Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako preživeti zimo z električnim avtomobilom
Strani: 1
sporočil: 948
Res si ne predstavljam, da bi imel električni avto in šel z njim na
smučanje v Dolomite.
Potem rabiš nujno dva avta. Enega, da si kao "zelen" in trendy in drugega klasičnega bencinca/dizlaša, da se z njim dejansko voziš.
In potem itak prideš k pameti in "zelenega" pač prodaš. Pa čeprav kmalu po nakupu zanj dobiš samo še polovico nabavne cene.
Potem rabiš nujno dva avta. Enega, da si kao "zelen" in trendy in drugega klasičnega bencinca/dizlaša, da se z njim dejansko voziš.
In potem itak prideš k pameti in "zelenega" pač prodaš. Pa čeprav kmalu po nakupu zanj dobiš samo še polovico nabavne cene.
sporočil: 5
Lahko malo bolj konkretno izvemo, kakšni so pomisleki, v čem naj bi
bila težava?
Da je predaleč? (nekje med 310 in 350 km iz Ljubljane, odvisno od poti)
Da ni dovolj polnilnic tam in/ali po poti?
Kaj tretjega?
Da je predaleč? (nekje med 310 in 350 km iz Ljubljane, odvisno od poti)
Da ni dovolj polnilnic tam in/ali po poti?
Kaj tretjega?
sporočil: 1.443
[GV-1113]
Če ti lahko namignem, živiš v veliki zmoti. Jaz imam moj primarni in familiarni avto električni, pa sem recimo prišel do francoskih alp brez težav. Vmes spiješ kako kavo več, to je to.
Potem rabiš nujno dva avta. Enega, da si kao "zelen" in trendy in drugega klasičnega bencinca/dizlaša, da se z njim dejansko voziš.
Da ne govorim o udobju elektrike, performansih, ko jih rabiš in ceni na prevožen km.
sporočil: 1.595
Že že, a tu imamo cel članek o tem, kako preživeti zimo z
električnim avtom. Takega članka o bencinskem avtu še ni bilo. Saj
ne bi bilo kaj pisati ;)
sporočil: 1.443
[trocki]Ja, ampak to je zato, ker Finance vedo, da veliko bralcev še misli, da je zemlja ploščata :)
Že že, a tu imamo cel članek o tem, kako preživeti zimo z električnim avtom. Takega članka o bencinskem avtu še ni bilo. Saj ne bi bilo kaj pisati ;)
sporočil: 1
Bi rekel, nepotrebno pisanje in skrbi. Kupiš si avto, ki ti služi
in je stalno na razpolago, brez nepotrebnega načrtovanja poti in
ostalih omejitev, še posebej če ga (službeno) potrebuješ kadarkoli,
takega na bencin/dizel namesto, da polniš avto z elektriko,
proizvedeno v termoelektrarni. Pa si bolj ekološki in brez
problemov.
sporočil: 6.212
[XDONA1]
> [trocki]
> Že že, a tu imamo cel članek o tem, kako preživeti zimo z električnim avtom. Takega članka o bencinskem avtu še ni bilo. Saj ne bi bilo kaj pisati ;)
Ja, ampak to je zato, ker Finance vedo, da veliko bralcev še misli, da je zemlja ploščata :)
A morda ni?
sporočil: 2.020
[trocki]O dizlih so pa včasih bili, saj je bila pozimi pogosta težava z dizelskim gorivom. Izločen parafin je zamašil filter in vode.
Že že, a tu imamo cel članek o tem, kako preživeti zimo z električnim avtom. Takega članka o bencinskem avtu še ni bilo. Saj ne bi bilo kaj pisati ;)
Jaz vozim EV in se ne oziram na letni čas. Ne opazim omembe vredne razlike med zimo in poletjem.
Ravnokar se odpravljam z njim v Budimpešto in me ne skrbi.
