Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenski avtotrgovci: ''Na trgu električnih avtov je pravo klanje''
Strani: 1
sporočil: 216
"Prodaja bi bila boljša, če bi bile cene električnih avtomobilov
samo za dva do tri tisoč evrov višje kot bencinskih in dizelskih.
Večje razlike v ceni za nove kupce niso več sprejemljive."
Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
sporočil: 6.020
[]A res verjamete da je cena EV vozil problem? A človek v gospodarstvu ki dela 12 ur se bo še ukvarjal kje bo tankal? To so vozila za ljudi z obilico časa in dolgočasja...in teh je sedaj zmanjkalo pa še ti so nezadovoljni ker itak za njih nikoli ni nič dobro...drugi pa tega tud če se uzakoni ne bodo kupoval ker ni to to...
"Prodaja bi bila boljša, če bi bile cene električnih avtomobilov samo za dva do tri tisoč evrov višje kot bencinskih in dizelskih. Večje razlike v ceni za nove kupce niso več sprejemljive."
Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
sporočil: 302
Verjetno je nekako tako kot pravi v članku ga.Poljanec, da se je
trg potencialnih kupcev v glavnem zapolnil. Ostali del trga pa bo
postal potencialen, ko bodo cene še nižje, infrastruktura boljša in
odpravljene ali vsaj zmanjšane določene pomanjkljivosti takih
vozil.
Generalno pa so po moje avtomobili precej predragi, tako bencinski kot električni. Razlog po moje v pommebni meri tudi pohlep proizvajalcev/trgovcev
Generalno pa so po moje avtomobili precej predragi, tako bencinski kot električni. Razlog po moje v pommebni meri tudi pohlep proizvajalcev/trgovcev
sporočil: 920
Cene avtomobilov niso visoke zaradi pohlepa proizvajalcev ali
trgovcev. Oboji delajo v polnem konkurenčenm okolju.
Višje (visoke!) cene električnih avtomobilov so pogojene s stroški razvoja, ki jih proizvajalci poizkušajo pokriti v čimkrajšem obdobju saj ne vedo, kaj jih čaka jutri. Občutek imam, da je za visoke cene bistveno bolj kriva državna regulacija in zahteve brezogljične (?) zelene politike. In, nimamo ustrezne polnilne infrastrukture, ne vemo kaj bo z razgradnjo baterij, ne poznamo varnostnega vidika (požari, onesnaževanje z odpadnimi baterijami itd). Na koncu imajo probleme tudi lizingi, saj vrednost elekltričnih avtomobilov hitreje pada, kot plačujejo kupci lizing obroke. Realna nevarnot za državljane obstaja, da bodo (odtujene v steklene palače Bruslja) vladne zelene politike to ugotovile in rešile na ta način, da bodo vse in neizmerno obdavčevale. Klakočarjeva se bo lahko tako s konjsko kočijo peljala na gala ples na Dunaj kjer, kot pravi Martin Krpan, moraš pustiti trebuh zunaj.
Višje (visoke!) cene električnih avtomobilov so pogojene s stroški razvoja, ki jih proizvajalci poizkušajo pokriti v čimkrajšem obdobju saj ne vedo, kaj jih čaka jutri. Občutek imam, da je za visoke cene bistveno bolj kriva državna regulacija in zahteve brezogljične (?) zelene politike. In, nimamo ustrezne polnilne infrastrukture, ne vemo kaj bo z razgradnjo baterij, ne poznamo varnostnega vidika (požari, onesnaževanje z odpadnimi baterijami itd). Na koncu imajo probleme tudi lizingi, saj vrednost elekltričnih avtomobilov hitreje pada, kot plačujejo kupci lizing obroke. Realna nevarnot za državljane obstaja, da bodo (odtujene v steklene palače Bruslja) vladne zelene politike to ugotovile in rešile na ta način, da bodo vse in neizmerno obdavčevale. Klakočarjeva se bo lahko tako s konjsko kočijo peljala na gala ples na Dunaj kjer, kot pravi Martin Krpan, moraš pustiti trebuh zunaj.
sporočil: 6.020
[]Ko sem videl posnetke kaj počno kitajci pri pridobivanju litija in da to počno v večini otroci mi je šlo na bruhanje. To je umiranje na obroke velja tudi za telefone in to EU dovoli da se od tam uvaža po drugi strani pa omejuje uporabo premoga to je taka dvoličnost da nas bo to na dolgi rok še fajn teplo. Kot mi je dejal poslovni partner iz Nemčije baterija preden jo daš v uporabo ima največji ogljični in okoljsko breme od vseh produktov, sam to je skrito očem. Sam sem videl veliko EU avtomobilskih tovarn ko sem delal v Preventu in lahko rečem da bomo z EV politiko zaglajzal...čeprab bi rad videl da je drugače sam ne bo...
