Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Test mazda CX-80 D254 homura - japonski velikan z veliko razuma
Strani: 1
sporočil: 34
Nedavno sem ga vozil. Motor in menjalnik sta odlična. Prostora je
dovolj, tretja klop je bolj za manjse otroke, odraslega si težko
predstavljam. Volvo EX90 ali pa podaljšan Grand Cherokee imata
bistveno vec prostora. Kar pa me je razočaralo sta udobje sedežev
in zastarelost zaslona infotainmenta.
sporočil: 72
No, sam sem 1,9 metra dejansko lahko sedel na zadnjo klop. Je pa
res, pozna se, da se sedi na zadnji osi, sedeži so blizu tlem, noge
pa posledično visoko pokrčene. Kar se tiče infozabavnega sistema
pa: ja, grafična podoba je nekoliko zastarela, sploh ko pridemo do
navigacijske naprave, a se vsaj pri meni oddolži z vrtljivim
stikalom za upravljanje.
sporočil: 383
Idealen avto za družino, ampak žal tudi predrag za (povprečno)
družino.
Vse kar je dandanes malo večje in s 7-sedeži že sili v neke premium razrede. Pa bi se gotovo dalo narediti relativno poceni avtomobil s takimi karakteristikami. Recimo novi Dacia Bigster bi lahko bil tak primer, ampak žal je glede na prvotne koncepte odpadla 3-vrsta sedežev in je navoljo samo kot 5-sedežnik. Meni nerazumljiva odločitev.
Očitno pozablja (predvsem evropska) avto industrija na osnove ekonomije (ponudba/povpraševanje, zadovoljevanje potreb potrošnikov), potem pa skozi poslušamo o težavah te industrije. Na splošno je premalo racionalnih modelov. Lahko bi naredili več racionalnih modelov in se bolj približali potrošnikom ter s tem hkrati rešili svoje težave.
Vse kar je dandanes malo večje in s 7-sedeži že sili v neke premium razrede. Pa bi se gotovo dalo narediti relativno poceni avtomobil s takimi karakteristikami. Recimo novi Dacia Bigster bi lahko bil tak primer, ampak žal je glede na prvotne koncepte odpadla 3-vrsta sedežev in je navoljo samo kot 5-sedežnik. Meni nerazumljiva odločitev.
Očitno pozablja (predvsem evropska) avto industrija na osnove ekonomije (ponudba/povpraševanje, zadovoljevanje potreb potrošnikov), potem pa skozi poslušamo o težavah te industrije. Na splošno je premalo racionalnih modelov. Lahko bi naredili več racionalnih modelov in se bolj približali potrošnikom ter s tem hkrati rešili svoje težave.
sporočil: 72
Do neke mere imate prav. Zato tudi ni presenetljivo, da se več kot
10 let star Volkswagen Touran še vedno prodaja precej dobro, kljub
temu, da ni deležen tako rekoč nobene oglaševalske pozornosti.
sporočil: 32.590
Zadnja sprememba: najobj 11.04.2025 13:28
[StajercvLJ]... ja, in pri malem milijonu različnih modelov s petimi sedeži enake velikosti bi z družinskim "avtobusom" res lahko kdo pomislil tudi na malo večje družine, sploh ker bi včasih tudi stari starši radi šli s svojimi otroki in vnuki na kakšen izlet ...
Idealen avto za družino, ampak žal tudi predrag za (povprečno) družino.
Vse kar je dandanes malo večje in s 7-sedeži že sili v neke premium razrede. Pa bi se gotovo dalo narediti relativno poceni avtomobil s takimi karakteristikami. Recimo novi Dacia Bigster bi lahko bil tak primer, ampak žal je glede na prvotne koncepte odpadla 3-vrsta sedežev in je navoljo samo kot 5-sedežnik. Meni nerazumljiva odločitev.
Očitno pozablja (predvsem evropska) avto industrija na osnove ekonomije (ponudba/povpraševanje, zadovoljevanje potreb potrošnikov), potem pa skozi poslušamo o težavah te industrije. Na splošno je premalo racionalnih modelov. Lahko bi naredili več racionalnih modelov in se bolj približali potrošnikom ter s tem hkrati rešili svoje težave.
sporočil: 383
[jSujica]Ja, Touran je kar dober primer, a tudi ta relativno drag, sploh če ga malo bolje opremiš in dodaš 7 sedežev. Bi pričakoval nižje cene glede na dolgo dobo proizvodnje, saj so začetni stroški (razvoj itd.) praktično že zdavnaj pokriti. Verjetno se ob odsotnosti prave konkurence lahko še vseeno dobro prodaja tudi po takih cenah
Do neke mere imate prav. Zato tudi ni presenetljivo, da se več kot 10 let star Volkswagen Touran še vedno prodaja precej dobro, kljub temu, da ni deležen tako rekoč nobene oglaševalske pozornosti.
sporočil: 35
Ja in potem ugotoviš da Mazda s svojo ceno in paleto sploh ni
taliko dražja kot konkurenca.
Strani: 1