Strani: 1

MojemnenjeXXL sporočil: 372
[#3061041] 07.05.25 10:24
Odgovori   +    11
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo. Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije, Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
GV-1113 sporočil: 1.293
[#3061046] 07.05.25 11:55 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    8
Res je. Tudi ta 2. tir je v resnici zgolj industrijski tir Luke Koper.

Zato bi si morali gradnjo plačati kar sami, ne pa slovenski davkoplačevalci!
FIN-379669 sporočil: 8.570
[#3061047] 07.05.25 12:10 · odgovor na: GV-1113 (#3061046)
Odgovori   +    2
Ko bosta to tudi 2 vzporedna tira in tretji tam v zaledju za stranske potrebe... bo to whole another logistični level. Tudi z vidika transporta potnikov. Potem je treba posodobiti še nekaj odsekov in relacija LJ - Koper bo 1 h 25 min nova realnost, ki bo dolgoročno zelo zanimiva. Tedaj bo marsikdo zamenjal avto za vlak. Ker pa smo počasni pri izvajanju projekta in se zato vse še bolj draži, zaostajamo vse bolj.

Počasni smo in s slabo izdelanimi vizijami.
GV-1113 sporočil: 1.293
[#3061055] 07.05.25 13:27 · odgovor na: FIN-379669 (#3061047)
Odgovori   +    3
Ti kar sanjaj. Mogoče bo, ko bo in če sploh bo. Jaz mislim, da bi takoj morali dograditi 3. vozni pas na AC.

Laži, zavajanja in sistemske neumnosti glede železnic so očitne že s tem, da se ni takoj začelo graditi dveh novih železniških tirov hkrati, ampak, da so takrat politiki tipa butasta Bratuškova govorili, češ da rabimo samo en novi tir, ker da je en stari še vedno čisto dober.
FIN-379669 sporočil: 8.570
[#3061059] 07.05.25 14:34 · odgovor na: GV-1113 (#3061055)
Odgovori   +    1
V tej fazi, kjer smo, bo hitreje nadgraditi tire kot pa izvesti povsod 3 pasove. Ponekod okoli Lj 3. pasovi bodo, povsod pa ne gre, ker so to zajebali že 15 let nazaj.
calahan sporočil: 58
[#3061060] 07.05.25 14:44 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    0
Hmmm po tvijem ključu tudi avtocest in tovaren ne potrebujemo.... pač živeli bomo od zraka vode in javne uprave... a ne
calahan sporočil: 58
[#3061061] 07.05.25 14:50 · odgovor na: GV-1113 (#3061046)
Odgovori   +    0
Hmmm ja ... saj meščani Ljubljane tudi marsikaj ne potrebujejo in je narejeno zgolj za hotele in turiste... avtocesta do Portoroža je narejena za koga za mene ni ker ne hodim tja pa smo jo davkoplačevalci plačali.... ozek horizont imaš
Endimion sporočil: 10.865
[#3061066] 07.05.25 15:24 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    3
[MojemnenjeXXL]
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo. Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije, Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
TvojeMnenjeXXS...

Luka Koper daje dobro plačana delovna mesta 2300 ljudem. Nadalje občinama Ankaran in Koper vsako leto nakaže še 7 milijonov NUSZ. Potem imajo od tega posel še logisti, pumpe, ajzenpon (OBB in Adria Cargo placata za uporabo železnic)...

Od Luke Koper in vse logistične spremembe okoli nje v Sloveniji komotno živi 15.000 ljudi. Se ti zdi to malo?
calahan sporočil: 58
[#3061067] 07.05.25 15:28 · odgovor na: Endimion (#3061066)
Odgovori   +    0
Tako je železnice živijo samo od tovornega prometa potniškega mora država subvencionirat... DARS kuje dobičke večje od Zavarovalnice Triglav cca 150 mio na račun tovornega prometa ,,,,itd itd...
Endimion sporočil: 10.865
[#3061071] 07.05.25 15:59 · odgovor na: calahan (#3061067)
Odgovori   +    0
Dars je nekoliko drugačna žival. Darsu amortizacija pomeni skorajda polovico prihodkov, in z razliko denarnega toke znižuje dolg. Ker je DARS lastnik AC.

Investicije v ajzenpon so pa direkt od države. Ker je država lastnik železniškega omrežja. SŽ je le upravljavec.
calahan sporočil: 58
[#3061074] 07.05.25 16:02 · odgovor na: Endimion (#3061071)
Odgovori   +    0
Halooo... kdo je pa lastnik Darsa... Država 100%.... še enkrat Dars in Železnice živijo od Luke oz tovornega prometa sicer lahko oboji zaprejo firme .... a ne
Endimion sporočil: 10.865
[#3061078] 07.05.25 16:12 · odgovor na: calahan (#3061074)
Odgovori   +    0
To ni čisto res, ker večina prihodkov DARSA še vedno pomenijo zakonsko določene vinjete, zato se tudi darsov dolg šteje v javnega! Poleg državnih poroštev seveda.

