43 min
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov?
59 min
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 2
2 uri
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 1
2 uri
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
3 ure
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
3 ure
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
3 ure
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
3 ure
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
3 ure
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
4 ure
Prva obletnica strahovlade hutijevcev in tisoč dni vojne v Ukrajini: kako se spreminja mednarodna trgovina 2
4 ure
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
4 ure
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
6 ur
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
FT: EU bo od kitajskih podjetij zahtevala prenose tehnologije
7 ur
V EU spet pozivi k večji pridelavi beljakovinskih rastlin
7 ur
V živo bom analiziral delnico. Me pridete poslušat? 2
7 ur
Bloomberg: Ameriško pravosodno ministrstvo vztraja, da mora Google prodati brskalnik Chrome
8 ur
Kako posluje Rastoderjev Air Adriatic, ki v floto dodaja nova letala
8 ur
Sodelovanje SŽ in HŽ: bo vlak do Pulja vozil pet ali sedem ur? 4

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.964
[#3051769] 11:29
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 19.11.2024 11:30
To pomeni, da vožnja z vlakom iz Ljubljane do Pulja traja dvakrat dlje kot z avtom.
V normalnih državah bi bilo tole razmerje obratno. S tem pa pride tudi rentabilnost.
Kdo bi se sploh še vozil vozil na primer iz Ljubljane v Maribor ali obratno z avtom, če bi lahko z vlakom prišel v pol ure? Itak pa imaš potem na obeh straneh tako mestni potniški promet kot tudi car sharing (ali bicikel šering).
primvla sporočil: 836
[#3051774] 13:08 · odgovor na: 0430ABAKU (#3051769)
Odgovori   +    0
slovenske zeleznice obvladuje blago (tovor). potniki smo jim nepotrebna motnja.
GV-1113 sporočil: 740
[#3051783] 15:22 · odgovor na: primvla (#3051774)
Odgovori   +    1
Če s prodanimi kartami za to linijo pokrijejo res samo en procent vseh stroškov, bi morali to linijo že zdavnaj ukiniti.

Zakaj bi morali slovenski davkoplačevalci financirati tako izgubaško linijo?

Zakaj kdo misli, da je v slovenskem interesu voziti enih par turistov v Pulo?
FIN-544124 sporočil: 3.598
[#3051788] 16:16
Odgovori   +    0
Res je čas potovanja za današnji čas malce predolg.

Železnice so se zataknile nekje v času in prostoru.

Je pa tudi dejstvo, da tudi z avtomobilom ne gre nič hitreje ali še počasneje, ko je največja gužva in so kilometerski zastoji.

Je pač lepše sedeti na vlaku in občudovati naravo, kot pa sedeti v razbeljeni pločevini na AC in se vsakih nekaj minut premakniti za nekaj metrov.

In po črednem nagonu večina karavani, po navadi temne barve, v prtljažniku nekaj kovčkov cunj za eno majhno trgovino.

Konec 60 in začetek 70 v nekdanji Jugoslaviji smo počitnikovali v Puli in smo se vedno peljali z vlakom.

Nobene sile, vse v miru in počasi in zraven dve majhni potovalki.

Vmes smo na vlaku pojedli malico ali kosilo, ki ga je mama pripravila doma in smo ga vzeli s seboj.

Občudovali smo naravo in se pogovarjali.

Veliko smo potovali z vlakom in nikamor se nam ni mudilo.

Strani: 1