Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.117
[#3028259] 02.10.23 06:44
Odgovori   +    14
Iz stavkovnega sklada UAW v vrednosti 825 milijonov dolarjev stavkajoči dobivajo 500 dolarjev tedenskega nadomestila, pokrijejo pa jim tudi stroške zdravstvene oskrbe.
Torej stavko plačuje sindikat.
Na RTV pa stavkajoče plačujemo davkoplačevalci ;=)))
slovenecnb1 sporočil: 6.192
[#3028264] 02.10.23 07:47 · odgovor na: 0126Bacis (#3028259)
Odgovori   +    6
Tudi v Nemčiji stavko plača sindikat pa še to pri nas kupiš zemljo plačaš davek in potem še stavbno zemljišče v industrijskih conah določenih zemljo dobiš v najem in ni naprodaj in plačuješ stavbno zemljišče pri nas je res veliko ljudi v leru k nas molzejo Golob pa o premajhni obdavčitvi
Froc sporočil: 2.033
[#3028277] 02.10.23 09:02
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Froc 02.10.2023 09:06
Na ta način si bodo močno poslabšali izhodišča v primerjavi s proizvajalci električnih vozil, Tesle in Kitajcev. Ker bodo težje prodajali bistveno dražje ICE vozila v primerjavi z bistveno cenejšimi električnimi. Ti delajo precej več ur tedensko za zmerne plače, a zato dobijo delnice, ki so precej bolj obetavne. Tole bo nevarno za Ford, GM Stelantis, povezano pa še cela dobaviteljska veriga in dealerski sektor. Ali s podporo sindikatom to Biden dela namenoma? Za podporo prijateljem v "zelenemu" energetskemu sektorju? V narekovajih zato, ker so to že obstoječi veliki energetski konglomerati, ki se jim tu obetajo še mnogo večji dobički in ne neki novinci.
V tem primeru bo zagotovo plusknilo v Evropo.
OgnjenAnto sporočil: 415
[#3028278] 02.10.23 09:13 · odgovor na: Froc (#3028277)
Odgovori   +    0
[Froc]
Na ta način si bodo močno poslabšali izhodišča v primerjavi s proizvajalci električnih vozil, Tesle in Kitajcev. Ker bodo težje prodajali bistveno dražje ICE vozila v primerjavi z bistveno cenejšimi električnimi. Ti delajo precej več ur tedensko za zmerne plače, a zato dobijo delnice, ki so precej bolj obetavne. Tole bo nevarno za Ford, GM Stelantis, povezano pa še cela dobaviteljska veriga in dealerski sektor. Ali s podporo sindikatom to Biden dela namenoma? Za podporo prijateljem v "zelenemu" energetskemu sektorju? V narekovajih zato, ker so to že obstoječi veliki energetski konglomerati, ki se jim tu obetajo še mnogo večji dobički in ne neki novinci.
V tem primeru bo zagotovo plusknilo v Evropo.
Mediana plače je pri Tesli višja kot pri ostalih. Samo pri Tesli ni prostora za zajebancijo in politiko. Te zamenjajo z robotom ali novo giga prešo.
Froc sporočil: 2.033
[#3028279] 02.10.23 09:23 · odgovor na: OgnjenAnto (#3028278)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Froc 02.10.2023 09:30
Ja, to pa še prihaja. In bo udarilo še huje.
Po Sandyu Monroeu bosta na 20 let gledano zagotovo preživela le dva, Tesla in Toyota. Ostali pa si kopljejo vsaj težave, če ne grob že danes. Za njih je skrajni čas danes da spremenijo strategije in prično učinkovito proizvajati, pa ne s podražitvijo dela in skrajšanjem urnika, ampak z inovinarjem, vertikalno proizvodnjo in dobavno verigo ...
Froc sporočil: 2.033
[#3028280] 02.10.23 09:33 · odgovor na: Froc (#3028279)
Odgovori   +    0
Mimogrede, proizvodnjih delavcev bo potrebno zaradi robotov vedno manj, bodo pa zato prišli v ospredeje trenerji robotov, inženirji in drugi za katere se bodo potrebe šele pokazale in danes še ne obstajajo.
trocki sporočil: 1.675
[#3028283] 02.10.23 09:43 · odgovor na: Froc (#3028280)
Odgovori   +    5
In takrat bodo ti stavkali ...
FIN-544124 sporočil: 4.245
[#3028298] 02.10.23 11:28
Odgovori   +    3
Hmmm, delavci se še premalo zavedajo, kakšno ogromno moč imajo v svojih rokah !!!