Si pa tudi nisem hotel omisliti EV, dokler niso na trg prišli taki, da imajo avtonomije vsaj 400 km.
Prej sem testiral car sharing in še ni bilo tisto pravo. Če sem šel v Maribor in nazaj, je bil v Mariboru prazen in sem ga moral za povratek napolniti. Zdaj s svojim pridem tja in nazaj brez vmesnih polnjenj.
sporočil: 2.225
ravno "nekaj kav več" je velika težava. moj čas je drag kot pes.
zelo me moti, če sem ga prisiljena trošiti v vrsti v štacuni, na
upravni enoti, v čakalnici pri zdravniku, ali pa za polnjenje
baterije... kaj je namen avta? čista učinkovitost: priti iz enega
kraja na drugega čim hitreje; LJ - Tri doline je 900 km, to je 9 ur
brez postankov, kar je že itak veliko; s tremi kavami po dvajset
min za polnjenje baterije (s tem, da je treba polnilnice še najti
in upati, da so prazne, kar sicer so, glede na delež ev) je to še
ena ura več - torej deset ur (več kot desetina časa več) in velika
težava. Jaz bom tam v osmih urah, za tankanje bom porabila max
deset minut. ampak razumem, da vrednost in namen porabe svojega
časa vsak drugače ocenjuje
sporočil: 2.020
Jaz nisem bistveno spremenil navad. Se mi zdi nenormalno in nevarno
voziti 900 km v enem kosu.
Tako prej kot zdaj delam postanke na 200 do 300 km. Le da so morda zdaj nekaj minut daljši.
Iz Stuttgarta do doma sem rabil 2 postanka po pol ure in prispel domov v 7 urah in pol.
Se spomnim, da je stric, ki je bil zaposlen v Stuttgartu z dizel mercedesom običajno računal vsaj 8 ur za pot. Ampak to je bilo pred desetletji.
Če bi računal, koliko v službi stane mora ura, pa verjetno ne bi hodil niti spat. :-)
Tako prej kot zdaj delam postanke na 200 do 300 km. Le da so morda zdaj nekaj minut daljši.
Iz Stuttgarta do doma sem rabil 2 postanka po pol ure in prispel domov v 7 urah in pol.
Se spomnim, da je stric, ki je bil zaposlen v Stuttgartu z dizel mercedesom običajno računal vsaj 8 ur za pot. Ampak to je bilo pred desetletji.
Če bi računal, koliko v službi stane mora ura, pa verjetno ne bi hodil niti spat. :-)
sporočil: 149
[simona2]To.
ravno "nekaj kav več" je velika težava. moj čas je drag kot pes. zelo me moti, če sem ga prisiljena trošiti v vrsti v štacuni, na upravni enoti, v čakalnici pri zdravniku, ali pa za polnjenje baterije... kaj je namen avta? čista učinkovitost: priti iz enega kraja na drugega čim hitreje; LJ - Tri doline je 900 km, to je 9 ur brez postankov, kar je že itak veliko; s tremi kavami po dvajset min za polnjenje baterije (s tem, da je treba polnilnice še najti in upati, da so prazne, kar sicer so, glede na delež ev) je to še ena ura več - torej deset ur (več kot desetina časa več) in velika težava. Jaz bom tam v osmih urah, za tankanje bom porabila max deset minut. ampak razumem, da vrednost in namen porabe svojega časa vsak drugače ocenjuje
sporočil: 6.212
[matjazrropret]
Lahko malo bolj konkretno izvemo, kakšni so pomisleki, v čem naj bi bila težava?
Da je predaleč? (nekje med 310 in 350 km iz Ljubljane, odvisno od poti)
Da ni dovolj polnilnic tam in/ali po poti?
Kaj tretjega?
