Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Potopis: s premijskim električnim kitajcem udobno in brezskrbno v osrčje Nemčije
Strani: 1
sporočil: 4.593
Za vsakodnevno pot v službo, mimogrede skok v trgovino, je taka
mrcina predraga, prevelika in pretežka.
In marsikdo ga še nima kje polniti.
In marsikdo ga še nima kje polniti.
sporočil: 452
Kolio dodatnih opravkov in brig za eno navadno pot, ki jo opraviš i
ICE ne da bi kalkuliral, skrbel, iskal nastavitve, potrebne
podatke. Vsedeš se in greš, to je vse, še članka nimaš na čem
napisati.
sporočil: 1.617
[leben1]Svaka ti čast, če ti narediš skoraj 1000km brez postanka za kavo in hrano :)
Kolio dodatnih opravkov in brig za eno navadno pot, ki jo opraviš i ICE ne da bi kalkuliral, skrbel, iskal nastavitve, potrebne podatke. Vsedeš se in greš, to je vse, še članka nimaš na čem napisati.
No, iz prve roke ti lahko povem, da tudi z električnim danes nimaš kaj dosti preračunavati, kalkulirati, skrbeti, vsedeš se, vse ostalo pa naredi avto sam. Tudi npr na taki razdalji, ko je tukaj opisana. Preizkušeno že večkrat.
sporočil: 1.564
Ta dva novinarja sta od sponzorjev pač plačana, da to delata. In
seveda, da po službeni dolžnosti tudi hvalita.
Realnost pa je takšna, da bi znorel od vsega tega preračunavanja in na koncu v Nemčijo šel rajši kar s flixbusom. Seveda pa najrajši kar s svojim obstoječim dieslom, s katerim bi za gorivo plačal manj kot sta tadva za elektriko. Pri čemer je bilo prvo polnjenje doma kar "zastonj". Though there are no such things as a free lunch!
Sicer pa imam znanca, ki se je nekaj časa trudil na vse pretega, potem pa vrnil Teslo, ker ni zdržal tega stresa. Pravi, da bi se mu drugače zmešalo.
Realnost pa je takšna, da bi znorel od vsega tega preračunavanja in na koncu v Nemčijo šel rajši kar s flixbusom. Seveda pa najrajši kar s svojim obstoječim dieslom, s katerim bi za gorivo plačal manj kot sta tadva za elektriko. Pri čemer je bilo prvo polnjenje doma kar "zastonj". Though there are no such things as a free lunch!
Sicer pa imam znanca, ki se je nekaj časa trudil na vse pretega, potem pa vrnil Teslo, ker ni zdržal tega stresa. Pravi, da bi se mu drugače zmešalo.
sporočil: 89
Plačana za takšno pot s strani zastopnika nisva bila. In ja, drži,
najlažje je sesti v dizla - tudi sam ga vozim - in se odpeljati v
Alsfeld. Z mojim avtom bi udobno prišel na cilj brez postanka za
gorivo in, pod črto bi bil strošek za gorivo na 100 kilometrov
nižji, kot pri električnem avtu.
In prav v tem je štos, da naredimo takšno pot izziv, da pokažemo, kakšna je realna situacija uporabe električnega avtomobila v Evropi na daljših poteh. Mediji lahko pišemo nekaj, proizvajalci nekaj drugega, takšen test pa je kakršen je, rezultati in izkušnje govorijo zase. In mislim, da v nobeni točki nisem zapisal, da električen pogon superioren.
In prav v tem je štos, da naredimo takšno pot izziv, da pokažemo, kakšna je realna situacija uporabe električnega avtomobila v Evropi na daljših poteh. Mediji lahko pišemo nekaj, proizvajalci nekaj drugega, takšen test pa je kakršen je, rezultati in izkušnje govorijo zase. In mislim, da v nobeni točki nisem zapisal, da električen pogon superioren.
sporočil: 2.585
[jSujica]
Plačana za takšno pot s strani zastopnika nisva bila. In ja, drži, najlažje je sesti v dizla - tudi sam ga vozim - in se odpeljati v Alsfeld. Z mojim avtom bi udobno prišel na cilj brez postanka za gorivo in, pod črto bi bil strošek za gorivo na 100 kilometrov nižji, kot pri električnem avtu.
In prav v tem je štos, da naredimo takšno pot izziv, da pokažemo, kakšna je realna situacija uporabe električnega avtomobila v Evropi na daljših poteh. Mediji lahko pišemo nekaj, proizvajalci nekaj drugega, takšen test pa je kakršen je, rezultati in izkušnje govorijo zase. In mislim, da v nobeni točki nisem zapisal, da električen pogon superioren.
S tem, da sta potovala le tisoč km in to v razvito Nemčijo.
Kaj če se odpravim na dopust na črno morje ali v Grčijo. Tudi v Dalmaciji mislim, da ni veliko nemških turistov z e avti :).
sporočil: 89
Kar precej tujcev, Nemcev, pa tudi Norvežanov hodi dol. Seveda,
situacija se tudi južno od nas popravlja, hrvaške avtoceste že
dobivajo nove hitre polnilnice, seveda pa jih še ni dovolj.
Tudi o tem sem sicer že pisal, ko je več slovenskih uredništev pripravilo Prima test električnih avtov in šli z njimi "zgolj" do Zadra, hkrati pa sem sam šel večkrat z električnim avtom do Šibenika in o tem kasneje poročal. Ter seveda o tegobah premajhnega števila polnilnic in nedelujočih (novih) polnilnicah.
Tudi o tem sem sicer že pisal, ko je več slovenskih uredništev pripravilo Prima test električnih avtov in šli z njimi "zgolj" do Zadra, hkrati pa sem sam šel večkrat z električnim avtom do Šibenika in o tem kasneje poročal. Ter seveda o tegobah premajhnega števila polnilnic in nedelujočih (novih) polnilnicah.
sporočil: 2.585
[jSujica]
Kar precej tujcev, Nemcev, pa tudi Norvežanov hodi dol. Seveda, situacija se tudi južno od nas popravlja, hrvaške avtoceste že dobivajo nove hitre polnilnice, seveda pa jih še ni dovolj.
Tudi o tem sem sicer že pisal, ko je več slovenskih uredništev pripravilo Prima test električnih avtov in šli z njimi "zgolj" do Zadra, hkrati pa sem sam šel večkrat z električnim avtom do Šibenika in o tem kasneje poročal. Ter seveda o tegobah premajhnega števila polnilnic in nedelujočih (novih) polnilnicah.
Eni dve leti nazaj sem bil deležen podobne avanture potovanja do Zadra z električnim avtom premijske znamke.
Ne verjamem, da je trenutno kaj boljše in priporočam le tehnološkim freakom.
Za povprečne to ni.
Najprej poiskat polnilnico, potlej da je prazna, da polni z dovolj veliko močjo in še imet pravo aplikacijo na telefonu .
Kaj če imaš prazen telefon ali ga kje pozabiš, sam sem na dopustu najraje brez:)
Zame čisto preveč skrbi :).
Strani: 1