2 uri
Navodila EU za prostovoljno poročanje o trajnostnosti za mala in srednja podjetja
2 uri
Še prosili bomo za čipe v glavah
2 uri
Nemčija julija z 1,8-odstotno inflacijo
2 uri
Intesa Sanpaolo v prvem polletju s 5,2 milijarde evrov dobička
2 uri
Kako dolga je slovenska pot od avtomobila k trajnostnim rešitvam mobilnosti 1
3 ure
Za nadgradnjo železniške postaje Ljubljana 175 milijonov evrov iz EU
3 ure
Danes poteče rok za oddajo dohodninske napovedi za vse tiste, ki niste dobili informativnega izračuna
3 ure
Renault razkril novega generalnega direktorja in poslovanje v prvem polletju, ki zbuja optimizem
3 ure
Ste služili prek Airbnbja in Bookinga? Furs dobiva sveže podatke in teh je dvakrat toliko kot lani! 3
3 ure
Ljubljansko letališče dobiva težko pričakovano povezavo z Barcelono 2
4 ure
Kmečki protesti zaradi slabe zakonodaje 2
4 ure
Kaj bo nudila brezplačna aplikacija za rastlinske pridelovalce in svetovalce
4 ure
Kako si je Južna Koreja zagotovila največ 15-odstotne carine za prodajo avtov v ZDA
4 ure
Kitajci kupujejo lastnika trgovin Media Markt in Saturn
5 ur
KTM vstal iz pepela: vnovičen zagon proizvodnje v Avstriji je dobra novica tudi za Roto in Talum 2
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Od rešitelja debelosti do borznega luzerja. Je čas za nakup delnice Novo Nordiska?
5 ur
Ljubljanska borza: Telekom Slovenije +1,59 odstotka
5 ur
Tata Motors prevzema Iveco, nastaja globalni velikan med gospodarskimi vozili
5 ur
Drugi največji nemški avtomobilski dobavitelj kljub prestrukturiranju izgublja dodatne milijarde prihodkov

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Volvo v ukinitev tri tisoč delovnih mest

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.608
[#3062119] 26.05.25 14:27
Odgovori   +    6
Itak je samo vprašanje časa, kdaj bodo Kitajci ukinili vsa pisarniška delovna mesta na Švedskem.

Ker to je zdaj itak v celoti kitajski avto, samo logo je švedski. In pa še malo skandinavskega dizajna za šminko.

Pa tudi, ko gre za montažo na EU tleh, bodo morali švedski delavci tekmovati npr. z madžarskimi, sicer lahko kitajska komunistična partija tja preseli montažo in zapre čisto vsa delovna mesta na Švedskem.

Tako je to. Ko enkrat prodaš, pač nimaš več.

Usmiljenje novih lastnikov do luzerjev pa tudi ne traja večno.
slovenecnb1 sporočil: 6.296
[#3062120] 26.05.25 14:50 · odgovor na: GV-1113 (#3062119)
Odgovori   +    1
[GV-1113]
Itak je samo vprašanje časa, kdaj bodo Kitajci ukinili vsa pisarniška delovna mesta na Švedskem.

Ker to je zdaj itak v celoti kitajski avto, samo logo je švedski. In pa še malo skandinavskega dizajna za šminko.

Pa tudi, ko gre za montažo na EU tleh, bodo morali švedski delavci tekmovati npr. z madžarskimi, sicer lahko kitajska komunistična partija tja preseli montažo in zapre čisto vsa delovna mesta na Švedskem.

Tako je to. Ko enkrat prodaš, pač nimaš več.

Usmiljenje novih lastnikov do luzerjev pa tudi ne traja večno.
Res je sam kupoval pa ne bi moben lokalno ( dražje) tko da je to skoz na vagi
0313EKINX sporočil: 894
[#3062121] 26.05.25 15:47 · odgovor na: GV-1113 (#3062119)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
Itak je samo vprašanje časa, kdaj bodo Kitajci ukinili vsa pisarniška delovna mesta na Švedskem.
Razen, ce bo EU v stilu Trumpa se dvignila carine na Kitajske avtomobile.
GV-1113 sporočil: 1.608
[#3062122] 26.05.25 15:56 · odgovor na: 0313EKINX (#3062121)
Odgovori   +    2
Tudi to ne bi rešilo pisarniških delovnih mest na Švedskem. Ostala bi samo montaža, pa še to bi lahko Kitajci preselili v cenejše države EU ali pa v Turčijo, s katero ima EU brezcarinski sporazum.

In nove kitajske avtomobilske investicije za EU trg so usmerjene ravno na Madžarsko in v Turčijo.

Strani: 1