Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.887
[#3039355] 09.04.24 07:53
Odgovori   +    16
To je dokaz, da so se te plastično pločevinaste škatle podražile.

In seveda proizvajalci in prodajalci lažejo še naprej.
StajercvLJ sporočil: 210
[#3039358] 09.04.24 09:05
Odgovori   +    6
Avtor tega ne omenja v tekstu, ampak iz grafa izhaja da so zaslužek najbolj povečali Ford, Renault, Hyundai in Kia. Zanimivo, ampak tudi v realnosti je opaziti precejšen dvig nivo cen teh avtomobilov. Očito so ugotovili, da lahko prodajajo dražje in tako zvišajo maržo.
Sprašujem se kje so časi cenovno ugodnih vozil in skrbi proizvajalcev za kupca. Proizvajalci kot kaže generalno vedno bolj gledajo nase (na maržo) kot na kupce, ki si vedno težje privoščijo avtomobil oz. pri tistih ki si še lahko gre za to večji delež proračuna kot prej.
0730ULtra3 sporočil: 1.467
[#3039359] 09.04.24 09:24 · odgovor na: StajercvLJ (#3039358)
Odgovori   +    7
Zato ker države subvencionirajo nakup EV, in se ta znesek šteje kot "free money"
GV-1113 sporočil: 231
[#3039361] 09.04.24 09:41 · odgovor na: StajercvLJ (#3039358)
Odgovori   +    7
Res je. Proizvajalci avtov so se začeli obnašati kot nek kartel. Vsi kartelno nabijajo cene, da imajo astronomske dobičke.

Ne vem pa, kaj se je zgodilo, da je do tega prišlo. Razen vmesnega pomanjkanja čipov, ki je pa zdaj mimo. Ker v preteklosti je bila med njimi tekma za tržne deleže in so mnogi delali za minimalne dobičke ali pa celo za pozitivno ničlo.
Polo83 sporočil: 1.177
[#3039362] 09.04.24 11:18 · odgovor na: GV-1113 (#3039361)
Odgovori   +    5
a je kje drugače, vsak ki bi ti nekaj malega pošraufal bi ti tisočake kasiral...cel sistem je potreben reseta, bomo videli kako dolgo bo printanje podaljševalo veselico
trocki sporočil: 1.224
[#3039363] 09.04.24 11:37 · odgovor na: StajercvLJ (#3039358)
Odgovori   +    9
[StajercvLJ]
Sprašujem se kje so časi cenovno ugodnih vozil in skrbi proizvajalcev za kupca.
Za to bo očitno treba počakati Kitajce.
Do takrat pa se bomo tukaj še nabrali člankov z jamranjem evropskih proizvajalcev, kako da so krivi Kitajci, ker jim ne morejo konkurirati.
GV-1113 sporočil: 231
[#3039364] 09.04.24 12:43 · odgovor na: trocki (#3039363)
Odgovori   +    6
Tudi Kitajci so za prodajo v Evropi nastavili bistveno višje cene kot so pri njih doma. Ker pač lahko.

Na dolgi rok pa Kitajci pomenijo pogreb evropske avto-industrije in industrije na splošno. Seveda tudi pri slovenskih dobaviteljih Kitajci ne bodo naročali delov.
trocki sporočil: 1.224
[#3039365] 09.04.24 13:08 · odgovor na: GV-1113 (#3039364)
Odgovori   +    5
Saj morda pa se evropska avto industrija tega zaveda in želi pred propadom iztisniti čim več.
wesko sporočil: 148
[#3039367] 09.04.24 14:47
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: wesko 09.04.2024 14:58
Običajno se najprej zazrem vgrafe, zato prosim popravite v naslovu grafa - primerjava med 2022 in 2023 iz "mio" v "mrd"

Strani: 1