Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kakšna je škoda prometnih zastojev in zakaj so ti dodaten »davek«
Strani: 1
sporočil: 1.028
Zadnja sprememba: primvla 01.07.2025 11:34
daj z umetno inteligenco prepricaj svabe, naj se poleti ne valijo v
takih trumah na hrvasko in folk, nej (terapevtsko) ne naroca robe z
amazona, ker jo bo treba cez par dni spet vozit s tovornjaki na
smetisce.mimgrede, umetna inteligenca sporoca tudi, da problema ne resujmo z razsirjanjem prometnic, ker bodo ozka grla se bolj obremenjena in pojavi se tudi "inducirana potreba". moja izkusnja frekventne uporabe primorke je, da zastoji poleg ozkih grl nastajajo na zacetku tropasovne (zacetek vrhniskega klanca, zacetek klanca iz unca do postojne,...), ker se folk ne zna razporejat. vecina sranja nastaja zaradi linksfahrerjev, ki se za ziv kurac ne bojo umaknil s prehitevalnega pasu. ce mas zanje kako AI resitev, na dan z njo.
nasploh v clanku pogresam konkretne predloge. kaj so problemi itak ze vrabci civkajo.
sporočil: 1.250
Konkreten predlog?
a. Ukinitev povračila stroška prevoza na delo.
b. Preselitev polovice javnega sektorja iz Ljubljane.
a. Ukinitev povračila stroška prevoza na delo.
b. Preselitev polovice javnega sektorja iz Ljubljane.
sporočil: 629
[Muki]Tako je, razporeditev "javnega sektorja" v večje regionalne centre. Koji k... mora biti vse v "svobodni Ljubljani" :)), pa saj hudiča imajo Župankoviča, kaj rabijo še drugega :)).
Konkreten predlog?
a. Ukinitev povračila stroška prevoza na delo.
b. Preselitev polovice javnega sektorja iz Ljubljane.
sporočil: 6.259
[Muki]Pod točko b popravek prerazporeditev polovice javnega sektorja v gospodarstvo da vidjo kaj je jeba zaslužit denar na trgu
Konkreten predlog?
a. Ukinitev povračila stroška prevoza na delo.
b. Preselitev polovice javnega sektorja iz Ljubljane.
sporočil: 195
Zato da se levičarsko volilno telo (=javna uprava) lahko pozorno
drži pod kontrolo. Zato je sve v LJ dragi
sporočil: 1
Niko ni ne ngradbeni inženir ne prometni niženir. V zdravstvu vse
jasno kdo zdravi bolnike,
tako naj bo tudi v prometni problematiki.
tako naj bo tudi v prometni problematiki.
sporočil: 1.028
Pod točko b popravek prerazporeditev polovice javnega sektorja v gospodarstvo da vidjo kaj je jeba zaslužit denar na trguda bo se vec nepotrebne robe za prevazat okol? naj bojo raje doma z nekim UTD in neskodljivim hobijem.
sporočil: 426
[Muki]Zaleglo bi tudi ukinitev povračila za prevoz na delo in izenačenje plač na podeželju z Ljubljanskimi. Kar res pomeni raztresenje birokracije po celi državi.
Konkreten predlog?
a. Ukinitev povračila stroška prevoza na delo.
b. Preselitev polovice javnega sektorja iz Ljubljane.
sporočil: 108
Reševanje prometnega kolapsa v Sloveniji z umetno inteligenco? Eni
res nimajo pojma čemu sploh služi umetna inteligenca. Problem
prometa v Sloveniji je ta, da se od 2008 nič ne investira v
prometno infrastrukturo kljub temu, da nam promet konstantno raste
že 25+ let.
sporočil: 10.938
Niko Gamulin je nek no-name računalniški zanesenjak, ki je lociran
za pumpo v Portorožu, na Fizinah.
Prav NIČ ne najdem, da bi se ta stric ukvarjal s čemerkoli. Ima "računalniške storitve s.p."
A ta tip naj rešuje naše avtoceste in gužvo na njih? Come on!!!!
Prav NIČ ne najdem, da bi se ta stric ukvarjal s čemerkoli. Ima "računalniške storitve s.p."
A ta tip naj rešuje naše avtoceste in gužvo na njih? Come on!!!!
sporočil: 2.536
[Endimion]Imamo tudi noname računalniškega zanesenjaka lociranega na Goričkem...:, pa še kakega kje...;)
Niko Gamulin je nek no-name računalniški zanesenjak, ki je lociran za pumpo v Portorožu, na Fizinah.
Prav NIČ ne najdem, da bi se ta stric ukvarjal s čemerkoli. Ima "računalniške storitve s.p."
A ta tip naj rešuje naše avtoceste in gužvo na njih? Come on!!!!
sporočil: 58
Ozko grlo LJ Kozarje je v SLO kriticna infrastruktura in kot taka
sodi v prvih 3% obrambnega proracuna, po novih Holob smernicah.
Skratka sredstva za odravo le-tega takoj in sedaj imamo .... ce bi
zeleli, bi ga lahko takoj odpravili. Z urgentnim zakonom in
akcijskim nacrtom.