Lastništvo podjetja v tem segmentu ni merodajno.
calahan sporočil: 58
[#3061081] 07.05.25 16:33 · odgovor na: Endimion (#3061078)
Odgovori   +    1
Dars ne preživi brez LUKE... vinjete prinesejo 44% prihodkov, tovorni promet 56% prihodkov... in glede na finančni dolg ki ga ima Dars cca preko 1,5 mrd EUR in servisiranje tega dolga .... DARS propade v parih letih brez LUKE KOPER.... železnice pa v enem letu lahko zaprejo firmo...lp
MatejRigel sporočil: 447
[#3061100] 08.05.25 08:11 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    0
Luka Koper je najbolj subvencionirano slovensko podjetje :) se absolutno strinjam z vami.
calahan sporočil: 58
[#3061121] 08.05.25 12:57 · odgovor na: MatejRigel (#3061100)
Odgovori   +    0
po čem že.... najbolj subvencionirana panoga v državi je turizem :)
najobj sporočil: 32.630
[#3061125] 08.05.25 13:29 · odgovor na: MatejRigel (#3061100)
Odgovori   +    0
[MatejRigel]
Luka Koper je najbolj subvencionirano slovensko podjetje :) se absolutno strinjam z vami.
... ja, in kot naše "okno v svet" je edino slovensko pristanišče Luka Koper za slovensko gospodarstvo in Slovenijo nasploh ziher bolj nepomembno, kot je za slovensko gospodarstvo in Slovenijo nasploh pravzaprav vitalna nepremičninska borzna družba Equinox, ki je razen Matej Rigelnik s svojimi bornimi prihranki v Sloveniji ne subvencionira nihče ...

P.S.: just couldn't resist ...
Endimion sporočil: 10.865
[#3061127] 08.05.25 13:42 · odgovor na: calahan (#3061121)
Odgovori   +    0
tudi to ne drži.

Najbolj subvencionirana panoga v sloveniji, je kmetijstvo. blizu pol miljarde vsako leto, v kar niso vštete raznorazne pomoči ob sušah, točah, in podobno. Takoj za tem pa je javni prevoz potnikov, kjer na ajzenponu poberejo državne SŽ, pri avtobusih pa z naskokom največ pokasirata Nomago in Avrigo. En manjši del še LPP in AP Murska sobota.

Predno se nekdo "vžge", da so za kmete EU sredstva, je potrebno vedet, da za vsdakih 5€, ki k nam pridejo iz EU, 4€ plačamo tja. Tako da je dejansko to povečini kar naš denar...
calahan sporočil: 58
[#3061132] 08.05.25 14:21 · odgovor na: Endimion (#3061127)
Odgovori   +    0
ta odgovor je bil parodija na neumne teze .... kdo je najbolj subvencioniran in kdo ni... vsi so... eni neposposredno ( tako kot ti praviš kmetje... in sicer iz razloga da obstanejo na naši ljubi zemlji) večina pa posredno ( ni panoge ki ni posredno subvencionirana).... kakorkoli neumen teze kdo je subvencioniran.imn kdo ni..lp
odvisnik sporočil: 2.285
[#3061134] 08.05.25 14:35 · odgovor na: Endimion (#3061127)
Odgovori   +    0
[Endimion]
tudi to ne drži.

Najbolj subvencionirana panoga v sloveniji, je kmetijstvo. blizu pol miljarde vsako leto, v kar niso vštete raznorazne pomoči ob sušah, točah, in podobno. Takoj za tem pa je javni prevoz potnikov, kjer na ajzenponu poberejo državne SŽ, pri avtobusih pa z naskokom največ pokasirata Nomago in Avrigo. En manjši del še LPP in AP Murska sobota.

Predno se nekdo "vžge", da so za kmete EU sredstva, je potrebno vedet, da za vsdakih 5€, ki k nam pridejo iz EU, 4€ plačamo tja. Tako da je dejansko to povečini kar naš denar...

Jep res je naš denar, a je eu wide.
Zato imamo malo zvezane roke,komu in koliko.
In seveda prejemnikov direktnih je cca 50 k kmetij.
Eni res dobijo nekaj preveč, a je paleta izredno pisana.

500miljonv se mi zdi malo veliko.
Možno pa da je kje tam.
Sam imam v glavi cifro okoli 300miljonov.
Proračun ima še marsikaj zraven agencije v sestavi,podporo zivilskim podjetjem ipd.

Strani: 1