Zasebnost
50 min
Najbolj brani članki danes
3 ure
Težave že na začetku: davkarije EU ne zmorejo učinkovito pošiljati podatkov o trgovanju prek spletnih platform
4 ure
Ministrstvo za okolje izdalo Darsu okoljevarstveno soglasje za širitev štajerske avtoceste pred Ljubljano
6 ur
Švica in prenova finančnega sistema po bančnem zlomu
6 ur
Danes se začenja Vinsko LENTanje pred Hišo Stare trte
8 ur
Mol sprožil spor zaradi ukrepov Hrvaške na trgu plina
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Narobe svet na slovenskem trgu stanovanj 4
10 ur
Pri mestnem in medkrajevnem javnem linijskem prevozu prepeljanih več potnikov kot leto prej
11 ur
Bodo banke v letu 2024 presegle rekordne poslovne dosežke prejšnjega leta?
12 ur
Povprečno mesečno bruto plačo, nižjo od slovenskega povprečja, prejelo 64 odstotkov zaposlenih
12 ur
Inšpektorat za delo preverja tudi, ali je zaposlenim prevroče 1
13 ur
AKOS pred počitnicami: tako lahko varno uporabljate mobilne telefone
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Ženske za delo v oktobru lani neto zaslužile manj kot moški
1 dan
JEK 2: zakaj bi lahko bila ponudba Južne Koreje za gradnjo novega reaktorja v Krškem zelo zanimiva 1
1 dan
Elektro Ljubljana: dividenda bo štiri cente na delnico
1 dan
Cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih na mesečni ravni v povprečju nespremenjene
1 dan
Slovo Babiševe stranke je nov udarec liberalni Renew, ki v EP izgublja vlogo jezička na tehtnici 2
1 dan
Klemen Boštjančič za Politico: Lahko bi sodeloval s skrajno desnico Le Penove 13

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

alpha7B5sn sporočil: 979
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 19.04.2024 13:03
[Froc]
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
Pri lastnikih, ki priklopne hibride kupujejo zdaj, najbrž ne bo nobene katastrofe v denarnici. Ne zaradi tega.

Imaš kakšno natančnejšo (osebno) napoved (in objektivnejši razlog), katerega leta naj bi se 'zakonodajalcem' prikazala Marija glede uporabe zgoraj omenjenih podatkov (in zakaj jih ne že zdaj - najbrž razlog ni tehnološke ali ekonomske narave)?