Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost!
Strani: 1
sporočil: 1.420
Bobu bob.
Namesto da bi odprli eno delovišče, ga z dovolj delavci in mehanizacije čim prej zaključili, mi v SLO odpiramo n (vstavi poljubno, nujno >10) delovišč, na vsakem pomanjkanje delavcev in mehanizacije, dela se zgolj v 1 izmeni... in nato pričakujemo čudeže.
Čudeža pa ni, vozniki vsi nervozni. DARS, njihov pujsek Ribič in politiki pa polnih gobcev modrujejo o dinamičnem uravnavanju hitrosti...
Namesto da bi odprli eno delovišče, ga z dovolj delavci in mehanizacije čim prej zaključili, mi v SLO odpiramo n (vstavi poljubno, nujno >10) delovišč, na vsakem pomanjkanje delavcev in mehanizacije, dela se zgolj v 1 izmeni... in nato pričakujemo čudeže.
Čudeža pa ni, vozniki vsi nervozni. DARS, njihov pujsek Ribič in politiki pa polnih gobcev modrujejo o dinamičnem uravnavanju hitrosti...
sporočil: 2.079
Verjetno bi rabili kakšno redundantno (avto)cesto. Bolje kot
širitev obstoječe.
Ampak pri nas misija nemogoče, saj če zadeva ne gre skozi Ljubljano, ne dobi zelene luči.
Pred leti, ko se je štajerski odcep dolgo tenstal, so gorenjski župani pametovali, če bi štajerski krak raje prključili na gorenjskega namesto na obroč. Ha, kaj hujšega, da nekdo razmišlja mimo centra.
V srednji šoli so nas učili, da je en od sovražnikov učinkovitega vodenja prevelik centralizem (bivše države). Glede na razvoj dogodkov bi takrat lahko rekli: "Ya ain't seen nothin' yet."
Ampak pri nas misija nemogoče, saj če zadeva ne gre skozi Ljubljano, ne dobi zelene luči.
Pred leti, ko se je štajerski odcep dolgo tenstal, so gorenjski župani pametovali, če bi štajerski krak raje prključili na gorenjskega namesto na obroč. Ha, kaj hujšega, da nekdo razmišlja mimo centra.
V srednji šoli so nas učili, da je en od sovražnikov učinkovitega vodenja prevelik centralizem (bivše države). Glede na razvoj dogodkov bi takrat lahko rekli: "Ya ain't seen nothin' yet."
sporočil: 1.036
dinamicno cestnino. linksfahrerjem za vsako zaznano (kamere so
poceni analizira pa AI) brezvezno voznjo po levem pasu (kriterij:
prehitevanje s prakticno prehitevancevo hitrostjo: 10 eur, za
zaspance, ki se sploh ne umaknejo, ceprav imajo desno fraj, 30 eur
[isto velja v primeru treh pasov], nabit tovornemu tranzitu x5, naj
se spoka na zeleznico [ce zeleznica ne sfolga vsega, si privoscimo
prevec robe - smeti], celokupno - EU "enake moznosti" - podrazit
vinjete x5 in potem drzavljanom (voznikom - uporabnikom AC)
slovenije dat 80% popust cez nek drug kanal, trenutno ne vem iz
glave kateri). razfukat darsov klientelizem in nepotizem, tam so
zaposlene cele familije.
sporočil: 449
To je res še ena povsem birikratska rešitev problema, za katerega
birokrati pojma nimajo kako ga rešiti in pred tem razumeti.
Postaviš omejitev, zaračunaš kršitelja in zadevo s tem samo
poslabšaš, a so krivi drugi.
sporočil: 4.589
Točno tako, gospod Miloš.
Verjetno bi celo šlo hitreje po stari cesti ?
DARS nekaj pobere od nekje in sploh ne vejo, če bo to tukaj delovalo.
Dinamično omejevanje gor ali dol, problema ne bodo rešili.
In, kolikor poznam naše politike, bo tako še dolgo in še slabše bo.
Sedaj bodo imeli še en izgovor več, da ni denarja, ker gre za orožje.
Verjetno bi celo šlo hitreje po stari cesti ?