Vedno je cena problem. A za 5.000 Eur vi ne bi kupili novega ID5?
sporočil: 16
Spet nabijanje po nareku... malo si poglejte globalne cifre, pa
boste videli, da prodaja EV-jev raste. V posamezni državah resda
pada (tudi v Sloveniji), globalno pa gre gor (tudi v Evropi).
Če pa je ideja, da sejete strah med ljudmi, pa najdete neke leve vire ali pa vprašate naše trgovce, ki so hkrati tudi serviserji avtov. Zaradi reza v njihov kruh (servisov za EV-je je bistveno manj kot za ICE-je) seveda ne navijajo za električne avtomobile.
Ta borba pa je itak podobna borbi kočijažev v začetku 19. stoletja, ko je na trg prišel prvi avto, oziroma bolj specifično Fordov model T.
Vprašanje je le cena, ki bo v letu ali dveh padla na nivo bencinarja. Ali pa se bo cena slednjega dvignila na nivo EV-ja.
Če pa je ideja, da sejete strah med ljudmi, pa najdete neke leve vire ali pa vprašate naše trgovce, ki so hkrati tudi serviserji avtov. Zaradi reza v njihov kruh (servisov za EV-je je bistveno manj kot za ICE-je) seveda ne navijajo za električne avtomobile.
Ta borba pa je itak podobna borbi kočijažev v začetku 19. stoletja, ko je na trg prišel prvi avto, oziroma bolj specifično Fordov model T.
Vprašanje je le cena, ki bo v letu ali dveh padla na nivo bencinarja. Ali pa se bo cena slednjega dvignila na nivo EV-ja.
sporočil: 3.587
Škoda, ker stran nima smeškov.
Da kupiš avtomobil, daš veliko denarja in to po nasvetu marketinških člankov v medijih, moraš pa res biti hudo omejen.
Kar veliko razumnih ljudi nas je, ki smo bili skeptični okrog vseh teh stvari, ki so navedene v prispevku in še kaj zraven.
So pa zanimivi politiki v Bruslju.
Očitno uživajo neke hude substance.
Podjetja za distribucijo električne energije razlagajo, da so omrežja že hudo preobremenjena, norci v Bruslju pa še le postavljajo neke datume in naivno mislijo, da bodo čez nekaj let samo še električni avtomobili.
Kakšno leto ali nekaj podobnega nazaj je na TV Slovenija bil gost Prof. dr. Rafael Mihalič in je okrog tega vse lepo povedal iz prve roke.
Hudo je, ker kvazi "politiki" tega ne razumejo in potem spet ljudstvo trpi, kot vedno.
Modernizacija električnega omrežja pa je tudi huda iluzija in še eno nategovanje ljudi.
Da kupiš avtomobil, daš veliko denarja in to po nasvetu marketinških člankov v medijih, moraš pa res biti hudo omejen.
Kar veliko razumnih ljudi nas je, ki smo bili skeptični okrog vseh teh stvari, ki so navedene v prispevku in še kaj zraven.
So pa zanimivi politiki v Bruslju.
Očitno uživajo neke hude substance.
Podjetja za distribucijo električne energije razlagajo, da so omrežja že hudo preobremenjena, norci v Bruslju pa še le postavljajo neke datume in naivno mislijo, da bodo čez nekaj let samo še električni avtomobili.
Kakšno leto ali nekaj podobnega nazaj je na TV Slovenija bil gost Prof. dr. Rafael Mihalič in je okrog tega vse lepo povedal iz prve roke.
Hudo je, ker kvazi "politiki" tega ne razumejo in potem spet ljudstvo trpi, kot vedno.
Modernizacija električnega omrežja pa je tudi huda iluzija in še eno nategovanje ljudi.
sporočil: 1.331
[slovenecnb1]A bejž no. Človek, ki dela v gospodarstvu 12 ur na dan, je pa verjetno že zaslužil za hiško in polnilnico poleg.
> []
> "Prodaja bi bila boljša, če bi bile cene električnih avtomobilov samo za dva do tri tisoč evrov višje kot bencinskih in dizelskih. Večje razlike v ceni za nove kupce niso več sprejemljive."
