Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Iztok Seljak, Hidria: Cunami ne prihaja samo nad avtoindustrijo, naslednji na vrsti ste vi
Strani: 1
sporočil: 2.161
Ne hodim na Kitajsko,Vem pa,da ja ukinitev subvencij Država Zvezna
republika Nemčija v T.I.Riti
sporočil: 14
Se strinjam z vsem, razen z idejo za vodik. Zakaj bi kupil nekaj za
kar ni infrastruktue in bom spet "na cevki" od države / ponudnikov
vodika, če pa imam za EV "pumpo" doma? Že danes si za mobilnost s
fotovoltaiko in hranilnikom naredim gorivo doma.
Pozabite vodik - ta bitka je izgubljena vsaj za avtomobile. Kot bi se nekdo danes spomnil, da bo LCD-jem konkuriral na trgu s plazma zasloni.
Pozabite vodik - ta bitka je izgubljena vsaj za avtomobile. Kot bi se nekdo danes spomnil, da bo LCD-jem konkuriral na trgu s plazma zasloni.
sporočil: 67
Saj jo je že, pred kratkim, Špancem. On je svoje naredil, sedaj se
lahko končno posveti svoji strasti, t.j. nastopanju in govornjenju,
ki mu je vedno šlo najbolje.
sporočil: 5
Eden najboljših prispevkov v zgodovini časopisa Financ. Če imate
moč vplivati na ostale še bolj brane in gledane medije bilahko v
Slovencih prebudili odgovornost do lastnega naroda , ki ni neumen
in se lahko hitro prestruktuira.
Lp Darko Bio Pak Nutracevtika.
Lp Darko Bio Pak Nutracevtika.
sporočil: 3.390
Še vedno pa noben ne pove bistva problema.
Ali res ne vejo ?
Ali pa nočejo ?
No, mogoče ne smejo.
Ali res ne vejo ?
Ali pa nočejo ?
No, mogoče ne smejo.
sporočil: 389
Za žile rezat. Res. Ampak resnično. :(
Petri & Juriju pa seveda pohvale za odlično zastavljena vprašanja.
Petri & Juriju pa seveda pohvale za odlično zastavljena vprašanja.
sporočil: 1.522
Eh najlaži je kritiviti EU in Evropo za vse skupaj, ampak dejstvo
je, da je za trenutno klavrno stanje v evropski avtoindstriji kriva
zgolj in samo avtoindustrija sama. O njihovih sfaljenih načrtih,
idiotskih cenovnih odločitvah ter ignoriranju želja lastnih kupcev,
bi lahko verjetno spisali odličen učbenik česa ne početi.
sporočil: 67
Ja, sedaj jih ne poudarja več, prej pa 10 let, vsako leto
zapovrstjo novica o prebojni dizelski svečki ;).
sporočil: 360
Poslušal ta intervju v živo. Ni povedal nič novega. Jasno je, da je
evropska industrija v hudi krizi, ker smo se polenili, ker iščemo
samo pravice, višje plače, krajši delovnik,... Evropski delavec
dela povprečno 6h dnevno, ca 30h efentivnega dela v tednu za
plačanih 40h... za ca 1.500 € bruto plače, plus regres, božičnica,
prevoz na delo,... Kitajski delavec dela 6 dni v tednu/nedelje so
proste po 10h dnevno...torej, 60h v tednu, za 700 € bruto mesečno.
Pri takem tempu v roku max 15 let bo evropska industrija na
kolenih. Že sedaj so zelo odvisni od Kitajske - delajo za Evropo
vse tekstilne izdelke, računalnike, telefone, čipe,
avtoelektroniko,... Rešitev: 50 % carina za vse kitajske in indjske
izdelke ob vstopu v EU, s tem delarjem financirati zdravstvo in
šolstvo v EU, industrijo pa maximalno davčno razbremeniti! ZDA
imajo 100 % carino na e-avte iz Kitajske, 75 % na baterije za
e-avte. EU trg je preveč odprt za uvoz poceni izdelkov, zato se bo
vse manj delalo v EU in vse več uvažalo!
sporočil: 11.106
EU je do amendusa zbirokratizirana socialna drzava. Kitajska
obvladuje surovine, disciplino svojih kadrov, tece maraton. EU vodi
ginekologinja. In EU je kje? V...
sporočil: 1.447
[MojemnenjeXXL]Evo, rešitev je na dlani. Ponovno uvesti suženjstvo, pa bodo te ovire za razvoj evropske industrije izpuhtele...
Jasno je, da je evropska industrija v hudi krizi, ker smo se polenili, ker iščemo samo pravice, višje plače, krajši delovnik,...
Strani: 1