Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Aleš Suhorepec, BMW Slovenija: Znižali bomo cene in ugasnili popuste na BMW in minije
Strani: 1
sporočil: 159
Tudi BMW je šel v smeri MB in v novi X3 vgradil plastiko, ki
spominja na avte s ceno do 25k evrov.
Tako bomo evropejci izgubili še premium segment in raje kupovali uvožena vozila, ki še znajo narediti mehko plastiko na vrata in spodnje dele armature.
Če se reklamiraš kot premium, potem to tudi ponujaj !
Tako bomo evropejci izgubili še premium segment in raje kupovali uvožena vozila, ki še znajo narediti mehko plastiko na vrata in spodnje dele armature.
Če se reklamiraš kot premium, potem to tudi ponujaj !
sporočil: 1.548
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 12.12.2024 09:56
Itak so popolnoma izgubljeni. Najprej so konkurirali Tesli z
velikimi zasloni na armaturki, in to očitno ni pomagalo. Sedaj
konkurirajo kitajcem s poceni plastiko in materiali v notranjosti,
ampak tudi to ne bo pomagalo. Zraven še nekaj brcajo z raznimi
naročninami na gretje zicev in addaptive lučmi, ampak tudi to ne bo
pomagalo. Grd dizajn, poceni materiali, naročnine za vsako
neumnost, cene pa takšne, kot da prodajajo zlato. Nič dobrega se ne
piše nemcem.Ravno včeraj sem bral, da Mercedes v decembru na Kitajskem trgu ni uspel prodati niti enega EQE, medtem ko preostalim nemcem tržni delež tam pada hitreje kot najnovejša Boeingova letala.
sporočil: 138
Zadnja sprememba: Poletje3 12.12.2024 13:42
[0105Vrvic]Ja, nekateri osnovni materiali v kabini nove X3 so za ta rang katastrofa. Plastike, ki deluje ceneno, je ogromno (armaturna plošča, vratne obloge...). Sedeži iz nekih obnovljivih materialov, ki na videz deluje slabše kot tkanina v 10 let starem VW Polu. Celo ročica za odpiranje vrat je iz plastike (in to v X3 M50, ki z opremo zlahka preseže 100.000 eur). Upam, da so ohranili vsaj vozne lastnosti, če niso res vse pozornosti namenili grafiki ekranov.
Tudi BMW je šel v smeri MB in v novi X3 vgradil plastiko, ki spominja na avte s ceno do 25k evrov.
Tako bomo evropejci izgubili še premium segment in raje kupovali uvožena vozila, ki še znajo narediti mehko plastiko na vrata in spodnje dele armature.
Če se reklamiraš kot premium, potem to tudi ponujaj !
Kar se osnovnih materialov v kabini tiče, je bilo pričakovati več. Pa še to, ta model se sploh ne proizvaja v Evropi.
sporočil: 19
Menim,da se bodo morali odločiti ali bodo ponujali poceni
plastiko.Kar po mojem prinaša propad. Ali bodo ostali zvesti
premium razredu in pričeli vozila temu primerno izdelovati.Sam sem
se lahko zadnje čase prepričal, da tudi v najdražjih segmentih
vozilih ki presegajo 200 čukecev.Imajo preveč elektronike ,
senzorjev.Na ogromno delih made Chinese.Prednji deli vozil
sestavljen iz ogromno manjših delov .Npr. prednji odbijači tako pri
Bmw, kot Miniju.Da ko ga malo tresneš si takoj ob petaka. Menim, da
služijo za ekstra dodaten zaslužek in ne toliko izgledu.Avto
postaja računalnik.Potem takem raje koristim taksi ,saj užitek v
vožnji je v tem, da ga upravljaš sam.Pametneje se bo držati
starejših modelov,ki bodo vozni še dologo potem ko bodo novi
parkirali.Tudi popraviti jih je lažje.Novi modeli nikakor niso
namenjeni več kot 10 letni uporabi.To je zagotovo manj ekološko kot
modeli ,ki so obstojni 30 ali 50 let.
V kolikor ne samo Bmw tudi Mb in še kdo ne bodo stopili koraka nazaj z raznimi senzorji,pretirano elektroniko ,začeli izdelovati na domačih tleh in to kvaliteto vsaj v premijum razredu ceni primerno,bodo te znamke hitro zmanjšale prodajo. Kajti za tretino cene tako dobim kitajca in bom vsaj vedel zakaj je na njem napis made Chinese.Emblem si lahko sam nalepim in še ta po možnosti iz Kitajske.Ljudje se bodo slej ko prej začeli zavedati zavajanja prodaje evropske avto industrije,ki sloni na stari slavi in je po korni in z vsiljeno elektrifikacijo močno zgrešila. Za pikjo na i še kakšen serviser,ki se reklamira kot poblaščenec dodatno ubija premijum znamko z storitvami,ki so pod ceno Dacije. Pa verjemi,da še imaš premijum vozilo,kaj šele znamko.
Upam ,da bo v bližnji prihodnosti vse splavalo v pravo smer in bodo evropske znamke nazaj pridobile kvaliteto in slavo,drugače se nam piše slabo saj je avto ind. gonilo Evrope in tudi v Sloveniji močno zastopana.
V kolikor ne samo Bmw tudi Mb in še kdo ne bodo stopili koraka nazaj z raznimi senzorji,pretirano elektroniko ,začeli izdelovati na domačih tleh in to kvaliteto vsaj v premijum razredu ceni primerno,bodo te znamke hitro zmanjšale prodajo. Kajti za tretino cene tako dobim kitajca in bom vsaj vedel zakaj je na njem napis made Chinese.Emblem si lahko sam nalepim in še ta po možnosti iz Kitajske.Ljudje se bodo slej ko prej začeli zavedati zavajanja prodaje evropske avto industrije,ki sloni na stari slavi in je po korni in z vsiljeno elektrifikacijo močno zgrešila. Za pikjo na i še kakšen serviser,ki se reklamira kot poblaščenec dodatno ubija premijum znamko z storitvami,ki so pod ceno Dacije. Pa verjemi,da še imaš premijum vozilo,kaj šele znamko.
Upam ,da bo v bližnji prihodnosti vse splavalo v pravo smer in bodo evropske znamke nazaj pridobile kvaliteto in slavo,drugače se nam piše slabo saj je avto ind. gonilo Evrope in tudi v Sloveniji močno zastopana.
sporočil: 1.737
Par let nazaj so že rekli, da poceni modelov ne bojo več delali,
ker so premajhne marže. Kot praviš pa se jim to vrača v obliki
tega, da bojo kupci raje kupili cenejsega Kitajca.
Lahko pa grejo nemci po poti volva, jaguarja, landroverja in jih kupijo kitajci oz indijci, mogoče savdijci:).
Lahko pa grejo nemci po poti volva, jaguarja, landroverja in jih kupijo kitajci oz indijci, mogoče savdijci:).
Strani: 1