>
> Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
A res verjamete da je cena EV vozil problem? A človek v gospodarstvu ki dela 12 ur se bo še ukvarjal kje bo tankal? To so vozila za ljudi z obilico časa in dolgočasja...in teh je sedaj zmanjkalo pa še ti so nezadovoljni ker itak za njih nikoli ni nič dobro...drugi pa tega tud če se uzakoni ne bodo kupoval ker ni to to...
Nekateri ste pač apriori proti, tako, kot sam, dokler nisem poskusil :)
sporočil: 16
Zadnja sprememba: FIN-604575 14.08.2024 17:15
[XDONA1]Poznam 2, ki sta bila strogo proti dokler nista sama poskusila. Potem sta nabavila avta iz skupine 34.990 EUR, da sta dobila 6,5k EUR subvencije. Sedaj sta navdušena, vsi pomisleki o dosegu, polnjenju in bateriji so izginili. Toliko, da je 1 izmed njih zamenjal tudi drugi avto za električarja in sedaj nima več ICE-ja pri hiši.
> [slovenecnb1]
> > []
> > "Prodaja bi bila boljša, če bi bile cene električnih avtomobilov samo za dva do tri tisoč evrov višje kot bencinskih in dizelskih. Večje razlike v ceni za nove kupce niso več sprejemljive."
> >
> > Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
>
> A res verjamete da je cena EV vozil problem? A človek v gospodarstvu ki dela 12 ur se bo še ukvarjal kje bo tankal? To so vozila za ljudi z obilico časa in dolgočasja...in teh je sedaj zmanjkalo pa še ti so nezadovoljni ker itak za njih nikoli ni nič dobro...drugi pa tega tud če se uzakoni ne bodo kupoval ker ni to to...
A bejž no. Človek, ki dela v gospodarstvu 12 ur na dan, je pa verjetno že zaslužil za hiško in polnilnico poleg.
Nekateri ste pač apriori proti, tako, kot sam, dokler nisem poskusil :)
Pri nas je podobno. V več kot 3 letih smo naredili krepko čez 100k km z Zoe-jem, ki smo ga 3 leta starega z baterijo vred kupiili za 16k EUR - takrat je imel 21k prevoženih km. Ker imamo na strehi sončno elektrarno, se je zaradi velikega števila kilometrov, ki jih delamo, odplačal že sam. Na servisu so zamenjali filter kabine in preverili stanje zavorne tekočine. Za 100k prevoženih km.... Za 60 EUR...
Letos smo zamenjali še prvi avto za električarja - Škoda Enyaq 85. Realni doseg po 400-500 km z večinoma avtocestno vožnjo pri 120 km/h. Polnjenje na poti gre s 135 kW tja do 70%.
Kot je že zgoraj nekdo omenil - tisti ki smo probali, ne gremo več nazaj na ICE, večina ostalih nabija v slogu kočijažev iz začetka 20. stoletja. S prodajalci vred, ki imajo vsi figo v žepu...
Jaz ne prepričujem nobenega več (mimogrede, če polniš doma, se EV krepko splača tudi brez sončne elektrarne) - dlje časa ko bo večina verjela, da gre pri tej stvari za nateg, dlje bomo lastniki EV-jev deležni ugodnosti kot so brezplačna cestna taksa...
Najboljše pa so izjave, nekaterih da nimajo časa iskati in ždeti na polnilnici. In to v Sloveniji, kjer več kot 50% ljudi živi v hišah s 3-faznim tokom, povprečni Slovenec pa dela cca. 30 km na dan z avtom. Domet tudi najmanjših EV-jev pa presega 150 km tudi v najslabših razmerah (mraz in avtocesta).
sporočil: 6.020
[XDONA1]
> [slovenecnb1]
> > []
> > "Prodaja bi bila boljša, če bi bile cene električnih avtomobilov samo za dva do tri tisoč evrov višje kot bencinskih in dizelskih. Večje razlike v ceni za nove kupce niso več sprejemljive."
> >
> > Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
>
> A res verjamete da je cena EV vozil problem? A človek v gospodarstvu ki dela 12 ur se bo še ukvarjal kje bo tankal? To so vozila za ljudi z obilico časa in dolgočasja...in teh je sedaj zmanjkalo pa še ti so nezadovoljni ker itak za njih nikoli ni nič dobro...drugi pa tega tud če se uzakoni ne bodo kupoval ker ni to to...
