Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Konzulat na Filipinih predvidoma spomladi 2024, kaj o zaposlovanju Filipincev pravijo podjetja
Strani: 1
sporočil: 1.581
V Evropi primanjkuje že skoraj milijon voznikov, balkanski bazen je
prazen in kar je tam na voljo, je precej pod standardom, je
opozoril.
Ker filipinski vozniki in njihov promet so pa znani po celotnemu svetu kot pojem visokega standarda.
"Alternativa temu je, da pač, ker ne bo voznikov, ne bomo izvajali storitev, otroci, dijaki ne bodo šli v šolo, delavci v službe, police bodo malo bolj prazne, na stvari se bo čakalo dlje," je pojasnil.
Torej nas čaka popolna apokalipsa
Ker filipinski vozniki in njihov promet so pa znani po celotnemu svetu kot pojem visokega standarda.
"Alternativa temu je, da pač, ker ne bo voznikov, ne bomo izvajali storitev, otroci, dijaki ne bodo šli v šolo, delavci v službe, police bodo malo bolj prazne, na stvari se bo čakalo dlje," je pojasnil.
Torej nas čaka popolna apokalipsa
sporočil: 414
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 29.11.2023 18:42
[0730ULtra3]Da bi pa kdo dostojno plačal šoferje, to pa res ne gre.
V Evropi primanjkuje že skoraj milijon voznikov, balkanski bazen je prazen in kar je tam na voljo, je precej pod standardom, je opozoril.
Ker filipinski vozniki in njihov promet so pa znani po celotnemu svetu kot pojem visokega standarda.
"Alternativa temu je, da pač, ker ne bo voznikov, ne bomo izvajali storitev, otroci, dijaki ne bodo šli v šolo, delavci v službe, police bodo malo bolj prazne, na stvari se bo čakalo dlje," je pojasnil.
Torej nas čaka popolna apokalipsa
Ni problem, da ni šoferjev. Problem je, da ni poceni šoferjev.
Če imaš ekonomski sistem. ki poudarke daja nekje drugje, pač imamo posledice.
Sedaj se les za zobotrebece poseče v Južni Ameriki, prepelje na Filipine, da se razreže, nato iz Filipinov na Kitajsko, da naredijo zobotrebce, nato iz Kitajske v Bolgarijo, da se jih zapakira, ...
In ta sistem deluje samo skozi subvencije prometa. Gagajo pa ljudje in okolje.
Da bi zobotrebce delali doma v Sloveniji, šofer kamijona, ki bi jih bilo manj, pa bi bil dobro plačan, pa nam je sedaj neko svetovno čudo.
sporočil: 8.570
Lahko izvoliš, odpreš podjetje in slovenskemu šoferju zagarantiraš
2.500 eu neto mesečne plače in ostale dodatke. Pa boš videl, če boš
konkurenčen... oz. ali bodo potniki srečni, da bo karta 30% dražja
kot danes...
sporočil: 8.460
Tudi plin in strom sta bila dolgo poceni, dokler nista bila
več.
Kolikor vem so kamionarji v zda precej dobro plačani, tako da če jim tam znese, ne vem zakaj ne tu.
Če ne bo šoferjev, bo šla cena pač gor za njihovo delo.
Kolikor vem so kamionarji v zda precej dobro plačani, tako da če jim tam znese, ne vem zakaj ne tu.
Če ne bo šoferjev, bo šla cena pač gor za njihovo delo.
sporočil: 8.570
Ni problem, če zajadramo v socializem, tako vsak delavec dobi 50%
več... a tako so šle frime ponavadi v remengo... lahko pa ti vložiš
kapital in se greš podjetnika, ki daje 50% več kot drugi
delodajalci.
(Vidim, da je komentatorjev, ki bi dajali, kar še niso na zaslužili na trgu, še zmeraj dovolj...)
(Vidim, da je komentatorjev, ki bi dajali, kar še niso na zaslužili na trgu, še zmeraj dovolj...)
sporočil: 33
Če ne vlačimo Filipincev, jih bodo morali vsi bolje plačati, v
nasprotnem pa zakaj samo šoferje, tudi razni uradniki in mešalci
megle so tam občutno cenejši?
sporočil: 8.460
Si me mal narobe prebral :).
Drugače pa v socializmu smo imeli prej nizke kot visoke plače.
Pravim le da bo svoje naredil trg.
Ko bo čas za to seveda.
Drugače pa v socializmu smo imeli prej nizke kot visoke plače.
Pravim le da bo svoje naredil trg.
Ko bo čas za to seveda.
Strani: 1