Ampak ce politika tako zelo rada govori in obljublja, naredi pa NIC!
Ampak ce politika tako zelo rada govori in obljublja, naredi pa NIC!
sporočil: 186
Tule je pregled avtorjevih analiz.
Se splača pogledat, četudi se z vsem ne strinjaš.
threadreaderapp.com/...ikoGamulin
Se splača pogledat, četudi se z vsem ne strinjaš.
threadreaderapp.com/...ikoGamulin
sporočil: 10.938
[LjubiteljCO2]Kakšnih analiz neki??? A analize se delajo na Twitterju? A si sploh prebral kaj piše v teh analizah? >Pa za to, kar on piše ne rabiš uporabit umetne inteligence. Če maš nekaj svoje, in klikaš po ušivem stat.si je povsem zadosti no. Mimogrede, ta opus je spesnil v zadnjih 3 tednih ali mesecu.
Tule je pregled avtorjevih analiz.
Se splača pogledat, četudi se z vsem ne strinjaš.
threadreaderapp.com/...ikoGamulin
Mimogrede, temu istemu je menda umetna inteligenca povedala, da bi iz Ljubljane do Kopra prišel peš prej kot z avtom:
maribor24.si/sloveni...ed-nosom-/
đ
To da je vzel za izhodišče ravno 2020, ko je bila kompletna evropa ujeta znotraj meja svojih držav, število tujih turistov v SLoveniji pa je padlo za 80%, s tem posledično pa tudi promet po naših avtocestah., je zgolj slučaj. Tako se je odločila Umetna inteligenca.
Izbereš si tezo (vozimo se bolj počasi kot nekoč), potem za robne pogoje eksperimenta, ki naj potrdi to tezo, vzameš takšne, ki temu pritrjujejo (2020 - 2025), na vse skupaj posuješ še štaubcuker z nazivom "umetna inteligenca"... in si strokovnjak...
www.ajpes.si/prs/pod...1&e=797798
Računalniško programiranje in nebroj različnih trgovin na drobno.
Kje je Delboy Trotter, ko ga rabiš...
sporočil: 28.098
[Endimion]na gregorcicevi... :)
Kje je Delboy Trotter, ko ga rabiš...
(oblast kot cvetober, svetilnik in zgornji limit pricakovane sposobnosti na vseh nivojih)
sporočil: 32.732
Zadnja sprememba: najobj 02.07.2025 21:37
[Endimion]
> [LjubiteljCO2]
> Tule je pregled avtorjevih analiz.
> Se splača pogledat, četudi se z vsem ne strinjaš.
>
> threadreaderapp.com/...ikoGamulin
Kakšnih analiz neki??? A analize se delajo na Twitterju? A si sploh prebral kaj piše v teh analizah? >Pa za to, kar on piše ne rabiš uporabit umetne inteligence. Če maš nekaj svoje, in klikaš po ušivem stat.si je povsem zadosti no. Mimogrede, ta opus je spesnil v zadnjih 3 tednih ali mesecu.... čuj, ampak če se toti svetovalec za umetno inteligenco in avtomatizacijo poslovnih procesov z več kot 15-letnimi izkušnjami v industrijah, kot so prodaja na drobno, plačilni sistemi in telekomunikacije v raziskovanju zastojev na slovenskih avtocestah znajde tako dobro, kot se je vsestranski poslovnež Delboy Trotter znašel med poslovnimi ženskami www.youtube.com/watc...3rcdLeXiU8 , potem bo univerzalni specialist Niko Gamulin ziher zrihtal tudi zastoje na slovenskih avtocestah, če mene kaj vprašaš ...
Mimogrede, temu istemu je menda umetna inteligenca povedala, da bi iz Ljubljane do Kopra prišel peš prej kot z avtom:
maribor24.si/sloveni...ed-nosom-/
đ
To da je vzel za izhodišče ravno 2020, ko je bila kompletna evropa ujeta znotraj meja svojih držav, število tujih turistov v SLoveniji pa je padlo za 80%, s tem posledično pa tudi promet po naših avtocestah., je zgolj slučaj. Tako se je odločila Umetna inteligenca.
Izbereš si tezo (vozimo se bolj počasi kot nekoč), potem za robne pogoje eksperimenta, ki naj potrdi to tezo, vzameš takšne, ki temu pritrjujejo (2020 - 2025), na vse skupaj posuješ še štaubcuker z nazivom "umetna inteligenca"... in si strokovnjak...
www.ajpes.si/prs/pod...1&e=797798
Računalniško programiranje in nebroj različnih trgovin na drobno.
Kje je Delboy Trotter, ko ga rabiš...
