26 min
Ko en klik stane milijone: zakaj podjetja gradijo sisteme za zgodnje opozarjanje (Oglas)
40 min
Samsung v drugem četrtletju s precej nižjim dobičkom
1 ura
Trump z avgustom napovedal višje carine za 14 držav 1
1 ura
Zdravstveni dom Bled ima novega sodelavca, ki bo reševal življenja
2 uri
Kitajci v Evropo s pomočjo Toyotinega megatrgovca iz Savdske Arabije
5 ur
Tudi za kmete na voljo izobraževanje na daljavo
13 ur
Zmeda in neposlušnost pri umeščanju novih oblik mobilnosti 1
13 ur
Igor Bizjak: Pri umeščanju novih oblik mobilnosti se premalo poudarja vloga urbanistov 3
13 ur
Trump napovedal 25-odstotne carine za Japonsko in Južno Korejo; ameriške borze navzdol
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Evropske spodbude za inovacije v mestnem prometu: kaj se sofinancira
16 ur
Kako Renaultovo vsevidno oko pomaga letno prihraniti četrt milijarde evrov?
16 ur
Koledar: kdaj slovenske borzne družbe objavijo polletne rezultate
17 ur
Škodina največja novost na münchenskem salonu električna octavia?
19 ur
Gradbena dvigala v Sloveniji: zakaj zaostajamo za evropskimi standardi? (Oglas)
19 ur
INTERVJU Po drugi upokojitvi znova v sedlu – nekdanji Boschev menedžer na čelu slovenskega Elapheja
19 ur
Zaradi izbruha vulkana odpovedanih več kot dvajset letov na Bali
19 ur
For Brazil’s Criminals, Coffee Beans Are the Target
20 ur
Katere banke vam ponujajo fiksno obrestno mero pod tremi odstotki?
20 ur
Delnica Nvidie je na rekordu. Bi jo lahko poneslo na 250 dolarjev? 1

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 6.262
[#3032336] 04.12.23 20:39
Odgovori   +    11
Električna vozila bodo del problema in ne del rešitve. Dokler ladje in avioni neovirano svinjajo cel svet z elektrifikacijo ne bomo rešili popolnoma ničesar glede na 2% kar predstavlja EU v geografskem smislu sveta.
OgnjenAnto sporočil: 440
[#3032367] 05.12.23 13:38 · odgovor na: slovenecnb1 (#3032336)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 05.12.2023 13:40
[slovenecnb1]
Električna vozila bodo del problema in ne del rešitve. Dokler ladje in avioni neovirano svinjajo cel svet z elektrifikacijo ne bomo rešili popolnoma ničesar glede na 2% kar predstavlja EU v geografskem smislu sveta.
Ladje in avijoni skupaj predstavljajo rang 6% vseh CO2 emisij. Cestni promet pa ranga 21%.
Še več CO2 emisij lahko prišparamo, če za ogrevanje preklopimo iz kurjenja dinozavrov na toplotne črpalke, pri čemer vire proizvodnje električne energije zamenjamo z nizko-ogljičnimi.
Nollem sporočil: 1.061
[#3032372] 05.12.23 15:04 · odgovor na: OgnjenAnto (#3032367)
Odgovori   +    6
Ok, kateri pa so ti nizkoogljični viri za poganjanje TČ?
comteo sporočil: 671
[#3032377] 05.12.23 16:01 · odgovor na: Nollem (#3032372)
Odgovori   +    1
[Nollem]
Ok, kateri pa so ti nizkoogljični viri za poganjanje TČ?
Sonce, veter, hidroelektrarne, geotermalne elektrarne, bioplinske elektrarne, elektrarne na mseti in lesno biomaso (ki bolj delajo čez zimo, ko obenem oddajajo toploto okoliškim stanovalcem)

To so viri DOMAČE energije (ni treba uvoza nafte, plina, premoga ali obogatenega urana), kar pomeni, da nismo tako občutljivi na globalne dogodke in krize, ter na cenovne udare energentov na trgih.

LE slevenske strehe, ko jih pokrijemo s slarji proizvedejo 27 TWh električne energije letno.
Poraba je treuno 12 TW h in pada že leta
Nukelarna elektrarna KRško pa nam proizvede le 3 TWh. Solarna LE NA STREHAH ima potencial 9 nukelark brez velikih investicij, zadolževanja države, uvoza strateškega energenta in skrbi za odpadke.
comteo sporočil: 671
[#3032378] 05.12.23 16:06
Odgovori   +    0
Primer rešitve:

V Slovenski Bistrici že deluje polnilnica za tovornjake in avtobuse (seveda tudi za avtomobile) hitrosti 160 kW.

Vir energije 400 KW solarna elektrarna na stehi
Baterija 500 kWh

BREZ POVEZAVE V ELEKTRO OMREŽJE. 100% otočni sistem.

Kmalu se bo dodala 1 MW solarna elektrarna in 3 GWh baterij.

www.facebook.com/ele...DfqCBVAJYl
Nollem sporočil: 1.061
[#3032409] 06.12.23 07:52 · odgovor na: comteo (#3032377)
Odgovori   +    7
tebi sem že povedal, da pod nadstreškom s sončno elektrarno avta čez dan ni, ker sem v službi, ko pridem domov pa je že tema. to, da je osončenost pozimi 3-4 manjša kot poleti pa najbrž veš. pa bi bilo dobro, da se že enkrat odločiš, kdaj naj ljudje avte polnijo. ker enkrat svetuješ sončnice na nadsterešku, enkrat pa polnjenje ponoči, ko naj bi bilo elektrike v izobilju.

to, da je kurjenje plina, smeti in lesa nizkoogljično je pa najbrž šala?
FIN-542731 sporočil: 629
[#3032422] 06.12.23 10:38 · odgovor na: Nollem (#3032409)
Odgovori   +    2
[Nollem]
tebi sem že povedal, da pod nadstreškom s sončno elektrarno avta čez dan ni, ker sem v službi, ko pridem domov pa je že tema. to, da je osončenost pozimi 3-4 manjša kot poleti pa najbrž veš. pa bi bilo dobro, da se že enkrat odločiš, kdaj naj ljudje avte polnijo. ker enkrat svetuješ sončnice na nadsterešku, enkrat pa polnjenje ponoči, ko naj bi bilo elektrike v izobilju.

to, da je kurjenje plina, smeti in lesa nizkoogljično je pa najbrž šala?
Kot popolni analfabet za tovrstne tehnične rešitve :) vseeno menim, da bodo solarne (tudi hišne solarne) elektrarne prišle do prave veljave, ko bodo kombinirane z možnostjo cenovno ugodnega shranjevanja el.energije - baterija. Na kraj pameti mi ne pade, da bi že sedaj glede na "katastrofalno" polnilno infrastrukturo nabavi električni avto, ker ko jih bo imelo 20% Slovencev, smo v ... khm ... riti.

Vozim pa hibrida, po mojem mnenju trenutno najoptimalnejša varianta glede dosega.

Strani: 1