Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Honda CR-V s priključnim hibridom tudi cenovno zelo zanimiva v primerjavi s klasičnim
Strani: 1
sporočil: 923
Butast naslov. Proizvajalci so umetno nabili cene klasičnim avtom,
da bi se v višavah srečali s cenami e-smeti in trapastih
hibridov.
60k eur za bencinski SUV z nekaj stokilsko dodatno obremenitvijo? Ne se no hecat.
Ta avto bi se prodajal kot diesel za 30k eur. OK, za max 40k eur, ker je pač inflacija.
60k eur za bencinski SUV z nekaj stokilsko dodatno obremenitvijo? Ne se no hecat.
Ta avto bi se prodajal kot diesel za 30k eur. OK, za max 40k eur, ker je pač inflacija.
sporočil: 57
Cena seveda ni nizka. Boste pa tudi z najbolj osnovno opremo danes
le stežka našli avtomobil tega velikostnega razreda, ki bi bil pod
36.000 evri, z bencinskim, še manj pa z dizelskim motorjem. V tem
primeru je Honda ponudila avtomobil z najvišjo stopnjo opreme,
hkrati pa tudi električni pogon ni ravno zastonj.
Seveda bi avtomobil lahko bil dizelsko gnan in posledično cenejši, vendar pa pri Hondi potem ne bi imeli niti najmanjših možnosti zadostiti normativom EU glede izpustov CO2, kar bi zanje pomenilo visoke kazni. Kakšne so marže proizvajalcev in dobaviteljev pa seveda ne vemo.
Seveda bi avtomobil lahko bil dizelsko gnan in posledično cenejši, vendar pa pri Hondi potem ne bi imeli niti najmanjših možnosti zadostiti normativom EU glede izpustov CO2, kar bi zanje pomenilo visoke kazni. Kakšne so marže proizvajalcev in dobaviteljev pa seveda ne vemo.
sporočil: 3.781
[jSujica]In ravno taki nenormalni normativi, ki si jih je izmislil Bruselj, uničujejo avtomobilsko industrijo in vse deležnike zraven.
Seveda bi avtomobil lahko bil dizelsko gnan in posledično cenejši, vendar pa pri Hondi potem ne bi imeli niti najmanjših možnosti zadostiti normativom EU glede izpustov CO2, kar bi zanje pomenilo visoke kazni.
Posledično pa tudi države in ljudi.
Cel svet se nam smeji, kako zeleni fanatiki zaradi histerije razogljičenja uničujejo EU.
sporočil: 1.030
ni isti tip vozila, ampak se da... pa še dizel je ;-)
Škoda Octavia Anniversary Edition 2.0 TDI DSG Combi že od 28.999 €*
Bogata oprema in DSG avtomatik, 5 kovinskih barv brez doplačila.
Škoda Octavia Anniversary Edition 2.0 TDI DSG Combi že od 28.999 €*
Bogata oprema in DSG avtomatik, 5 kovinskih barv brez doplačila.
sporočil: 57
Seveda da ni isti tip. Je precej manjši in z manj opreme, vrh vsega
je dizelski pogon že v osnovi precej cenejši kot priključni hibrid.
Ni pa za vsakogar. Z vidika porabe je priključni hibrid za večino
posameznikov, ki avto lahko polnijo na hišni vtičnici boljša
opcija. 27 tisoč evrov bo seveda nemogoče nadoknaditi v času
lastništva, vendar pa gre za razliko, ki jo ustvarja tudi dodatna
oprema, večja velikost avta... Z vidika funkcionalnosti na drugi
strani Škoda ne zaostaja kaj dosti. Ampak takšne primerjave se
potem lahko vrstijo v nedogled, vedno se bo našla neka alternativa.
sporočil: 1.030
no, ja po dimenzijah (kot tudi po medosni razdalji) se razen po
višini ne razlikujeta bistveo. še več, škoda ima večji
prtljažnik...
sporočil: 923
Hja, da so sedanji EU predpisi kretenski, se seveda vsi strinjamo.
Rabimo enega Trumpa, da bi tudi v EU dali brco v rit "zelenim"
teroristom, ki uničujejo našo industrijo in na drugi strani tudi
naš privatni standard.
Sicer pa ima priključni hibrid smisel samo za avto za dnevno pot v službo. Kakor hitro greš malo na okrog, izgubi tehnični in finančni smisel. Ker voziš na bencin, porabo pa imaš zaradi dodatne teže le še višjo.
Ampak, ali naj nekdo kupi tako velik in drag avto za dnevno vozakanje v službo? Ne, tak SUV je družinski avto za road tripe po Evropi. Ampak za to je kot hibrid neprimeren!
Sicer pa ima priključni hibrid smisel samo za avto za dnevno pot v službo. Kakor hitro greš malo na okrog, izgubi tehnični in finančni smisel. Ker voziš na bencin, porabo pa imaš zaradi dodatne teže le še višjo.
Ampak, ali naj nekdo kupi tako velik in drag avto za dnevno vozakanje v službo? Ne, tak SUV je družinski avto za road tripe po Evropi. Ampak za to je kot hibrid neprimeren!
sporočil: 1.112
[]In to zaradi plina, ki je najbolj zelen izmed vseh.
> [jSujica]
>
> Seveda bi avtomobil lahko bil dizelsko gnan in posledično cenejši, vendar pa pri Hondi potem ne bi imeli niti najmanjših možnosti zadostiti normativom EU glede izpustov CO2, kar bi zanje pomenilo visoke kazni.
In ravno taki nenormalni normativi, ki si jih je izmislil Bruselj, uničujejo avtomobilsko industrijo in vse deležnike zraven.
Posledično pa tudi države in ljudi.
Cel svet se nam smeji, kako zeleni fanatiki zaradi histerije razogljičenja uničujejo EU.
(Npr. - vprašajte naprednejše pridelovalce zelenjave, s čim pospešujejo in krepijo rast svojih rastlinic v toplih gredah.)
Strani: 1