prek amazona & co. je
vsako leto se precej vecja od 10%. rasti pohlepa in degradacije
zivljenjskega prostora (planeta) kapitalizem ne bo ustavil...
sporočil: 2.882
[jsencar]
Promet na cestah narašča predvsem zaradi rasti v večini gospodarskih panog. Rast v turizmu za 10 procentov na leto sicer prinaša višji dohodek tistim, ki se s turizmom ukvarjajo, manifestira pa se predvsem v bistveno povečanem prometu na cestah zaradi več turistov in pa več tovornjakov, ki dostavljajo potrebno hrano in pijačo po celi Sloveniji. Oglejmo si samo en primer: hotel na Gorenjskem ne opravlja vseh uslug za turiste sam, ampak jih naroča drugje: tako jutranjega peciva ne pečejo sami, ampak ga dobijo iz prestolnice in to vsak dan; umazanega posteljnega perila ne perejo in likajo sami, ampak to dela izvajalec iz Kopra in ga periodično prevzema, ga odpelje na obalo, tam opere in zlika in nato zopet dostavi na Gorenjsko.
Država sicer pobere malo več davka, manifestira pa se na povečanju prometa vsako leto. Drobljenje posla je danes postalo moda, saj je to očitno ceneje in prinese več dobička, prevozi po cestah in železnici, da ne govorimo o nizkocenovnih poletih, pa so praktično zastonj. Vprašanje: zakaj tega država ne regulira z davki? Pridobila bi sredstva za širitev cest in železnic in tako regulirala promet po formuli "višji davki manjši promet".
Naj končam takole: turizem moramo ustrezno regulirati (predvsem z obdavčenjem), sicer nas bo kmalu zadušil. Pa še nekaj: vsaka rast v naravi se enkrat konča, nobena ni neskončna. Zavedajmo se tega in malo zmanjšamo naš pohlep!
Tamle je ravno nekaj govora o digitalizaciji cen.
Zakaj še Dars ne uvede poletnih drazjih digitalnih dnevnih vinjet in cenejsih nocnih ;)
Običajna za cel dan je krat 2. Nočna za od 10 do 6 zjutraj je pol cenejša od trenutne.
Strani: 1