Strani: 1

velikipok sporočil: 1.420
[#3064667] 15.07.25 14:56
Odgovori   +    22
Bobu bob.
Namesto da bi odprli eno delovišče, ga z dovolj delavci in mehanizacije čim prej zaključili, mi v SLO odpiramo n (vstavi poljubno, nujno >10) delovišč, na vsakem pomanjkanje delavcev in mehanizacije, dela se zgolj v 1 izmeni... in nato pričakujemo čudeže.
Čudeža pa ni, vozniki vsi nervozni. DARS, njihov pujsek Ribič in politiki pa polnih gobcev modrujejo o dinamičnem uravnavanju hitrosti...
0430ABAKU sporočil: 2.079
[#3064669] 15.07.25 15:30
Odgovori   +    6
Verjetno bi rabili kakšno redundantno (avto)cesto. Bolje kot širitev obstoječe.
Ampak pri nas misija nemogoče, saj če zadeva ne gre skozi Ljubljano, ne dobi zelene luči.
Pred leti, ko se je štajerski odcep dolgo tenstal, so gorenjski župani pametovali, če bi štajerski krak raje prključili na gorenjskega namesto na obroč. Ha, kaj hujšega, da nekdo razmišlja mimo centra.

V srednji šoli so nas učili, da je en od sovražnikov učinkovitega vodenja prevelik centralizem (bivše države). Glede na razvoj dogodkov bi takrat lahko rekli: "Ya ain't seen nothin' yet."
primvla sporočil: 1.036
[#3064671] 15.07.25 15:51
Odgovori   +    6
dinamicno cestnino. linksfahrerjem za vsako zaznano (kamere so poceni analizira pa AI) brezvezno voznjo po levem pasu (kriterij: prehitevanje s prakticno prehitevancevo hitrostjo: 10 eur, za zaspance, ki se sploh ne umaknejo, ceprav imajo desno fraj, 30 eur [isto velja v primeru treh pasov], nabit tovornemu tranzitu x5, naj se spoka na zeleznico [ce zeleznica ne sfolga vsega, si privoscimo prevec robe - smeti], celokupno - EU "enake moznosti" - podrazit vinjete x5 in potem drzavljanom (voznikom - uporabnikom AC) slovenije dat 80% popust cez nek drug kanal, trenutno ne vem iz glave kateri). razfukat darsov klientelizem in nepotizem, tam so zaposlene cele familije.
leben1 sporočil: 449
[#3064672] 15.07.25 16:18
Odgovori   +    7
To je res še ena povsem birikratska rešitev problema, za katerega birokrati pojma nimajo kako ga rešiti in pred tem razumeti. Postaviš omejitev, zaračunaš kršitelja in zadevo s tem samo poslabšaš, a so krivi drugi.
FIN-544124 sporočil: 4.589
[#3064674] 15.07.25 16:35
Odgovori   +    2
Točno tako, gospod Miloš.

Verjetno bi celo šlo hitreje po stari cesti ?

DARS nekaj pobere od nekje in sploh ne vejo, če bo to tukaj delovalo.

Dinamično omejevanje gor ali dol, problema ne bodo rešili.

In, kolikor poznam naše politike, bo tako še dolgo in še slabše bo.