Proizvodnje avtomobilov ne moreš kar tako nekam preseliti.

In tudi ne moreš kar tako dobiti novih delavcev, ki bi znali delati te reči.

Ko bodo novodobni sužnji dovolj stiskani bo napočil čas, da se končno postavijo turbokapitalistom po robu.

No oni dementnež pa je bolje, da bi ostal doma, ker ga itak samo še pobirajo.

Glej in se smej !

www.24ur.com/novice/...-pade.html
slovenecnb1 sporočil: 6.192
[#3028327] 02.10.23 16:48 · odgovor na: Froc (#3028279)
Odgovori   +    1
[Froc]
Ja, to pa še prihaja. In bo udarilo še huje.
Po Sandyu Monroeu bosta na 20 let gledano zagotovo preživela le dva, Tesla in Toyota. Ostali pa si kopljejo vsaj težave, če ne grob že danes. Za njih je skrajni čas danes da spremenijo strategije in prično učinkovito proizvajati, pa ne s podražitvijo dela in skrajšanjem urnika, ampak z inovinarjem, vertikalno proizvodnjo in dobavno verigo ...
Tesla je na državnih infuzijah direktno in indirektno ker je ogromno veljakov delničarjev če bi bilo realno s temi cenami glede na stroške in zadolženost ne preživi
Froc sporočil: 2.033
[#3028329] 02.10.23 17:39 · odgovor na: slovenecnb1 (#3028327)
Odgovori   +    1
Sicer ni čisto v temi članka, a vseeno to že nekaj časa ne drži. Po dobičku na proizvod ima najvišjega v industriji, po denarnem toku ima dovolj gotovine, da teoretično že lahko poplača vse kredite, a jih seveda odplačuje samo sproti in tekoče, zato je med kreditodajalci najbolj priljubljena stranka. Ostalo pa namenjajo za v prvi vrsti čim hitrejše ekspanziranje in inoviranje z vedno hitrejšim tempom. Kar je temelj prednost in grožnje preživetja ustaljenim proizvajalcem in mu gredo v tem delu sindikati s stavko celo na roko. Delničarji, med njimi so tudi v javnosti žgoči kritiki, pa to ocenjujejo ločeno vsak po svoje, a bi rekel, da večinsko ocenjujejo, glede na ceno delnice, pozitivno in se ne branijo dobička, ki ga te delnice prinašajo.
OgnjenAnto sporočil: 415
[#3028386] 03.10.23 16:46 · odgovor na: slovenecnb1 (#3028327)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 03.10.2023 16:47
[slovenecnb1]
> [Froc]
> Ja, to pa še prihaja. In bo udarilo še huje.
> Po Sandyu Monroeu bosta na 20 let gledano zagotovo preživela le dva, Tesla in Toyota. Ostali pa si kopljejo vsaj težave, če ne grob že danes. Za njih je skrajni čas danes da spremenijo strategije in prično učinkovito proizvajati, pa ne s podražitvijo dela in skrajšanjem urnika, ampak z inovinarjem, vertikalno proizvodnjo in dobavno verigo ...

Tesla je na državnih infuzijah direktno in indirektno ker je ogromno veljakov delničarjev če bi bilo realno s temi cenami glede na stroške in zadolženost ne preživi
Tesla ima v principu zelo malo dolga glede na equity.
Tisti, ki je v riti kar se tiče dolgov je Volkswagen. Sploh ko pomisliš, da je večina dolga za že zastarele izpuharske tehnologije in z njimi povezano proizvodnjo.

Strani: 1