Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Rešitev za evropsko avtomobilsko industrijo? Odprava carin in ohranitev klasičnih motorjev
Strani: 1
sporočil: 8.334
Evropejci smo baje želeli eskpresen razvoj v e-mobilnost. Baje je
to mainstream politika. Kitajci nam ponujajo hiter pospešek v to
smer. Sedaj pa bi radi rekli, smo se malo hecali in dajmo Kitajcem
nabiti 50% carine.
Eh, kdo tle ni resen, Kitajec ali Evropejec? Če smo se odločili za nekaj, potem pač smo spustili v ring tudi Kitajca... in jasno, naj bo tle, naj dela tle, odpira tovarne in služi. Japonec to lahko počne - pa sploh tovarn ne odpira - Kitajec pa ne sme tu služiti? Ehhh, smo pa res neresni mi tle.
Ni druge, Kitajec nam je konkurenca in le ta nas pelje v svetlo bodočnost... to je logika svobodnega trga. A nismo v kapitalizmu?
Eh, kdo tle ni resen, Kitajec ali Evropejec? Če smo se odločili za nekaj, potem pač smo spustili v ring tudi Kitajca... in jasno, naj bo tle, naj dela tle, odpira tovarne in služi. Japonec to lahko počne - pa sploh tovarn ne odpira - Kitajec pa ne sme tu služiti? Ehhh, smo pa res neresni mi tle.
Ni druge, Kitajec nam je konkurenca in le ta nas pelje v svetlo bodočnost... to je logika svobodnega trga. A nismo v kapitalizmu?
sporočil: 6.041
[]
Evropejci smo baje želeli eskpresen razvoj v e-mobilnost. Baje je to mainstream politika. Kitajci nam ponujajo hiter pospešek v to smer. Sedaj pa bi radi rekli, smo se malo hecali in dajmo Kitajcem nabiti 50% carine.
Eh, kdo tle ni resen, Kitajec ali Evropejec? Če smo se odločili za nekaj, potem pač smo spustili v ring tudi Kitajca... in jasno, naj bo tle, naj dela tle, odpira tovarne in služi. Japonec to lahko počne - pa sploh tovarn ne odpira - Kitajec pa ne sme tu služiti? Ehhh, smo pa res neresni mi tle.
Ni druge, Kitajec nam je konkurenca in le ta nas pelje v svetlo bodočnost... to je logika svobodnega trga. A nismo v kapitalizmu?
sporočil: 759
Ne, Evropejci v veliki večini nismo bili za "zeleni" prehod in
vsiljevanje EV. To so hoteli samo naši politiki, predvsem
levičarski, tudi slovenski.
In zdaj naj evropski politiki, pa tudi slovenski, pač obrnejo ploščo in naredijo točno tako kot že piše v naslovu. Drugače jih bo lastno ljudstvo nataknilo na kole!
In zdaj naj evropski politiki, pa tudi slovenski, pač obrnejo ploščo in naredijo točno tako kot že piše v naslovu. Drugače jih bo lastno ljudstvo nataknilo na kole!
sporočil: 6
če se v evropi nebi šli te zelene agende, ki nas poriva v prepad bi
še danes kupovali suv vozila pod 20000eur,
kupci bi bili zadovoljni,prodajalci pa tudi ob velikih prodanih količinah,posledično se nebi pogovarjali o zapiranju tovarn.
kupci bi bili zadovoljni,prodajalci pa tudi ob velikih prodanih količinah,posledično se nebi pogovarjali o zapiranju tovarn.
sporočil: 239
Era praznih nakladačev je vedno kratka, slej ko prej se tehtnica
prevesi na stran ustvarjalnih.
sporočil: 1.010
realnost v EU:
Po daljšem času smo spet vozili enega izmed tistih avtomobilov, ki so v Evropi postali žrtve postavljenih smernic glede nujnega zniževanja izpustov CO2 za vsakega posameznega avtomobilskega proizvajalca. Začrtani cilji Evrope, ki jih najdemo tudi v Pariškem sporazumu, so jasni in marsikatera znamka, ki pri elektrifikaciji svoje prodaje še ni tako uspešna, se je morala posloviti od nekaterih priljubljenih modelov.
Eden najbolj znanih primerov sta bila citroen berlingo in družina vozil, ki spadajo pod Stellantisovo koncernsko streho. Kot smo poročali že pred dnevi, je nekaj berlingov s klasičnimi motorji spet prišlo na trg, toda zaloga je zelo omejena in neposredno vezana na uspešnost prodaje električnih in hibridnih modelov. Vsak prodani poveča možnost za zeleno luč prodaji tudi vozila z dizelskim motorjem.
Po daljšem času smo spet vozili enega izmed tistih avtomobilov, ki so v Evropi postali žrtve postavljenih smernic glede nujnega zniževanja izpustov CO2 za vsakega posameznega avtomobilskega proizvajalca. Začrtani cilji Evrope, ki jih najdemo tudi v Pariškem sporazumu, so jasni in marsikatera znamka, ki pri elektrifikaciji svoje prodaje še ni tako uspešna, se je morala posloviti od nekaterih priljubljenih modelov.