Sedaj bodo imeli še en izgovor več, da ni denarja, ker gre za orožje.
F24-03485 sporočil: 38
[#3064683] 15.07.25 21:48 · odgovor na: velikipok (#3064667)
Odgovori   +    14
Točno tako.
Dnevno se vozim po Celovški in ob petih popoldne ni več nikogar na delovišču.
Dan pa traja do devetih zvečer.
V nedeljah pa itak ni nikogar sploh.
Dokler se smatra, da je čas čakajočih v prometu "zastojn" žal ne bo drugače...
g0ga sporočil: 125
[#3064693] 06:22
Odgovori   +    1
Ne vem zakaj ne uvedejo 24 urnega delovisca. Najamejo 3 različne izvajalce in naj se naredi čim prej. Pa še primerjava bi bila, kdo dela učinkoviteje in bolje. Aja, potem se je pa težko zmenit, kdo bo komu in koliko nazaj prinesel! Točno! Pa pri večjih izvajalcih je večja nevarnost, da pride kaj na dan! Za opravičevanje teh butastih odločitev; da se vsa dela hkrati opravljajo v času vrhunca turistične sezone pa neka bedasta izjava, da se takrat najmanj ljudi zaradi dopustov vozi na delo. Že brez raziskave je vsakomur jasno, da je več kot polovica registrskih tablic tujih vozil, ki so najbrž v tranzitu!
W124 sporočil: 134
[#3064697] 07:33
Odgovori   +    3
dinamično omejevanje hitrosti je odličen ukrep, ki potrebuje voznike ki upoštevajo prometne predpise
recimo na nizozemskem to deluje že desetletja
pri nas se je vozniška kultura sicer dvignila ampak veliko je še prostora za izboljšave
tomaz.peli sporočil: 112
[#3064703] 08:25 · odgovor na: primvla (#3064671)
Odgovori   +    0
Glede pretočnosti na avtocestah so najbolj problematični jadralci na levem pasu. Verjetno pa so zaželjeni v slovenski prometni stroki, saj vozijo počasi.
Najprej (sicer pa cca 10 let prepozno) bi voznike morali obvestiti, da se je potrebno umakniti na skrajni desni pas. Če to sploh drži, ker če smo vmes osvojili avstrijska pravila, potem pa naj vsi jadramo skupaj enakomerno.
Glede dinamične prilagoditve razumem, da sistem deluje v kombinaciji s hitrostnimi kamerami na 500 metrov (primer Dunajska severna obvoznica). Se pravi uvedba "mehki Kangler", velik posel in velikih 10% švicarskemu inženiring podjetju.
Naj še navržem bogokletno misel: v vožnji v koloni na avtocesti avtomobilisti puščajo prazen vmesni prostor za interventna vozila (hvala slovenskim gasilcem za vpeljavo pravila). V Franciji ni več kaznivo, če ta vmesni pas uporabljajo motoristi. Po izkušnjah iz Pariza je pretočnost (motoristov) fenomenalna.
In še vmesni sklep: jebeš prestolnico, (vele)mesto, ki ne zna iskoristiti prednosti motorjev.
saso10 sporočil: 1
[#3064706] 08:47
Odgovori   +    0
hodili bodo po nas tako in drugače, vse dokler bomo jokali po portalih - teh je preveč razdrobljenih, da bi dosegli množičen glas. se moramo organizirati drugače, če si res želimo na bolje
wesko sporočil: 211
[#3064709] 09:25
Odgovori   +    2
Se opravičujem, a ponata tega članka je povsem mimo. Dinamično omejevanja hitrosti je matematično dokazano s številnimi študijami na podlagi računalniških simulacij. Če se kaj da z algoritmi predvideti, so to razmere v prometu.
Avtor nasproti temu, in milijardam obdelanih podatkov, postavi svojo izkušnjo ter na podlagi tega potegne sklep. Jasno, da napačen.
stutek sporočil: 567
[#3064714] 10:13
Odgovori   +    1
Jaz vedno vključim navigacijo in me napove cas prihoda s priblizno 2 min napako. Tudi sproti računa alternativne poti in jih predlaga, tudi opozarja na nadzorne točke in okvarjena vozila.
odvisnik sporočil: 2.584
[#3064715] 10:22
Odgovori   +    0
Pri nas cigani nič ne jamrajo, da so kake guzve po cestah.

Pač bodi doma in se ne vozit na siht:).

Ali pa greš poleti za dva meseca v Dalmacijo :).
leben1 sporočil: 449
[#3064718] 10:41 · odgovor na: g0ga (#3064693)
Odgovori   +    0
Zakaj? Ker DARES ima določeno število zaposlenih, ki jim mora izplačati plače preko celega leta. Obseg dela in način, prilagodijo svojim zaposlenim na način, da se čimbolj preprosto in lagodno prebijejo skozi leto in ustvarijo dovolj dobička, da so šefi zadovoljni. Ker o tem odločajo sami, država pa jih zlizano podpira, jim uporabniki ne moremo prav nič, ceste in promet pa so v stanju v kakršnem so.
wesko sporočil: 211
[#3064720] 10:51 · odgovor na: leben1 (#3064718)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: wesko 16.07.2025 10:55
[leben1]
Zakaj? Ker DARES ima določeno število zaposlenih, ki jim mora izplačati plače preko celega leta. Obseg dela in način, prilagodijo svojim zaposlenim na način, da se čimbolj preprosto in lagodno prebijejo skozi leto in ustvarijo dovolj dobička, da so šefi zadovoljni. Ker o tem odločajo sami, država pa jih zlizano podpira, jim uporabniki ne moremo prav nič, ceste in promet pa so v stanju v kakršnem so.
Nisem odvetnik DARS-a, nikakor. A gradbenih del na avtocestah ne izvajajo zaposleni DARS-a, ampak podjetje, ki dobi posel na podlagi javnega naročila. To so vse mednarodni razpsi, objavljeni v uradnem listu EU...lahko se prijavi vsako podjetje iz EU in tudi izven. Roki izvedbe del so v marsičem odvisni tudi od cene, ki jo je pripravljen plačati naročnik, v tem primeru DARS-a. Glede na potrebe - količino vzdrževalnih del in novih projektov na avtocestah v RS, viri pač niso neomejeni. To je treba vedeti, preden se klofa po tipkovnici.

Kdor bi rad resnično užival v zastojih, naj se v počitniških dneh odpravi v tujino. Pravi biser je npr. avtocesta na azurni obali, od Nice do Genove. Good luck!
leben1 sporočil: 449
[#3064724] 11:08 · odgovor na: wesko (#3064720)
Odgovori   +    1
Denarna sredstva so res kakršna so. A z organizacijo del, dvigom produktivnosti, bi lahko postorili za enak denar več, zagotovo pa hitreje. Tudi jaaz se vozim po Avstriji in Hrvaški in s prostim očesom vidim koliiko hitreje opravijo neko delo v primerjavi z našimi. Pa naj delajo DARSovi lastni delavci ali pa kooperanti, razlike ni opaziti.
MF-505912 sporočil: 2
[#3064729] 12:43
Odgovori   +    0
Tako napisanih bedari v članlu pa že dolgo nisem bral

Strani: 1