A bejž no. Človek, ki dela v gospodarstvu 12 ur na dan, je pa verjetno že zaslužil za hiško in polnilnico poleg.
Nekateri ste pač apriori proti, tako, kot sam, dokler nisem poskusil :)
Niti z besedo nisem omenil eur vi auto štromarji ste res samo še eur vam lezejo iz vseh luken kdo vam brani očitno vam kompleksi šopajo k sikate ko je kdo proti tej neekološki zablodi...
sporočil: 1.144
[FIN-604575]Enemu od treh je žal in gredo nazaj.
Kot je že zgoraj nekdo omenil - tisti ki smo probali, ne gremo več nazaj na ICE
29% of EV owners globally likely to switch back to ICE
executivedigest.sapo...erview.pdf
slide 11
sporočil: 16
[FjodorKirilovic]Če je treba, ti najdem source, kjer je razlaga zakaj je Zemlja ploščata...
> [FIN-604575]
> Kot je že zgoraj nekdo omenil - tisti ki smo probali, ne gremo več nazaj na ICE
Enemu od treh je žal in gredo nazaj.
29% of EV owners globally likely to switch back to ICE
executivedigest.sapo...erview.pdf
slide 11
sporočil: 6.020
[FIN-604575]Kr ne nehate sikat s tem EV šitom sem ti jaz kriv da teh jajc noben ne kupi in jih ne moreš prodat vprašaj v Žabjak tam tud lahko prodaš plošcato zemljo in še kaj...
> [FjodorKirilovic]
> > [FIN-604575]
> > Kot je že zgoraj nekdo omenil - tisti ki smo probali, ne gremo več nazaj na ICE
>
> Enemu od treh je žal in gredo nazaj.
>
> 29% of EV owners globally likely to switch back to ICE
> executivedigest.sapo...erview.pdf
>
> slide 11
Če je treba, ti najdem source, kjer je razlaga zakaj je Zemlja ploščata...
sporočil: 1.331
[slovenecnb1]Daj prosim kakšen resen argument in ne nabivaj tja v tri krasne. To je smisel debate, se strinjaš?
> [XDONA1]
> > [slovenecnb1]
> > > []
> > > "Prodaja bi bila boljša, če bi bile cene električnih avtomobilov samo za dva do tri tisoč evrov višje kot bencinskih in dizelskih. Večje razlike v ceni za nove kupce niso več sprejemljive."
> > >
> > > Ko bo cena za 2-3 tisoč nižja, bo zadeva zanimiva. Ta razlika je minimalna, da se človek malo pomuja pri polnjenju, načrtovanju poti itd, kar mu pri bencinarju ni treba... Zdaj, ko je hype mimo in so na dan prišle vse slabosti (in v manjši meri tudi nekatere prednosti) EV, bodo proizvajalci videli, kaj morajo storiti, da bo izdelek res zanimiv za trg. In potem bo res mogoče prišel čas, da se nabavi EV kot drugi avto. Tam nekje čez 5 let recimo....
> >
> > A res verjamete da je cena EV vozil problem? A človek v gospodarstvu ki dela 12 ur se bo še ukvarjal kje bo tankal? To so vozila za ljudi z obilico časa in dolgočasja...in teh je sedaj zmanjkalo pa še ti so nezadovoljni ker itak za njih nikoli ni nič dobro...drugi pa tega tud če se uzakoni ne bodo kupoval ker ni to to...
>
> A bejž no. Človek, ki dela v gospodarstvu 12 ur na dan, je pa verjetno že zaslužil za hiško in polnilnico poleg.
> Nekateri ste pač apriori proti, tako, kot sam, dokler nisem poskusil :)
Niti z besedo nisem omenil eur vi auto štromarji ste res samo še eur vam lezejo iz vseh luken kdo vam brani očitno vam kompleksi šopajo k sikate ko je kdo proti tej neekološki zablodi...
Več ti je pa nekdo drug odgovoril oz si preberi odgovor na moj post.
sporočil: 16
[slovenecnb1]Odraslo, ni kaj...
> [FIN-604575]
> > [FjodorKirilovic]
> > > [FIN-604575]
> > > Kot je že zgoraj nekdo omenil - tisti ki smo probali, ne gremo več nazaj na ICE
> >
> > Enemu od treh je žal in gredo nazaj.
> >
> > 29% of EV owners globally likely to switch back to ICE
> > executivedigest.sapo...erview.pdf
> >
> > slide 11
>
> Če je treba, ti najdem source, kjer je razlaga zakaj je Zemlja ploščata...