Eden najbolj znanih primerov sta bila citroen berlingo in družina vozil, ki spadajo pod Stellantisovo koncernsko streho. Kot smo poročali že pred dnevi, je nekaj berlingov s klasičnimi motorji spet prišlo na trg, toda zaloga je zelo omejena in neposredno vezana na uspešnost prodaje električnih in hibridnih modelov. Vsak prodani poveča možnost za zeleno luč prodaji tudi vozila z dizelskim motorjem.
sporočil: 61
Zipse ima prav, edini evropski tehnološki adut (tudi širše od samo
avtomobilizma) je samo DIZELSKI motor. Ne bencinski, izključno
dizelski.
In tudi mi še želimo dizelske avte, katerih motor gre milijon kilometrov in prek. Pa da nehate srati s CO2, zdaj nam pa res že vsem dol visi za ta strašni plin..
In tudi mi še želimo dizelske avte, katerih motor gre milijon kilometrov in prek. Pa da nehate srati s CO2, zdaj nam pa res že vsem dol visi za ta strašni plin..
sporočil: 759
Tako je, jaz osebno defnitivno ne bom kupil avta, ki nima
dieselskega motorja.
Pri čemer ravno dieselski motor zaradi učinkovitosti v okolje sprošča najmanj CO2. Z dodajanjem adblue-ja pa je zdaj dobro poskrbljeno tudi za to, da ne sprošča več trdnih delcev.
V bistvu sploh ne razumem, zakaj ga je evropska politika prepovedala. Ker je preveč dober? Ker imajo ravno evropski proizvajalci tu primerjalno prednost?
Je to torej načrtna samodestrukcija s strani evropske politike?
Pri čemer ravno dieselski motor zaradi učinkovitosti v okolje sprošča najmanj CO2. Z dodajanjem adblue-ja pa je zdaj dobro poskrbljeno tudi za to, da ne sprošča več trdnih delcev.
V bistvu sploh ne razumem, zakaj ga je evropska politika prepovedala. Ker je preveč dober? Ker imajo ravno evropski proizvajalci tu primerjalno prednost?
Je to torej načrtna samodestrukcija s strani evropske politike?
sporočil: 1.466
Hec je, da je Eu le kolateralna škoda kitajskega razvoja.
Menda ne misliš, da bi kitajci razvijali ev le zaradi nas.
Rabijo jih sami, ker so podobno bogi z resursi kot mi.
Pač so boljši, več inzinerjev, konkurenca, cenejši delavci, ohlapnejsa zakonodaja.
Tudi če opusti eu zeleni prehod, je prihodnost v ev kot kaže.
Menda ne misliš, da bi kitajci razvijali ev le zaradi nas.
Rabijo jih sami, ker so podobno bogi z resursi kot mi.
Pač so boljši, več inzinerjev, konkurenca, cenejši delavci, ohlapnejsa zakonodaja.
Tudi če opusti eu zeleni prehod, je prihodnost v ev kot kaže.
sporočil: 6.552
[GV-1113]Kolikor jaz vem, EC ki to forsira, vodi EPP.
Ne, Evropejci v veliki večini nismo bili za "zeleni" prehod in vsiljevanje EV. To so hoteli samo naši politiki, predvsem levičarski, tudi slovenski.
In zdaj naj evropski politiki, pa tudi slovenski, pač obrnejo ploščo in naredijo točno tako kot že piše v naslovu. Drugače jih bo lastno ljudstvo nataknilo na kole!
sporočil: 1.971
[GV-1113]Moj prejšnji avto (pred električnim) je bil dizel, edini do zdaj. Prevozil je 220kkm in zaribal. Batni sornik je zlezel iz svojega ležišča in razil stene cilindra. Popravilo bi šlo v smeri menjave celega motorja (ali vsaj bloka motorja). Čeprav je bil turbo dizel, je bil precej len motor. S svojimi 150 konji je vozil slabše od predhodnega bencinarja s 120 konji. Dizla nikoli več!
Tako je, jaz osebno defnitivno ne bom kupil avta, ki nima dieselskega motorja.
Pri čemer ravno dieselski motor zaradi učinkovitosti v okolje sprošča najmanj CO2. Z dodajanjem adblue-ja pa je zdaj dobro poskrbljeno tudi za to, da ne sprošča več trdnih delcev.
V bistvu sploh ne razumem, zakaj ga je evropska politika prepovedala. Ker je preveč dober? Ker imajo ravno evropski proizvajalci tu primerjalno prednost?
Je to torej načrtna samodestrukcija s strani evropske politike?
Adblue nima nič skupnega s trdimi delci. Za trde delce skrbi DPF (filter). Addblue skrbi za zmanjšanje dušikovih oksidov, ki so težava dizlov zaradi višjih zgorevalnih temperatur, ko se dušik iz zraka spaja s kisikom. Adblue (sečnina) to reducira nazaj v dušik. Končni produkti so dušik, voda in še malo več CO2.
Pa še replika na eno prejšnjih notic, da Japonci ne odpirajo tovarn po Evropi.
Žena vozi hibridno toyoto, made in France.
Strani: 1