Passo Gardena, Passo Pordoi, Passo Rolle, Passo di Giau, Passo Erbe, Passo Campollongo, Passo San Pellegrino, Passo di Falzarego, Furkelpass, Passo Duran, Kreuzbergpass,.....
sporočil: 1.443
[mimoidoci]:) definitivno, do koder mi seže pogled zgleda ravna
> [XDONA1]
> > [trocki]
> > Že že, a tu imamo cel članek o tem, kako preživeti zimo z električnim avtom. Takega članka o bencinskem avtu še ni bilo. Saj ne bi bilo kaj pisati ;)
>
> Ja, ampak to je zato, ker Finance vedo, da veliko bralcev še misli, da je zemlja ploščata :)
A morda ni?
sporočil: 1.443
[simona2]Razumem vaše pomisleke, do neke mere so tudi utemeljeni. Ampak med postankom se lahko tudi kaj pametnega naredi, recimo odgovori na kak email, komentar itd :)
ravno "nekaj kav več" je velika težava. moj čas je drag kot pes. zelo me moti, če sem ga prisiljena trošiti v vrsti v štacuni, na upravni enoti, v čakalnici pri zdravniku, ali pa za polnjenje baterije... kaj je namen avta? čista učinkovitost: priti iz enega kraja na drugega čim hitreje; LJ - Tri doline je 900 km, to je 9 ur brez postankov, kar je že itak veliko; s tremi kavami po dvajset min za polnjenje baterije (s tem, da je treba polnilnice še najti in upati, da so prazne, kar sicer so, glede na delež ev) je to še ena ura več - torej deset ur (več kot desetina časa več) in velika težava. Jaz bom tam v osmih urah, za tankanje bom porabila max deset minut. ampak razumem, da vrednost in namen porabe svojega časa vsak drugače ocenjuje
V nobenem primeru 900km ni dobro voziti v enem kosu, čeprav se da. Ne samo s stališča varnosti, ampak tudi zdravja. Sedeti neprekinjeno 9ur v avtu je nekaj, kar ne bi rad ponovil.
V letu dni vožnje z muskovo kočijo sem samo dvakrat čakal v vrsti na polnilnici, pa še to dobrih 5 minut.
Na drugi strani elektrika odtehta te pomankljivosti, recimo tišina med vožnjo, cena, enostavnost, brez vzdrževanja, ogromno prostora, itd.
Ja, pač vsakemu svoje, kot kaže bomo še nekaj časa imeli izbiro in prav je tako.
sporočil: 5
Čez vse te prelaze gre električno avto najmanj enako dobro kot
kateri koli drug, lahko še lepše, pri spustu pa celo vrne nekaj
energije nazaj v baterijo.
sporočil: 2.020
Še to. Vsakodnevno z EV prihranim ogromno časa, saj mi nikoli ni
treba iskati parkirnega prostora in časa za to tudi ne načrtujem.
Včasih, če se mi res mudi, od doma pogledam, če je na cilju
polnilnica prosta, da mi ni treba so sosednje in dam med opravki
tja polniti avto predvsem zaradi parkiranja ne zaradi samega
polnjenja. Čeprav nikoli ne polnim fejk, da bi se samo navidezno
priključil v resnici pa samo parkiral.
In tole je v mestnih središčih res zlata vredno. Pa tudi v turističnih krajih, na primer Lindau ob Bodenskem jezeru, kjer načeloma v mesto sploh ne zapelješ, ampak pustiš avto v garažni hiši pred mestom. Jaz sem ga na zelo poceni polnilnici.
In tole je v mestnih središčih res zlata vredno. Pa tudi v turističnih krajih, na primer Lindau ob Bodenskem jezeru, kjer načeloma v mesto sploh ne zapelješ, ampak pustiš avto v garažni hiši pred mestom. Jaz sem ga na zelo poceni polnilnici.
sporočil: 724
S cim se pa vozis 900 km, da potrebujes brez postanka kar 9 ur????
S 40 let starim dizlom? Sam nisem taksen mazohist. Niti na kraj
pameti mi ne pride, da bom v avtu sedel 9 ur. No, ko sem bil star
22 let... Sedaj pa se ustavim z dizlom na 3 do 4 ure. Max 4 ure.