P.S.: ob podobnih (plačanih) reklamnih člankih so včasih Financarji na koncu napisali "Članek je oglasno sporočilo", tako da me bolj od zastojev na slovenskih avtocestah zanima, koliko je doktor znanosti s tehničnim ozadjem (WTF, kaj je to ?) Niko Gamulin plačal Franklu za samoreklamiranje na Financah ...
sporočil: 1.028
da se razumemo, AI je idealno orodje za odpravljanje zastojev z
dinamicno omejitvijo hitrosti, saj je sposobna analize gostote,
pretoka, se samoprilagaja glede na posledice posledic,... ampak to
je gasenje pozara, to niso strukturne resitve.
na prvo zogo se zdijo resitve sirjenje prometnic, vendar iz izkusenj "nasih cezatlantskih prijateljev" vemo, da povzrocijo nove bottlenecke nekje drugje in inducirajo uporabo in na koncu resujejo bolj malo oz imamo isto situacijo v roku par let.
resitev je v urbanizaciji oz prostorskem / zaposlitvenem nacrtovanju (pa ne bottom up, sori), da ni dnevne migracije. za tovorni tranzit in svabe pa nocte slisat mojih resitev, ker so ze moje ideje o urbanizaciji precej hereticne za ta cajteng (center izgublja stanovalce - delovna sila se seli v vrhniko, stanezice in se dlje - na racun gentrifikacije, turizma,... sluzbe v lj so vse bolj storitvene in upravne, itd itd).
na prvo zogo se zdijo resitve sirjenje prometnic, vendar iz izkusenj "nasih cezatlantskih prijateljev" vemo, da povzrocijo nove bottlenecke nekje drugje in inducirajo uporabo in na koncu resujejo bolj malo oz imamo isto situacijo v roku par let.
resitev je v urbanizaciji oz prostorskem / zaposlitvenem nacrtovanju (pa ne bottom up, sori), da ni dnevne migracije. za tovorni tranzit in svabe pa nocte slisat mojih resitev, ker so ze moje ideje o urbanizaciji precej hereticne za ta cajteng (center izgublja stanovalce - delovna sila se seli v vrhniko, stanezice in se dlje - na racun gentrifikacije, turizma,... sluzbe v lj so vse bolj storitvene in upravne, itd itd).
sporočil: 1.028
aja se tole. braessov paradoks velja tudi za dodajanje pasov
obstojecim povezavam:
en.wikipedia.org/wik...27_paradox
en.wikipedia.org/wik...27_paradox
sporočil: 32.732
Zadnja sprememba: najobj 03.07.2025 15:19
[primvla]... OK, sicer sem se javil predvsem zato, ker se mi zdi rahlo bolano, ko avtor članka o sebi(!) napiše pompozno predstavitev v tretji(!) osebi ednine ...
da se razumemo, AI je idealno orodje za odpravljanje zastojev z dinamicno omejitvijo hitrosti, saj je sposobna analize gostote, pretoka, se samoprilagaja glede na posledice posledic,... ampak to je gasenje pozara, to niso strukturne resitve.
na prvo zogo se zdijo resitve sirjenje prometnic, vendar iz izkusenj "nasih cezatlantskih prijateljev" vemo, da povzrocijo nove bottlenecke nekje drugje in inducirajo uporabo in na koncu resujejo bolj malo oz imamo isto situacijo v roku par let.
resitev je v urbanizaciji oz prostorskem / zaposlitvenem nacrtovanju (pa ne bottom up, sori), da ni dnevne migracije. za tovorni tranzit in svabe pa nocte slisat mojih resitev, ker so ze moje ideje o urbanizaciji precej hereticne za ta cajteng (center izgublja stanovalce - delovna sila se seli v vrhniko, stanezice in se dlje - na racun gentrifikacije, turizma,... sluzbe v lj so vse bolj storitvene in upravne, itd itd).
"Niko Gamulin je svetovalec za umetno inteligenco in avtomatizacijo poslovnih procesov z več kot 15-letnimi izkušnjami v industrijah, kot so prodaja na drobno, plačilni sistemi in telekomunikacije. Doktor znanosti s tehničnim ozadjem, ki se ukvarja z iskanjem podatkovno podprtih rešitev za kompleksne izzive. V zadnjem času se osredotoča na uvajanje pametnih sistemov v podporo odločanju na področjih, kjer neučinkovitost pomeni milijonske izgube – tudi v prometu." ...
... khmm, kar pa se tiče prometnih zastojev v okolici Ljubljane, se seveda strinjam s tabo, še bolj pa se strinjam s tem forum.finance.si/?m=...906&single , kar bi poleg prometa mimogrede - sicer ne takoj in ne v celoti - rešilo tudi marsikateri problem zaradi norih cen stanovanj v najlepšem mestu na svetu ...
P.S.: če sem še malo žleht, ker se pri nas na FDV lahko diplomira iz bureka www.pomurec.com/vseb..._Sloveniji , se mogoče iz bureka lahko tudi doktorira, ker namreč v članku nič ne piše, kakšno je tehnično ozadje gospoda doktorja znanosti ... aja, in da ne bo pomote, če so zgoraj citirani slavospev avtorju članka napisali Financarji, pa niso nič boljši, ker vsak vsaj približno pismen pozna razliko med prvo in tretjo ednine ...
Strani: 1