Kr ne nehate sikat s tem EV šitom sem ti jaz kriv da teh jajc noben ne kupi in jih ne moreš prodat vprašaj v Žabjak tam tud lahko prodaš plošcato zemljo in še kaj...
sporočil: 6.020
[FIN-604575]A ploščata zemlja je pa odraslo? Ne morem vam pomagat da EV je metanje denarja stran kot tud fotovoltaika žal ste se pustil...
> [slovenecnb1]
> > [FIN-604575]
> > > [FjodorKirilovic]
> > > > [FIN-604575]
> > > > Kot je že zgoraj nekdo omenil - tisti ki smo probali, ne gremo več nazaj na ICE
> > >
> > > Enemu od treh je žal in gredo nazaj.
> > >
> > > 29% of EV owners globally likely to switch back to ICE
> > > executivedigest.sapo...erview.pdf
> > >
> > > slide 11
> >
> > Če je treba, ti najdem source, kjer je razlaga zakaj je Zemlja ploščata...
>
> Kr ne nehate sikat s tem EV šitom sem ti jaz kriv da teh jajc noben ne kupi in jih ne moreš prodat vprašaj v Žabjak tam tud lahko prodaš plošcato zemljo in še kaj...
Odraslo, ni kaj...
sporočil: 1.331
[slovenecnb1]Pa dobro, kaj tebe muči?
Kaj pa je odgovoril kot kok košta in kok je dobu subvencije to je vaš domet?kapiš
Ti si zapisal tole:
A res verjamete da je cena EV vozil problem? A človek v gospodarstvu ki dela 12 ur se bo še ukvarjal kje bo tankal? To so vozila za ljudi z obilico časa in dolgočasja...in teh je sedaj zmanjkalo pa še ti so nezadovoljni ker itak za njih nikoli ni nič dobro...drugi pa tega tud če se uzakoni ne bodo kupoval ker ni to to...
Jaz sem ti odgovoril, da polnjenje EV ni taka težava, kot ti trdiš. Iz lastnih izkušenj, pa nimam hiše (če bi jo imel, bi bilo pa še toliko lažje).
Ti potem praviš:
Niti z besedo nisem omenil eur vi auto štromarji ste res samo še eur vam lezejo iz vseh luken kdo vam brani očitno vam kompleksi šopajo k sikate ko je kdo proti tej neekološki zablodi...
Ne vem kdo je potem tukaj nor??
Mogoče si preberi vse še enkrat, in na argumente odgovori s protiargumenti. Bo šlo?
Če pa samo nakladamo in se zmerjamo, potem lahko hitro tukaj zaključimo.
ps. nisem štromar, imam samo službeni avto na štrom. In zaenkrat zadovoljen.
sporočil: 2.381
Bom kar vozil še 20 let starega ŠTA pa sata še vsaj 20 let do 1
Miljona kilometrov 1,9 DIESEL JE ZAKON,
sporočil: 6.020
Ne vem kaj tebe muči jaz sem vas pustil pri miru. In če moje poste
kopiraš jih kopiraj od začetka kjer so argumenti o tej zablodi in
ker ste napaleni in sikate vse v prek ko je kdo proti tej
neekoliški in neekonomski zablodi ki ne rešuje popolnoma nič to je
počasi jasno že polovici uporabnikov, žal je tako.
sporočil: 1.331
[slovenecnb1]Na koga misliš s tem "Jaz sem vas pustil na miru"? Kdo so ti "vas"?
Ne vem kaj tebe muči jaz sem vas pustil pri miru. In če moje poste kopiraš jih kopiraj od začetka kjer so argumenti o tej zablodi in ker ste napaleni in sikate vse v prek ko je kdo proti tej neekoliški in neekonomski zablodi ki ne rešuje popolnoma nič to je počasi jasno že polovici uporabnikov, žal je tako.
Dal sem ti odgovor na tvoj post, in če imaš kaj pametnega napisati, potem mi povej in napiši. Argumenti, da nekdo ki dela 12 ur nima časa za polniti avto so za lase privlečeni. Moj odgovor se je nanašal na to, če me pa vidiš, kot nekega EV vernika, žal to nisem. Me pa moti nabijanje tukaj nekaterih (tudi tebe) o "največjih zablodah" EV, itd, skratka pluvanje vsevprek, brez nekih resnih argumentov za ali proti. Ko ti nekateri postrežejo s temi, se pa počutiš užaljeno in napadeno?
