Strani: 1

GV-1113 sporočil: 622
[#3050194] 21.10.24 15:05
Odgovori   +    13
Evropski proizvajalci dobivajo nazaj bumerang zaradi lastne požrešnosti. V Evropi so cene navili do neba in vsi bi radi prodajali samo nek premium, ne pa več dostopnih klasičnih avtov za široke ljudske množice kot še pet let nazaj.

Zdaj gre vse skupaj v smeri, da počasi ne bojo prodajali več ničesar več. Ker elektro sranja nas velika večina itak ne bo kupovala.
OgnjenAnto sporočil: 321
[#3050197] 21.10.24 16:08 · odgovor na: GV-1113 (#3050194)
Odgovori   +    2
[GV-1113]
Ker elektro sranja nas velika večina itak ne bo kupovala.
To ti misliš.

Takoj, ko bo cena padla pod določen nivo, niti razmišljal ne boš več. Nove generacije si bodo pa o izpuharjih mislile enako, kot mi o avtih na paro.

Rise of China Part III: Total World Dominance
youtu.be/-M6UTXmi7Ao...G_zJvibqn1
GV-1113 sporočil: 622
[#3050198] 21.10.24 16:27 · odgovor na: OgnjenAnto (#3050197)
Odgovori   +    7
Mogoče, ko/če bodo EV 2x cenejša in imela 3x daljši doseg.

Zato ta tehnologija še ni zrela in ni tržno konkurenčna. Sicer pa naj o tem odloči trg (kupci), ne pa da nam "zeleni" politični lobiji s prepovedmi jemljejo klasične avte in nam hočejo vsiliti nekaj, česar nočemo.

Naš odgovor je pač: ne, hvala! Bomo vozili in servisirali kar stare avte.

Točno zato pa evropska avtomobilska industrija proda vedno manj in manj.
Polo83 sporočil: 1.205
[#3050199] 21.10.24 19:10
Odgovori   +    4
Naj nekdo razloži Nemcem da bodo čez 3 leta totalno nepomembni na kitajskem trgu, medtem ko protestirajo proti carinam na kitajske avtomobilske jajce...da vsaj za nekaj let podaljšajo mehki zeleni kitajski prehod

Strani: 1