Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Primerjalni test BMW iX2 30e in X2 M35i – električni na prestol, bencinski pa v muzej!?
Strani: 1
sporočil: 8.478
EV varianta je brez odbitka DDV cca 51 jurjev vredna. Malo je varka
tale možnost odbitka ddv, češ da je za vedno prišparan... ker ob
prodaji tega EV (rabljenega) vozila bo morala firma obračunati še
22% DDV. Če bo kupec firma, ki je zavezena DDV, ni problem, če bo
pa fizična oseba, pa bo treba ta DDV končno plačati. Resda se ga
nekaj jurjev prišpara... a še zmeraj država takrat pokasira recimo
60% prvotnega ddv-ja - če se prodaja nezavezancu.
Tako da bi morali reči, da je prava (realna) cena EV-a cca 47 jurjev (tako, za primerjavo)... glede na prodajalčeve popuste pri bencincih, recimo zelo malo rabljen (testni), se ga dobiti za 52 do 54 jurjev. Potem razlika ni tako velika.
Velika pa je razlika v uporabnosti, če nekdo potrebuje avto za daljše vožnje. Tu seveda bencinc gladko zmaga. Na krajše, tjale do 330 km dnevno, pa je tale EV super in v prednosti pred bencincem.
Tako da bi morali reči, da je prava (realna) cena EV-a cca 47 jurjev (tako, za primerjavo)... glede na prodajalčeve popuste pri bencincih, recimo zelo malo rabljen (testni), se ga dobiti za 52 do 54 jurjev. Potem razlika ni tako velika.
Velika pa je razlika v uporabnosti, če nekdo potrebuje avto za daljše vožnje. Tu seveda bencinc gladko zmaga. Na krajše, tjale do 330 km dnevno, pa je tale EV super in v prednosti pred bencincem.
sporočil: 747
Da. Kot vedno pisem. EV ni za vsakega. Moras imeti hiso, da ga
filas, ne predolgih dnevnih vozen... potem ima EV prednost pred
dizlom. Kot drug avto v druzini je super
sporočil: 1.050
Drugi družinski avto za 50 jurjev?
In po treh letih vreden koliko? Malo več kot nič. V praksi neprodavljiv.
Pa še začetna cena je posledica močnega subvencioniranja s strani slovenskih davkoplačevalcev. En povprečni Janez, ki vozi cliota na bencin, skozi davke in trošarine kupi nekemu bogatunu en del drugega (nastopaškega) družinskega avta za 50k. Takle mamo!
In po treh letih vreden koliko? Malo več kot nič. V praksi neprodavljiv.
Pa še začetna cena je posledica močnega subvencioniranja s strani slovenskih davkoplačevalcev. En povprečni Janez, ki vozi cliota na bencin, skozi davke in trošarine kupi nekemu bogatunu en del drugega (nastopaškega) družinskega avta za 50k. Takle mamo!
sporočil: 1.152
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 28.02.2025 10:28
[GV-1113]Zato pa mene recimo zanima - koliko ljudi je pripravljenih in pričakuje takšnole garo voziti vsaj 15 (z besedo: petnajst) let? (Resno vprašanje!)
Drugi družinski avto za 50 jurjev?
In po treh letih vreden koliko? Malo več kot nič. V praksi neprodavljiv.
Pa še začetna cena je posledica močnega subvencioniranja s strani slovenskih davkoplačevalcev. En povprečni Janez, ki vozi cliota na bencin, skozi davke in trošarine kupi nekemu bogatunu en del drugega (nastopaškega) družinskega avta za 50k. Takle mamo!
sporočil: 1.560
Torej višji stroški elektrike, omejenost pri dosegu, stres ki
zraven pride, ampak si pa na boljšem kot dizel. Make it make sense
Strani: 1