DARS nekaj pobere od nekje in sploh ne vejo, če bo to tukaj delovalo.
Dinamično omejevanje gor ali dol, problema ne bodo rešili.
In, kolikor poznam naše politike, bo tako še dolgo in še slabše bo.
Sedaj bodo imeli še en izgovor več, da ni denarja, ker gre za orožje.
sporočil: 38
Točno tako.
Dnevno se vozim po Celovški in ob petih popoldne ni več nikogar na delovišču.
Dan pa traja do devetih zvečer.
V nedeljah pa itak ni nikogar sploh.
Dokler se smatra, da je čas čakajočih v prometu "zastojn" žal ne bo drugače...
Dnevno se vozim po Celovški in ob petih popoldne ni več nikogar na delovišču.
Dan pa traja do devetih zvečer.
V nedeljah pa itak ni nikogar sploh.
Dokler se smatra, da je čas čakajočih v prometu "zastojn" žal ne bo drugače...
sporočil: 125
Ne vem zakaj ne uvedejo 24 urnega delovisca. Najamejo 3 različne
izvajalce in naj se naredi čim prej. Pa še primerjava bi bila, kdo
dela učinkoviteje in bolje. Aja, potem se je pa težko zmenit, kdo
bo komu in koliko nazaj prinesel! Točno! Pa pri večjih izvajalcih
je večja nevarnost, da pride kaj na dan! Za opravičevanje teh
butastih odločitev; da se vsa dela hkrati opravljajo v času vrhunca
turistične sezone pa neka bedasta izjava, da se takrat najmanj
ljudi zaradi dopustov vozi na delo. Že brez raziskave je vsakomur
jasno, da je več kot polovica registrskih tablic tujih vozil, ki so
najbrž v tranzitu!
sporočil: 134
dinamično omejevanje hitrosti je odličen ukrep, ki potrebuje
voznike ki upoštevajo prometne predpise
recimo na nizozemskem to deluje že desetletja
pri nas se je vozniška kultura sicer dvignila ampak veliko je še prostora za izboljšave
recimo na nizozemskem to deluje že desetletja
pri nas se je vozniška kultura sicer dvignila ampak veliko je še prostora za izboljšave
sporočil: 112
Glede pretočnosti na avtocestah so najbolj problematični jadralci
na levem pasu. Verjetno pa so zaželjeni v slovenski prometni
stroki, saj vozijo počasi.
Najprej (sicer pa cca 10 let prepozno) bi voznike morali obvestiti, da se je potrebno umakniti na skrajni desni pas. Če to sploh drži, ker če smo vmes osvojili avstrijska pravila, potem pa naj vsi jadramo skupaj enakomerno.
Glede dinamične prilagoditve razumem, da sistem deluje v kombinaciji s hitrostnimi kamerami na 500 metrov (primer Dunajska severna obvoznica). Se pravi uvedba "mehki Kangler", velik posel in velikih 10% švicarskemu inženiring podjetju.
Naj še navržem bogokletno misel: v vožnji v koloni na avtocesti avtomobilisti puščajo prazen vmesni prostor za interventna vozila (hvala slovenskim gasilcem za vpeljavo pravila). V Franciji ni več kaznivo, če ta vmesni pas uporabljajo motoristi. Po izkušnjah iz Pariza je pretočnost (motoristov) fenomenalna.
In še vmesni sklep: jebeš prestolnico, (vele)mesto, ki ne zna iskoristiti prednosti motorjev.
Najprej (sicer pa cca 10 let prepozno) bi voznike morali obvestiti, da se je potrebno umakniti na skrajni desni pas. Če to sploh drži, ker če smo vmes osvojili avstrijska pravila, potem pa naj vsi jadramo skupaj enakomerno.
Glede dinamične prilagoditve razumem, da sistem deluje v kombinaciji s hitrostnimi kamerami na 500 metrov (primer Dunajska severna obvoznica). Se pravi uvedba "mehki Kangler", velik posel in velikih 10% švicarskemu inženiring podjetju.
