Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Preizkusili smo BMW prihodnosti
Strani: 1
sporočil: 669
Nicesar pa ni bilo napisanega, koliko energije se "izgubi" pri
elektrolizi in potem se v drugi smeri, pri pretvorbi vodika vodika
v elektriko. Kako je s hrambo vodika? Definitivno zadeva super
funkcionira, ce proizvajalci vodika dobivajo brezplacno elektricno
energijo, takrat, ko ima le ta negativno ceno in je elektrike
prevec. To je danes cool. Ne mores pa staviti na energent, ki ga
bodo delali samo takrat, ko bo visek elektrike na trgu. Pa tudi
polnilnice morajo biti postavljene pogosteje, kot na vsakih 200 km.
To je absurd
sporočil: 660
Itak je celoten "zeleni" prehod absurd. Vodik pa je povrhu vsega še
visoko eksploziven.
Cena tega avta pa vsaj 200.000 eur. Ali pa celo 300.000 eur. In cena vodika od 5 eur do 10 eur za ekvivalent 1 litra bencina.
Cena tega avta pa vsaj 200.000 eur. Ali pa celo 300.000 eur. In cena vodika od 5 eur do 10 eur za ekvivalent 1 litra bencina.
sporočil: 92
Vodik je »eksploziven«, če v prostorih nekje pušča in se nabira pod
stropom, zato je potrebno poskrbeti za ustrezno zračenje in
varovanje. Če pušča (iz avtomobila) zunaj na odprtem, gori v ozkem
navpičnem nevidnem snopu. Ni nujno, da zagori cel avto. Zato
trdijo, da je to manj verjetno.
Temu avtomobilu manjka reformer, ki s pomočjo odvečne toplote iz gorivne celice pretvarja tekoče gorivo (npr. metanol) v vodik. Tovrstna goriva so lahko "zelena", zahtevnost potrebne infrastrukture je neprimerno manjša. Vodik je le vmesna faza v procesu in njegova količina je lahko minimalna.
Cene agregata seveda trenutno niso znosne. Celotna zadeva je šele na začetku učne krivulje. BMW je pripravil reklamno potezo glede na stanje političnih fantazij. Kdaj bodo proizvajalci prišli s pravo barvo na dan, je vprašanje časa. Vmes pa spodbujajo druge, da mečejo denar stran.
Temu avtomobilu manjka reformer, ki s pomočjo odvečne toplote iz gorivne celice pretvarja tekoče gorivo (npr. metanol) v vodik. Tovrstna goriva so lahko "zelena", zahtevnost potrebne infrastrukture je neprimerno manjša. Vodik je le vmesna faza v procesu in njegova količina je lahko minimalna.
Cene agregata seveda trenutno niso znosne. Celotna zadeva je šele na začetku učne krivulje. BMW je pripravil reklamno potezo glede na stanje političnih fantazij. Kdaj bodo proizvajalci prišli s pravo barvo na dan, je vprašanje časa. Vmes pa spodbujajo druge, da mečejo denar stran.
Strani: 1