15 min
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
35 min
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu?
35 min
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
60 min
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
1 ura
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
1 ura
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki
2 uri
Leto dni ugrabljena ladja v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kako se spreminja mednarodna trgovina 1
2 uri
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
2 uri
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
4 ure
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
FT: EU bo od kitajskih podjetij zahtevala prenose tehnologije
5 ur
V EU spet pozivi k večji pridelavi beljakovinskih rastlin
5 ur
V živo bom analiziral delnico. Me pridete poslušat? 1
5 ur
Bloomberg: Ameriško pravosodno ministrstvo vztraja, da mora Google prodati brskalnik Chrome
6 ur
Kako posluje Rastoderjev Air Adriatic, ki v floto dodaja nova letala
6 ur
Slovenske železnice ne želijo opustiti vlaka do Pulja 3
7 ur
(fotoreportaža) O dobrih praksah pametnih tovarn in izkušnjah z digitalizacijo na Dolenjskem
7 ur
Poslovna priložnost v centru Celja (Oglas)
7 ur
Mehičani pri AVK priglasili prevzem Don Dona

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.964
[#3051769] 11:29
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 19.11.2024 11:30
To pomeni, da vožnja z vlakom iz Ljubljane do Pulja traja dvakrat dlje kot z avtom.
V normalnih državah bi bilo tole razmerje obratno. S tem pa pride tudi rentabilnost.
Kdo bi se sploh še vozil vozil na primer iz Ljubljane v Maribor ali obratno z avtom, če bi lahko z vlakom prišel v pol ure? Itak pa imaš potem na obeh straneh tako mestni potniški promet kot tudi car sharing (ali bicikel šering).
primvla sporočil: 836
[#3051774] 13:08 · odgovor na: 0430ABAKU (#3051769)
Odgovori   +    0
slovenske zeleznice obvladuje blago (tovor). potniki smo jim nepotrebna motnja.
GV-1113 sporočil: 739
[#3051783] 15:22 · odgovor na: primvla (#3051774)
Odgovori   +    0
Če s prodanimi kartami za to linijo pokrijejo res samo en procent vseh stroškov, bi morali to linijo že zdavnaj ukiniti.

Zakaj bi morali slovenski davkoplačevalci financirati tako izgubaško linijo?

Zakaj kdo misli, da je v slovenskem interesu voziti enih par turistov v Pulo?

Strani: 1