Naj še navržem bogokletno misel: v vožnji v koloni na avtocesti avtomobilisti puščajo prazen vmesni prostor za interventna vozila (hvala slovenskim gasilcem za vpeljavo pravila). V Franciji ni več kaznivo, če ta vmesni pas uporabljajo motoristi. Po izkušnjah iz Pariza je pretočnost (motoristov) fenomenalna.
In še vmesni sklep: jebeš prestolnico, (vele)mesto, ki ne zna iskoristiti prednosti motorjev.
sporočil: 1
hodili bodo po nas tako in drugače, vse dokler bomo jokali po
portalih - teh je preveč razdrobljenih, da bi dosegli množičen
glas. se moramo organizirati drugače, če si res želimo na bolje
sporočil: 211
Se opravičujem, a ponata tega članka je povsem mimo. Dinamično
omejevanja hitrosti je matematično dokazano s številnimi študijami
na podlagi računalniških simulacij. Če se kaj da z algoritmi
predvideti, so to razmere v prometu.
Avtor nasproti temu, in milijardam obdelanih podatkov, postavi svojo izkušnjo ter na podlagi tega potegne sklep. Jasno, da napačen.
Avtor nasproti temu, in milijardam obdelanih podatkov, postavi svojo izkušnjo ter na podlagi tega potegne sklep. Jasno, da napačen.
sporočil: 567
Jaz vedno vključim navigacijo in me napove cas prihoda s priblizno
2 min napako. Tudi sproti računa alternativne poti in jih predlaga,
tudi opozarja na nadzorne točke in okvarjena vozila.
sporočil: 2.584
Pri nas cigani nič ne jamrajo, da so kake guzve po cestah.
Pač bodi doma in se ne vozit na siht:).
Ali pa greš poleti za dva meseca v Dalmacijo :).
Pač bodi doma in se ne vozit na siht:).
Ali pa greš poleti za dva meseca v Dalmacijo :).
sporočil: 449
Zakaj? Ker DARES ima določeno število zaposlenih, ki jim mora
izplačati plače preko celega leta. Obseg dela in način, prilagodijo
svojim zaposlenim na način, da se čimbolj preprosto in lagodno
prebijejo skozi leto in ustvarijo dovolj dobička, da so šefi
zadovoljni. Ker o tem odločajo sami, država pa jih zlizano podpira,
jim uporabniki ne moremo prav nič, ceste in promet pa so v stanju v
kakršnem so.
sporočil: 211
Zadnja sprememba: wesko 16.07.2025 10:55
[leben1]Nisem odvetnik DARS-a, nikakor. A gradbenih del na avtocestah ne izvajajo zaposleni DARS-a, ampak podjetje, ki dobi posel na podlagi javnega naročila. To so vse mednarodni razpsi, objavljeni v uradnem listu EU...lahko se prijavi vsako podjetje iz EU in tudi izven. Roki izvedbe del so v marsičem odvisni tudi od cene, ki jo je pripravljen plačati naročnik, v tem primeru DARS-a. Glede na potrebe - količino vzdrževalnih del in novih projektov na avtocestah v RS, viri pač niso neomejeni. To je treba vedeti, preden se klofa po tipkovnici.
Zakaj? Ker DARES ima določeno število zaposlenih, ki jim mora izplačati plače preko celega leta. Obseg dela in način, prilagodijo svojim zaposlenim na način, da se čimbolj preprosto in lagodno prebijejo skozi leto in ustvarijo dovolj dobička, da so šefi zadovoljni. Ker o tem odločajo sami, država pa jih zlizano podpira, jim uporabniki ne moremo prav nič, ceste in promet pa so v stanju v kakršnem so.
Kdor bi rad resnično užival v zastojih, naj se v počitniških dneh odpravi v tujino. Pravi biser je npr. avtocesta na azurni obali, od Nice do Genove. Good luck!
sporočil: 449
Denarna sredstva so res kakršna so. A z organizacijo del, dvigom
produktivnosti, bi lahko postorili za enak denar več, zagotovo pa
hitreje. Tudi jaaz se vozim po Avstriji in Hrvaški in s prostim
očesom vidim koliiko hitreje opravijo neko delo v primerjavi z
našimi. Pa naj delajo DARSovi lastni delavci ali pa kooperanti,
razlike ni opaziti.
Strani: 1