Evo, jaz se umikam ven tukaj, pustimo ostalim, da še kaj pametnega dodajo :)
sporočil: 74
V 13 km koloni na avtocesti v italiji so lastniki avtov na "fosilna
goriva" povabili reveže iz električnih avtov v svoja vozila, saj si
teslovci niso upali imeti prižganih klim, da ne bi ostali na cesti.
Zunaj pa 40C v senci, kaj šele v razbeljeni pločevini na
asfaltu!
x.com/swislar/status...8031197277
x.com/swislar/status...8031197277
sporočil: 110
Ubogi trgovci. Pa toliko so vlagali v marketing in druge poti do
kupcev... res se mi smilijo.
Sam sem pristaš elektrifikacije in zelenega prehoda, žal pa lahko zgolj na glas napišem, da obe agendi vodita kapital in neznanje v kombinaciji z brezbrižnostjo.
Električna vozila so prihodnost, oz. že sedanjost. Vožnja je udobna, polnilnice so na voljo, res pa je, da terjajo malo več načrtovanja. Največji zaviralci elektrifikacije so ta trenutek cene, ki nakup EV omogočajo zgolj kakim 10% prebivalstva, za ostale pa je nakup prevelik strošek. Verjamem, da kdo od obstoječih EV lastnikov razmišlja o menjavi nazaj na ICE tudi zaradi nategovanja cen ponudnikov električne energije, ki so bile pred kakim letom že prav neokusne in so strošek vožnje EV naredile že skoraj dražji od ICE. To se je zdaj kot vidim začelo umirjati, ker sta npr. Ionity in Petrol že kar konkretno spustila ceno.
Čas bi tudi že bil, da naši vrli prodajalci elektrike nehajo nategovati stranke. To, da se elektriko najdražje plačuje na lep sončen dan pomeni zgolj to, da lažejo s oglaševanjem da imajo zeleno energijo v portfelju.
Sam sem pristaš elektrifikacije in zelenega prehoda, žal pa lahko zgolj na glas napišem, da obe agendi vodita kapital in neznanje v kombinaciji z brezbrižnostjo.
Električna vozila so prihodnost, oz. že sedanjost. Vožnja je udobna, polnilnice so na voljo, res pa je, da terjajo malo več načrtovanja. Največji zaviralci elektrifikacije so ta trenutek cene, ki nakup EV omogočajo zgolj kakim 10% prebivalstva, za ostale pa je nakup prevelik strošek. Verjamem, da kdo od obstoječih EV lastnikov razmišlja o menjavi nazaj na ICE tudi zaradi nategovanja cen ponudnikov električne energije, ki so bile pred kakim letom že prav neokusne in so strošek vožnje EV naredile že skoraj dražji od ICE. To se je zdaj kot vidim začelo umirjati, ker sta npr. Ionity in Petrol že kar konkretno spustila ceno.
Čas bi tudi že bil, da naši vrli prodajalci elektrike nehajo nategovati stranke. To, da se elektriko najdražje plačuje na lep sončen dan pomeni zgolj to, da lažejo s oglaševanjem da imajo zeleno energijo v portfelju.
sporočil: 1.642
Ob nakupu zadnjega avta sem malo podlegel tej električni paniki in
pospeśeno kupil bencinski motor :)
sporočil: 302
[lojze1]Se ne morem strinjati. Zadnjič sem videl primerjavo marž med proizvajalci vozil in njihovimi dobavitelji v l.2023. Proizvajalci povprečna marža 8,5% medtem ko dobavitelji 5,6%. In že nekaj let traja podobno razmerje. In večinoma imajo proizvajalci zelo lepe dobičke, tako da gotovo so si zelo udobno postlali če se takole izrazim.
Cene avtomobilov niso visoke zaradi pohlepa proizvajalcev ali trgovcev. Oboji delajo v polnem konkurenčenm okolju.
EV pa je posebna zgodba
sporočil: 31
Osebno uporabljem e-vozilo ze skoraj dve leti. Nazaj vec ne grem.
Na leto naredim +50k km, vozim Nemca, srednje cenovni rang, redko
kdaj vec kot 450 km (90% ac) na dan kolikor zmore moj avto,
polnjenje doma (viski) in v sluzbi. Racunica napram klasicnemu
vozilu obstaja. zakljucim lahko da ljudje pac radi pametujejo.
Strani: 1