Tudi zdravo ni, da vozis toliko casa v kosu.
In medtem, ko polnis el avto, lahko naredis marsikaj koristnega.
Tudi moja ura je draga. No, vsaj svojim strankam jo tako racunam. Pa si vseeno vsako leto vzamem nekaj dni za jadralno padalstvo, plezarijo v hribih ter jadranje na morju. Definitivno premalo. Pa vseeno. Tako skrti pa tudi ne smemo biti, da si ne moremo vzeti postanka na 4 ure voznje. Alooo
BTW. Vozim dizla, pa, kdaj pa kdaj, zenin EV. Za voznjo po Sloveniji je neprimerno boljsi zenin avto
In medtem, ko polnis el avto, lahko naredis marsikaj koristnega.
Tudi moja ura je draga. No, vsaj svojim strankam jo tako racunam. Pa si vseeno vsako leto vzamem nekaj dni za jadralno padalstvo, plezarijo v hribih ter jadranje na morju. Definitivno premalo. Pa vseeno. Tako skrti pa tudi ne smemo biti, da si ne moremo vzeti postanka na 4 ure voznje. Alooo
BTW. Vozim dizla, pa, kdaj pa kdaj, zenin EV. Za voznjo po Sloveniji je neprimerno boljsi zenin avto
sporočil: 6.212
[matjazrropret]
Čez vse te prelaze gre električno avto najmanj enako dobro kot kateri koli drug, lahko še lepše, pri spustu pa celo vrne nekaj energije nazaj v baterijo.
Hvala za odgovor. Ampak vsi vemo, da če električni avto ne bi šel čez te prelaze in če pri spustu ne bi vrnil nekaj energije, potem sploh ne bi obstajal. Problem je drugje.
sporočil: 6.212
[XDONA1]Ma to je vse že zdavnaj znanstveno dokazano. Tudi zgodovinska dejstva to potrjujejo. Poglej primer:
> [mimoidoci]
> > [XDONA1]
> > > [trocki]
> > > Že že, a tu imamo cel članek o tem, kako preživeti zimo z električnim avtom. Takega članka o bencinskem avtu še ni bilo. Saj ne bi bilo kaj pisati ;)
> >
> > Ja, ampak to je zato, ker Finance vedo, da veliko bralcev še misli, da je zemlja ploščata :)
>
>
> A morda ni?
:) definitivno, do koder mi seže pogled zgleda ravna
x.com/IrenaBuzarewic...28/photo/1
sporočil: 12
najbolj smešni so električisti ki pozimi na avtocesti drvijo 80kmh
na uro s kapo na glavi v avtu :D
da o tem koliko vrednosti zgubi vozilo po 1,2,3letih nebomo niti razpravljali...
da o tem koliko vrednosti zgubi vozilo po 1,2,3letih nebomo niti razpravljali...
sporočil: 724
[denivuga28]Kje zivite modeli, ki vidite elektriciste, ki vozijo 80 km/h na AC, s kapo na glavi?? Se malo, pa boste pisali, da se na nasi AC vsak dan vidi na stotine zelenih mozicev iz Marsa. Sam vozim dizla in kaj taksnega se nisem videl.
najbolj smešni so električisti ki pozimi na avtocesti drvijo 80kmh na uro s kapo na glavi v avtu :D
da o tem koliko vrednosti zgubi vozilo po 1,2,3letih nebomo niti razpravljali...
Sem pa zadnjic opazil VW elektricni kombi, ki me je prehitel na AC, z Nemskimi tablicami, za seboj pa je vlekel tovorno prikolico??? Nenavaden tip.
Ne trdim, da ne mores videti voznika v EV, ki po AC vozi 80 km/h, s kapo na glavi .... tako kot ne morem trditi, da se po nasi AC ne vozijo Marsovci
Strani: 1