Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj so Flixbusovi potniki v Ljubljani ostali brez nadstreška, pešci pa brez polovice pločnika?
Strani: 1
sporočil: 687
Vse skupaj je idiotsko! Janković + Bratuškova = slovenski dream
team
Po tej logiki bi lahko Madžarom prodali tudi polovico ceste. Oni bi tam potem postavili cestninsko postajo in pobirali cestnino. Polovično. LOL
Po tej logiki bi lahko Madžarom prodali tudi polovico ceste. Oni bi tam potem postavili cestninsko postajo in pobirali cestnino. Polovično. LOL
sporočil: 27.841
Flixbusovi potniki so bili edini na glavnem avtobusnem kolodvoru v Ljubljani, ki so imeli nadstrešek. Zdaj bodo prepuščeni dežju in soncu, kot vsi drugi.nadstresek za nikogar, niti za pescico!
sporočil: 10.844
Nič Novega...
Ljubljančani vsakodnevno ostajamo brez parkirišč (ker Župan čedaje pogosteje v parkirne površine v cesti zabija INOX kole)....
PO Sem Ljubljančan s periferije... Tam nam še bankine ne nasujejo in snega ne plužijo...
Ljubljančani vsakodnevno ostajamo brez parkirišč (ker Župan čedaje pogosteje v parkirne površine v cesti zabija INOX kole)....
PO Sem Ljubljančan s periferije... Tam nam še bankine ne nasujejo in snega ne plužijo...
sporočil: 826
trg OF je z desetletji nastal urbanisticno skrpucalo (za referenco
poglejte kako staro fotko, ko je tam vozil se tramvaj).
urbanisticno skrpucalo je itak ratala cela ljubljana.
zelezniski postaji sami, ce zanemarimo predlog za pogreznjeno zeleznico v centru, nic ne manjka, avtobusni hub pa bi komot postavili na neizkoriscene povrsine (aja ne, tam morjo iz makadamskih parkirisc zdaj baje nujno ratat neki fensi dragi cegli) juzno in nekaj malega tudi severno (kontekstno na destinacijo) med podvozom na titovi in ŽP.
masarykovo vpletat v to zgodbo je neumnost brez primere, saj tam, ne da bi presekali skozi Vodmat, rata stofeljc ze brez javnega prometa...
zelezniski postaji sami, ce zanemarimo predlog za pogreznjeno zeleznico v centru, nic ne manjka, avtobusni hub pa bi komot postavili na neizkoriscene povrsine (aja ne, tam morjo iz makadamskih parkirisc zdaj baje nujno ratat neki fensi dragi cegli) juzno in nekaj malega tudi severno (kontekstno na destinacijo) med podvozom na titovi in ŽP.
masarykovo vpletat v to zgodbo je neumnost brez primere, saj tam, ne da bi presekali skozi Vodmat, rata stofeljc ze brez javnega prometa...
sporočil: 38
...mi ne rabmo busov. Vazno je, da imamo vsak svoj avto in stojimo
v koloni na Kozarjah....pa tudi v centri
sporočil: 826
[ViljemIskra]to mora biti nek prav poseben tip druzbenega mazohizma. se spomnim, ko sem hodil iz srednje sole domov iz bezigrada v center konec osemdesetih, zacetek devetdesetih. ob 14h (kaj sele mrtvo opoldne) na titovi v primerjavi z danes ni bilo zive duse, pa ok, pesadija niti ni tak wtf kot ves ta pleh, takrat je bilo avtomobilov ob tisti uri cirka toliko kot busov.
...mi ne rabmo busov. Vazno je, da imamo vsak svoj avto in stojimo v koloni na Kozarjah....pa tudi v centri
recimo, da me ne zanima, (kot pankrte) KDO so ti ljudje, zanima me pa, koji klinac mora danes prakticno cela populacija blodit od jutra do vecera po mestu, v plehu ali z nogami, to so cisto bizarne stevilke... kaksni so ti motivi, a je to povezano s sluzbo, kaksne naloge so potem to, da terjajo toliko transporta, oz. ce je to prostocasna dejavnost, kaj so potem to zaeni faking hobiji??? al obstaja se kaka tretja razlaga, kot je npr. tavanje?
sporočil: 27.841
Zadnja sprememba: crt 23.04.2024 08:10
maybe they're zombies :)ampak a se to ziher prav spomnis - jaz sem samo nekolko starejsi, konec 80s, zacetek 90s sem bil na faksu in je bilo tako, da ce sem sel iz siske z busa pri tivoliju in potem pes na jadransko, sva prisla z busom priblizno enako hitro, ker je bila cesta v centru tako zabasana.
(ok ja, mogoce je stos v tem, da je moja pot bila pogosto v jutranji migracijski uri)
Strani: 1